Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΣαπουνάς, Ιωακείμ Αν.
dc.date.accessioned2015-09-17T13:54:16Z
dc.date.available2015-09-17T13:54:16Z
dc.date.issued2000-05
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/7607
dc.description.abstractΗ εμπειρική αυτή έρευνα πραγματοποιήθηκε με σκοπό να μετρήσει την ποιότητα των υπηρεσιών του κλάδου της κινητής τηλεφωνίας στη νήσο Σάμο και να διερευνήσει τις σχέσεις μεταξύ της ποιότητας τω/ υπηρεσιών του κλάδου της κινητής τηλεφωνίας και της ικανοποίησης του πελάτη αφ' ενός και της μελλοντικής χρήσης του κινητού τηλεφώνου απ' αυτόν, σε σχέση με την ικανοποίηση του αυτή, αφ' ετέρου. Η μέτρηση της ποιότητας έγινε με Μονομεταβλητή Ανάλυση (Μέσοι όροι & Τυπικές Αποκλίσεις), οι θεωρητικές υποθέσεις εξετάσθηκαν με Διμεταβλητή Ανάλυση (Ανάλυση Συσχέτισης) και έγινε Παραγοντική Ανάλυση. Τα αποτελέσματα της έρευνας φαίνεται να τεκμηριώνουν τις υποθέσεις της ως προς τη θετική συσχέτιση τόσο της ποιότητας υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας με την ικανοποίηση του πελάτη, όσο και της ικανοποίησης του πελάτη με τη μελλοντική χρήση του κινητού τηλεφώνου από τον ίδιο. Τούτο αποδεικνύεται εμπράκτως και από την εκφρασθείσα πρόθεση των συμμετασχόντων στην έρευνα σχετικά με τη μετακίνηση των χρηστών της κινητής τηλεφωνίας στη Σάμο από μία προς άλλη εταιρεία κινητής τηλεφωνίας. Τέλος επισημαίνεται ότι η έρευνα αυτή αποτελεί μικρή συμβολή για τη βελτίωση των προσφερομένων γενικά υπηρεσιών από την κινητή τηλεφωνία στον πελάτη στα πλαίσια μιας συνεχούς βελτίωσης της ποιότητας, η οποία αποτελεί τον βασικό άξονα της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας.el
dc.format.extent114el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΚινητή τηλεφωνία -- Σάμοςel
dc.subjectΚινητή τηλεφωνία -- Ποιότηταel
dc.subjectMobile communication systemsel
dc.subjectQuality control -- Statistical methodsel
dc.subjectΠοιοτικός έλεγχος -- Στατιστικές μέθοδοιel
dc.titleΜέτρηση της ποιότητας υπηρεσιών του κλάδου της κινητής τηλεφωνίας στη Σάμοel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.identifier.call384.6 ΣΑΠel
dc.contributor.masterMBA TQM International - Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων – Ολική Ποιότητα με διεθνή προσανατολισμό (MBA TQM Int)el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»