Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η ποιότητα των υπηρεσιών υγείας στην Ελλάδα

dc.contributor.advisorΧατζηδήμα, Σταματίνα
dc.contributor.authorΒαγενά, Δήμητρα
dc.date.accessioned2015-09-19T09:06:18Z
dc.date.available2015-09-19T09:06:18Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/7647
dc.description.abstractΗ εισαγωγή της έννοιας της ποιότητας στις υπηρεσίες υγείας είναι σημαντική καθώς η πληθώρα των παρεχόμενων υπηρεσιών απαιτεί συντονισμό και σωστή οργάνωση, ενώ οι απαιτήσεις τόσο από την πλευρά των ασθενών, όσο και από την πλευρά των εργαζομένων είναι συνεχώς αυξανόμενες. Η βελτίωση της ποιότητας στο χώρο της υγείας με έμφαση στα νοσοκομεία επικεντρώνει το ενδιαφέρον μας στην ικανοποίηση του ασθενούς. Η βελτίωση αυτή επιτυγχάνεται μέσω της εφαρμογής διεργασιών και μέτρησης της ποιότητας που εντάσσονται μέσα στα συστήματα ποιότητας. Για την εκκίνηση της διαδικασίας βελτίωσης κρίνεται απαραίτητη η αξιολόγηση των προσφερομένων υπηρεσιών υγείας, προκειμένου να επισημανθούν οι τομείς που χρειάζονται βελτίωση. Η αξιολόγηση αυτή αποτελεί στόχο της συγκεκριμένης εργασίας και επιτυγχάνεται με την μέτρηση της ικανοποίησης των ασθενών στα δημόσια νοσοκομεία. Γι αυτό το λόγο καταρτίστηκε ερωτηματολόγιο από την επεξεργασία του οποίου αντλήθηκαν πολύ χρήσιμα συμπεράσματα, τα οποία παρουσιάζονται αναλυτικά στο αντίστοιχο κεφάλαιο της παρούσας διπλωματικής.el
dc.format.extent111el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΥπηρεσίες υγείας -- Ποιοτικός έλεγχοςel
dc.subjectΥπηρεσίες υγείας -- Ελλάδα -- Ποιοτικός έλεγχοςel
dc.subjectΝοσοκομειακή περίθαλψη -- Ποιοτικός έλεγχοςel
dc.subjectΝοσοκομειακή περίθαλψη -- Ελλάδα -- Ποιοτικός έλεγχοςel
dc.subjectΔιασφάλιση ποιότηταςel
dc.subjectΔιοίκηση ολικής ποιότηταςel
dc.subjectMedical care -- Quality controlel
dc.subjectMedical care -- Greece -- Quality controlel
dc.subjectHospital care -- Quality controlel
dc.subjectHospital care -- Greece -- Quality controlel
dc.subjectQuality assuranceel
dc.subjectTotal quality managementel
dc.subjectMedical care surveys -- Greeceel
dc.titleΗ ποιότητα των υπηρεσιών υγείας στην Ελλάδαel
dc.title.alternativeQuality of health services in Greeceel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.identifier.call362.1109745 ΒΑΓel
dc.description.abstractENThe introduction of the meaning of quality in the health services is important, as the variety of the offered services requires coordination and organization, while the demands, either from the patients or from the health professionals, are rising continuously. The improvement of the quality in health's area, with emphasis in hospitals, focuses our interest in the satisfaction of the patients. This improvement is accomplished through the implementation of processes and measurement of quality, which are placed among the quality methods. For the initiation of the improvement procedure, the survey of the offered health services is necessary, so the sectors that need improvement can be pinpointed. This survey comprises the target of this specific work and it is accomplished by the measurement of patients' satisfaction in public hospitals. For this reason, a questionnaire was formed, the processing of which gave some very useful results, that are analytically presented in the corresponding chapter of this diplomatic work.el
dc.corporate.nameΑνώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά Τεχνολογικού Τομέαel
dc.contributor.masterΟικονομικά και Διοίκηση της Υγείαςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»