Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΚαλλιαντάς, Ιωάννης Η.
dc.date.accessioned2006-05-17T10:50:21Z
dc.date.available2006-05-17T10:50:21Z
dc.date.issued2006-05-17T10:50:21Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/756
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι η δημιουργία ενός marketing plan για μια νεοϊδρυθείσα ξενοδοχειακή μονάδα τεσσάρων αστέρων, 181 κλινών στην Ελευσίνα. Το marketing plan αυτό εξυπηρετεί κυρίως δύο στόχους. Ο πρώτος στόχος είναι η διαπίστωση της βιωσιμότητας της επένδυσης και ο δεύτερος στόχος είναι η χρησιμοποίησή του ως εργαλείο λήψης αποφάσεων από την διοίκηση της επιχείρησης κατά το ξεκίνημα των εργασιών της. Η Ελευσίνα βρίσκεται στο κέντρο του Θριάσιου Πεδίου, μια περιοχή που χαρακτηρίζεται από μεγάλη συγκέντρωση βιομηχανιών, βιοτεχνιών, εταιρειών αποθήκευσης και μεταφοράς κτλ. Λαμβάνοντας το γεγονός αυτό υπ’ όψη το ξενοδοχείο στο οποίο αναφέρεται η παρούσα εργασία έχει σαν κύριο στόχο την αγορά των επαγγελματιών της περιοχής (business travelers). Στην έρευνα αυτή έλαβαν μέρος οι μεγαλύτερες επιχειρήσεις της περιοχής. Το μέσο συλλογής στοιχείων ήταν το ερωτηματολόγιο, σε όλες τις επιχειρήσεις της αγοράς στόχου. Σύμφωνα λοιπόν με τις πληροφορίες που αντλήθηκαν από την έρευνα, έγινε σαφές ότι υπάρχει ανάγκη φιλοξενίας προσωπικού ή συνεργατών των εταιρειών της περιοχής, η οποία δεν ικανοποιείται σήμερα με τον καλύτερο τρόπο λόγω μικρής δυναμικότητας ξενοδοχειακών κλινών στην περιοχή. Επίσης, φάνηκε ότι οι εταιρείες αναζητούν, στην πλειοψηφία τους, υπηρεσίες υψηλού επιπέδου και ότι τα βασικά κριτήρια για την επιλογή καταλύματος για το προσωπικό ή τους συνεργάτες τους είναι η τοποθεσία της ξενοδοχειακής μονάδας, η ποιότητα των υπηρεσιών και η τιμή των παρεχόμενων υπηρεσιών. Χρησιμοποιώντας τις πληροφορίες αυτές με άλλα στοιχεία, τάσεις του κλάδου στην Αττική, καταρτίσθηκαν προϋπολογιστικές καταστάσεις που ξεκινώντας από τις προβλεπόμενες πωλήσεις παρουσιάζουν την χρηματοοικονομική κατάσταση της επιχείρησης για τα πρώτα πέντε χρόνια της λειτουργίας της. Τέλος, για να ληφθούν υπ’ όψη απρόσμενες αλλαγές του εξωτερικού περιβάλλοντος ή λανθασμένοι υπολογισμοί όσον αφορά την ζήτηση, λήφθηκαν υπ΄ όψη δύο εναλλακτικά σενάρια.
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoother
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΞενοδοχεία -- Διοίκηση και οργάνωση -- Ελλάδα
dc.titleMarketing plan νεοϊδρυθήσας ξενοδοχειακής μονάδας
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/756
europeana.typeIMAGE
dc.format.bytes1166777 bytes
dc.identifier.call647.94'068 ΚΑΛ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»