Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΧονδροκούκης, Γρηγόριος
dc.contributor.authorΚοντόρης, Παντελής
dc.date.accessioned2015-09-14T06:25:31Z
dc.date.available2015-09-14T06:25:31Z
dc.date.issued2002-09
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/7463
dc.description.abstractΚυρίαρχο χαρακτηριστικό της τελευταίας δεκαετίας του 20ου αιώνα αποτέλεσε το ξεκίνημα ενός νέου μετασχηματισμού της οικονομίας και της κοινωνίας. Οι αλλαγές που δρομολόγησαν η οικονομία της γνώσης και της πληροφορίας, η νέα οικονομία, είναι εντυπωσιακές. Οι αλλαγές αυτές συγκρίνονται ήδη με τις αλλαγές που προξένησε στο παρελθόν ο μετασχηματισμός των αγροτικών οικονομιών σε βιομηχανικές. Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο (e-commerce) και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν (e-business) είναι ίσως τα πλέον χαρακτηριστικά στοιχεία της νέας αυτής εποχής. Με τη χρησιμοποίηση Η/Υ και δικτυακών τεχνολογιών δίνεται η δυνατότητα να πραγματοποιούνται ηλεκτρονικές συναλλαγές μεταξύ επιχειρήσεων, μεταξύ επιχειρήσεων και καταναλωτών και ανάμεσα σε επιχειρήσεις, καταναλωτές και κράτος. Η σημασία του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν για την σύγχρονη επιχείρηση είναι είτε ότι παρέχει ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των υπολοίπων επιχειρήσεων του κλάδου, είτε ότι αποτελεί αναγκαία προϋπόθεση για την διατήρηση του μεριδίου αγοράς της επιχείρησης, σε περίπτωση κατά την οποία ο κλάδος που ανήκει η επιχείρηση χρησιμοποιεί ήδη μεθόδους Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Οτιδήποτε από τα παραπάνω κι αν ισχύει η επιχείρηση θα πρέπει αφ' ενός μεν να ακολουθήσει έναν προγραμματισμό, ένα στρατηγικό σχεδιασμό για το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν, αφ’ ετέρου δε να σχεδιάσει το δικτυακό της Τόπο (site) για το ενδεχόμενο απόκτησης και διατήρησης πελατών, για την δυνατότητα απόκτησης και διατήρησης ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων. Επομένως, το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν είναι μία έννοια που περιλαμβάνει το σύνολο των δραστηριοτήτων και λειτουργιών που είναι απαραίτητες, ώστε μία σύγχρονη επιχείρηση να έρθει σε επαγγελματική επαφή με τους επιχειρηματικούς της εταίρους. Σχετίζεται από την μία μεριά με την χρήση της ΠΤ και δικτύων επικοινωνίας όπως για παράδειγμα Internet, κινητή τηλεφωνία, ψηφιακή τηλεόραση- για τη συνεχή βελτιστοποίηση της διαδικασίας δημιουργίας αξίας, και από την άλλη με το ρόλο της επιχείρησης στην εφοδιαστική αλυσίδα, στον κλάδο και στην αγορά της, μέσω της υιοθέτησης ψηφιακών τεχνολογιών και την χρήση internet κυρίως ως επικοινωνιακού μέσου.el
dc.format.extent212el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subjectΠληροφορικήel
dc.subjectElectronic commerceel
dc.subjectComputer scienceel
dc.titleΣύστημα ηλεκτρονικού εμπορίου για την διαχείριση λογαριασμών - αιτήσεων στις συνδρομητικές υπηρεσίεςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Tμήμα Βιομηχανικής Διοίκησης και Tεχνολογίαςel
dc.identifier.call658.8 ΚΟΝel
dc.corporate.nameΕθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Χημικών Μηχανικώνel
dc.contributor.masterΟργάνωση και Διοίκηση Βιομηχανικών Συστημάτωνel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»