Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠανηγυράκης, Γεώργιος
dc.contributor.authorΠαπαδοπούλου, Ελευθερία Σ.
dc.date.accessioned2015-09-16T09:24:01Z
dc.date.available2015-09-16T09:24:01Z
dc.date.issued2001
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/7577
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία επιχειρεί την μελέτη της διαφημιστικής εκστρατείας της επωνυμίας ΝΟΥΝΟΥ Family που υλοποιήθηκε κατά την διάρκεια του έτους 2000. Για την κατανόηση της κατεύθυνσης της διαφημιστικής υποστήριξης της εν λόγω μάρκας η εργασία διακρίνεται σε δύο μέρη ανάλυσης: την ανάλυση της κατάστασης της αγοράς και την ανάλυση κατάστασης της επωνυμίας και της διαφημιστικής της καμπάνιας. Στο πρώτο μέρος συμπεριλαμβάνεται συνοπτική ανάλυση του κλάδου των γαλακτοκομικών προϊόντων κατά την δεκαετία 1990-1999, των επιμέρους αγορών του γαλακτοκομικού κλάδου καθώς και των οικονομικών μεγεθών της αγοράς γάλατος ψυγείου. Από την σκοπιά του ανταγωνισμού παρουσιάζονται οι σημαντικότερες εταιρίες της αγοράς γάλατος ψυγείου και διαπιστώνεται η ανταγωνιστική τους σχέση με βάση τα μερίδια αγοράς τους και το μέγεθος τους στην ελληνική αγορά. Στο δεύτερο μέρος η μελέτη εστιάζει στην ανάλυση των ανταγωνιστικών επωνυμιών σε όρους τμηματοποίησης της αγοράς, στρατηγικής τοποθέτησης και διαφοροποίησής τους, προκειμένου να συνδεθεί η ανταγωνιστική σχέση των μαρκών με την κατεύθυνση της πολιτικής επικοινωνίας κάθε μάρκας. Από την προσέγγιση αυτή προκύπτουν οι στόχοι της διαφημιστικής εκστρατείας του ΝΟΥΝΟΥ Family, η στρατηγική του δημιουργικού μέρους της καμπάνιας και η στρατηγική του προγράμματος των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας της συγκεκριμένης επωνυμίας αλλά και των ανταγωνιστών της. Τέλος, παρατίθεται η υλοποίηση της διαφημιστικής καμπάνιας του ΝΟΥΝΟΥ Family και του ανταγωνισμού (τηλεοπτικά σπότ, καταχωρίσεις, σύγκριση αποτελεσματικότητας Μ.Μ.Ε.).el
dc.format.extent254el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΔιοίκηση προϊόντοςel
dc.subjectΔιοίκηση και οργάνωσηel
dc.subjectΓαλακτοκομικά προϊόνταel
dc.subjectDairy products industry -- Greeceel
dc.subjectManagementel
dc.subjectProductsel
dc.titleΔιοίκηση επώνυμου προϊόντος: ανάλυση εμπορικής επικοινωνίας της επωνυμίας ΝOΥΝOΥ Family. Μελέτη και ανάλυση της διαφημιστικής εκστρατείας της επωνυμίας ΝOΥΝOΥ Family, στον ελληνικό χώρο, για το χρονικό έτος 2000. Συνοπτική ανάλυση της κατάστασης του κλάδου γαλακτοκομικών προϊόντων. Ανάλυση της κατάστασης της επωνυμίας και των παραγόντων που επηρέασαν την κατεύθυνση της στρατηγικής επικοινωνίας. Καταγραφή των επιμέρους διαφημιστικών ενεργειών και εξαγωγή συμπερασμάτωνel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.identifier.call658.8 ΠΑΠel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ)el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»