Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΛάιος, Λάμπρος
dc.contributor.authorΜενάγιας, Φίλιππος Ν.
dc.date.accessioned2015-09-15T05:44:06Z
dc.date.available2015-09-15T05:44:06Z
dc.date.issued2001
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/7520
dc.description.abstractΗ αύξηση του ανταγωνισμού στο διεθνές περιβάλλον οδηγεί διαρκώς σε μια αυξανόμενη ζήτηση για προϊόντα περισσότερο προσαρμοσμένα στον πελάτη με γρήγορους χρόνους ανάπτυξης και παράδοσης. Το γεγονός αυτό θέτει έναν αριθμό προκλήσεων στο σύστημα εφοδιασμού (logistics system) των επιχειρήσεων, μία από τις οποίες σχετίζεται με την ανάπτυξη στρατηγικών συνεργασιών μεταξύ των επιχειρήσεων στην αλυσίδα εφοδιασμού των προϊόντων. Οι στρατηγικές συνεργασίες προσφέρουν ευελιξία στις στρατηγικά συνεργαζόμενες επιχειρήσεις και ειδικότερα (Harald et al, 1999) μεγαλύτερες δυνατότητες για επίτευξη παγκόσμιας κάλυψης σε σχέση με τις κάθετα ολοκληρωμένες επιχειρήσεις και μειωμένο ρίσκο δέσμευσης πόρων σε τεχνολογίες ή υποδομές που γρήγορα απαξιώνονται ή γίνονται ακατάλληλες. Η ανωτέρω αντίληψη απηχεί τη στρατηγική της εστίασης ('focus' strategy concept), σύμφωνα με την οποία οι επιχειρήσεις επικεντρώνονται σε ένα περιορισμένο αριθμό εύκολα διαχειρίσιμων δραστηριοτήτων στις οποίες εμφανίζουν υψηλή ικανότητα («ξέρουν να κάνουν καλά) - κύριες ικανότητες (core competencies), ενώ τις υπόλοιπες αναθέτουν σε εξωτερικές επιχειρήσεις-συνεργάτες (outsourcing). Η τάση στην παγκόσμια βιομηχανία είναι προς τη μείωση της προμηθευτικής βάσης (supplier base) και στη διαφοροποίηση του βαθμού συνεργασίας με προμηθευτές.el
dc.format.extent194el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectIndustrial procurement -- Managementel
dc.subjectStrategic alliances (Business)el
dc.subjectΕπιχειρηματικός προγραμματισμόςel
dc.subjectΔιοίκηση και οργάνωσηel
dc.subjectΣτρατηγικός σχεδιασμόςel
dc.subjectStrategic planningel
dc.titleΗ ανάπτυξη στρατηγικών συνεργασιών με προμηθευτές στις ελληνικές επιχειρήσειςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Tμήμα Βιομηχανικής Διοίκησης και Tεχνολογίαςel
dc.identifier.call658.72 ΜΕΝel
dc.corporate.nameΕθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Χημικών Μηχανικώνel
dc.contributor.masterΟργάνωση και Διοίκηση Βιομηχανικών Συστημάτωνel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»