Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΜοσχούρης, Σωκράτης
dc.contributor.authorΦιλιππάκη, Μαριάνθη
dc.date.accessioned2015-09-14T09:59:43Z
dc.date.available2015-09-14T09:59:43Z
dc.date.issued2003-01
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/7496
dc.description.abstractΈνα από τα φλέγοντα ζητήματα που εμφανίστηκαν για τις εταιρίες τα τελευταία χρόνια είναι η συνεχώς αυξανόμενη ανάγκη για outsourcing. Η δυνατότητα για outsourcing μεταφέρθηκε από τις δραστηριότητες που συνήθως θεωρούνται περιφερειακές, όπως ο καθαρισμός, η ασφάλεια και το catering, σε μεγάλης σημασίας για έναν οργανισμό δραστηριότητες όπως ο σχεδιασμός, η διανομή και η παραγωγή. Ο ανταγωνισμός έπαιξε πολύ σημαντικό ρόλο σε αυτό. Μέχρι την τελευταία δεκαετία του προηγούμενου αιώνα, οι εταιρίες είχαν συνήθως αρκετό χρόνο για να προσαρμοστούν σε όλες τις αλλαγές του επιχειρηματικού περιβάλλοντος. Εάν, για παράδειγμα, οι πωλήσεις μιας εταιρίας αυξάνονταν ή μειώνονταν αναπάντεχα, η αλλαγή πραγματοποιούταν με ένα ρυθμό εύκολα ελεγχόμενο. Σε πολλές περιπτώσεις, ήταν απλά θέμα προσαρμογής του αριθμού των εργαζομένων ενώ οι μεγάλοι οργανισμοί είχαν την τεχνογνωσία και εμπειρία να διαχειρίζονται τέτοιου είδους προβλήματα. Κατά το 1990 όλα άρχισαν να αλλάζουν, καθώς η πίεση του ανταγωνισμού έγινε πολύ έντονη. Τη δεκαετία αυτή κάποιοι υποστήριζαν πως για να παραμείνει μια εταιρία ανταγωνιστική έπρεπε να διαχωρίσει τις κρίσιμες και μη δραστηριότητές της και στη συνέχεια να μεταφέρει όλες τις μη κρίσιμες σε ένα ειδικό σε αυτόν τον τομέα. Καθώς οι συζητήσεις πάνω σε αυτό το θέμα συνεχίζονταν, δημιουργήθηκε η εικόνα της ιδανικής εταιρίας. Η θεωρία πίσω από αυτή την εταιρία είναι ότι οποιαδήποτε δραστηριότητα δεν είναι κρίσιμη πρέπει να μεταφερθεί σε ένα εξωτερικό συνεργάτη ειδικευμένο σε αυτή τη δραστηριότητα. Εδώ όμως δημιουργείται ένα ερώτημα. Υπάρχουν εταιρίες που θα πραγματοποιήσουν τις κρίσιμες λειτουργίες καλύτερα από τον ίδιο τον οργανισμό - οπότε γιατί να μην μεταφερθούν και αυτές; Μερικές από τις δραστηριότητες μιας επιχείρησης που γίνονται outsourcing είναι υπηρεσίες logistics, υπηρεσίες πληροφοριακών συστημάτων, μάρκετινγκ, οικονομικών θεμάτων, παραγωγής, καθαρισμού, ασφαλείας, εκπαίδευσης, αξιολόγησης προσωπικού, αγοράς & εκμίσθωσης παγίων και τέλος catering.el
dc.format.extent70el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectLogisticsel
dc.subjectContracting outel
dc.subjectΕπιχειρήσεις -- Ελλάδαel
dc.subjectEnterprises -- Greeceel
dc.titleOutsourcing στις εμπορικές επιχειρήσεις στον ελλαδικό χώροel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Tμήμα Βιομηχανικής Διοίκησης και Tεχνολογίαςel
dc.identifier.call658.7 ΦΙΛel
dc.corporate.nameΕθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Χημικών Μηχανικώνel
dc.contributor.masterΟργάνωση και Διοίκηση Βιομηχανικών Συστημάτωνel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»