Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΧονδροκούκης, Γρηγόριος
dc.contributor.authorΚαούρα, Γεωργία
dc.date.accessioned2015-09-11T07:05:18Z
dc.date.available2015-09-11T07:05:18Z
dc.date.issued2001
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/7417
dc.description.abstractΗ παγκοσμιοποίηση της αγοράς, ο έντονος ανταγωνισμός, η εξειδίκευση των απαιτήσεων των πελατών και η μείωση του κύκλου ζωής των προϊόντων είναι τα κύρια χαρακτηριστικά που συνθέτουν το σύγχρονο περιβάλλον στο οποίο αναλαμβάνουν δράση οι επιχειρήσεις. Η ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων στη νέα εποχή εξαρτάται άμεσα από την ικανότητα προσαρμογής στις νέες συνθήκες. Τα Δίκτυα των επικοινωνιών, οι τεχνολογίες των Ολοκληρωμένων Πληροφοριακών Συστημάτων (Integrated Information Systems) και των εφαρμογών που αυτά υποστηρίζουν (Integrated Enterprise Applications) διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στον "αγώνα δρόμου" των επιχειρήσεων προς την προσαρμογή στα νέα δεδομένα. Οι νέες τεχνολογίες επιτρέπουν μια ολοκληρωμένη και ευέλικτη οργάνωση που οδηγεί στην αποδοτική διοίκηση των πληροφοριών και την ταχύτερη ανταπόκριση στις μεταβαλλόμενες ανάγκες της αγοράς. Στην παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρείται μια εισαγωγική προσέγγιση στις βασικές έννοιες που συγκροτούν το Ηλεκτρονικό Εμπόριο ενώ παράλληλα ερευνάται ο τρόπος με τον οποίο συνδέεται η χρήση του με τη λειτουργία των πωλήσεων και την ανταγωνιστικότητα της επιχείρησης γενικότερα. Σε παγκόσμιο επίπεδο παρατηρείται μια μετακίνηση των εμπορικών δραστηριοτήτων από τις παραδοσιακές μορφές σε ένα νοητό, ψηφιακό περιβάλλον - οι επιχειρήσεις έχουν αρχίσει, με ταχύτατο αυξανόμενο ρυθμό, να χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο για τις εμπορικές τους συναλλαγές με άλλες επιχειρήσεις (Β2Β e-commerce) και με τον τελικό καταναλωτή (B2C e- commerce) μέσω τεχνολογιών EDI, δικτύων Extranets και Intranets καταργώντας τους ενδιάμεσους κρίκους μεταξύ επιχείρησης και τελικού καταναλωτή. Το νέο τεχνολογικό κύμα διαδίδεται γρήγορα και είναι απαραίτητο για τις ελληνικές επιχειρήσεις να αντιληφθούν άμεσα τις αλλαγές και να επαναπροσδιορίσουν τις επιχειρηματικές λειτουργίες τους ώστε να εντάξουν το Ηλεκτρονικό Εμπόριο στην στρατηγική τους για να κερδίσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.el
dc.format.extent150el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΔιαδίκτυο (Internet)el
dc.subjectΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subjectElectronic commerceel
dc.subjectInternet (Computer network)el
dc.titleΗ χρήση του ηλεκτρονικού εμπορίου στην λειτουργία των πωλήσεων μια επιχείρησης στο διαδίκτυοel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Tμήμα Βιομηχανικής Διοίκησης και Tεχνολογίαςel
dc.identifier.call658.8 ΚΑΟel
dc.corporate.nameΕθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Χημικών Μηχανικώνel
dc.contributor.masterΟργάνωση και Διοίκηση Βιομηχανικών Συστημάτωνel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»