Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΦαφαλιού, Ειρήνη
dc.contributor.authorΚαπλανίδου, Μαρία
dc.date.accessioned2015-09-11T07:10:33Z
dc.date.available2015-09-11T07:10:33Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/7418
dc.description.abstractΗ εποχή που διανύουμε χαρακτηρίζεται από τις συνεχείς αλλαγές στα κοινωνικοοικονομικά δρώμενα, τον έντονο ανταγωνισμό και την παγκοσμιοποίηση της αγοράς. Μ συνεχής ανάπτυξη νέων τεχνολογιών, ανοίγει νέους ορίζοντες στον τρόπο επικοινωνίας μέσω του διεθνούς δικτύου (Internet). Ο Παγκόσμιος Διαδικτυακός Ιστός είναι ένας πολυχώρος θα λέγαμε, μέσα στον οποίο η παρουσίαση των πληροφοριών, των παρεχόμενων υπηρεσιών και η γενικότερη δραστηριοποίηση των ατόμων του γίνεται με τρόπο που συνδυάζει πολλά στοιχεία άλλων μέσων επικοινωνίας, όπως ο τύπος, η τηλεόραση και το ραδιόφωνο. Μέχρι πριν λίγα χρόνια, κανένας καταναλωτής δε θα μπορούσε να διανοηθεί ότι θα έκανε τις αγορές του από την οθόνη του ηλεκτρονικού του υπολογιστή. Σήμερα, όμως, είναι παρών σε μια κοινωνία, όπου ισχύουν συστήματα υψηλής πολυπλοκότητας και ψηφιακών μέσων. Ζούμε σε μια εποχή όπου συμβαίνουν κοσμοϊστορικές αλλαγές. Αντικείμενο ενδελεχούς μελέτης στη σημερινή εποχή αποτελεί η διάγνωση της συμπεριφοράς του καταναλωτή στο σύγχρονο διαδικτυακό περιβάλλον και ο προσδιορισμός της στάσης του, στο πλαίσιο της μεγαλύτερης καινοτομίας της εποχής, το ηλεκτρονικό εμπόριο. Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με το καταναλωτικό προφίλ και τις δυνατότητες που προσφέρει η χρήση του Διαδικτύου στην εμπορική δραστηριότητα. Επιμέρους στόχοι αυτής της εργασίας είναι να διερευνηθεί πόσο θετικά ή αρνητικά, έχει επηρεάσει το Διαδίκτυο -μέσω της χρήσης των ψηφιακών συστημάτων- τη συμβατική αγορά εμπορίου αλλά και να εξεταστεί κατά πόσο οι καταναλωτές, βάσει φύλου, χρησιμοποιούν τα ηλεκτρονικά καταστήματα.el
dc.format.extent145el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subjectΗλεκτρονικό επιχειρείνel
dc.subjectΚαταναλωτική συμπεριφοράel
dc.subjectΚαταναλωτέςel
dc.subjectElectronic commerceel
dc.subjectConsumer behaviorel
dc.subjectConsumer protectionel
dc.titleΗ αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή στο διαδίκτυοel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.identifier.call658.834 2 ΚΑΠel
dc.contributor.masterΟικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγικήel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»