Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚονδύλης, Εμμανουήλ
dc.contributor.authorΘελερίτη, Πανωραία Γ.
dc.date.accessioned2015-09-10T07:52:24Z
dc.date.available2015-09-10T07:52:24Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/7387
dc.description.abstractΜια αττό τις βασικότερες προκλήσεις που οι επιχειρήσεις έχουν σήμερα να αντιμετωπίσουν προκειμένου να επιβιώσουν και να επιτύχουν, είναι η ανάπτυξη και διατήρηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Οι δραματικές αλλαγές που συμβαίνουν με την επανάσταση στην τεχνολογία, την παγκοσμιοποίηση της οικονομίας, την ελευθεροποίηση της αγοράς, τις στρατηγικές συνεργασίες κ.τ.λ,, καταλήγουν να επιφέρουν συνεχώς αλλαγές στους κανόνες του επιχειρεί ν. Μια επιχείρηση, για να μπορεί να προσαρμόζεται στο συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, βασίζεται στη δυνατότητα της να αναπτύσσει συνεχώς ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Αυτό εξαρτάται αττό την εσωτερική της δυνατότητα για ευελιξία, καινοτομία και μάθηση. Το Ευρωπαϊκό Μοντέλο Ποιότητας δίνει τις κατευθυντήριες γραμμές στους οργανισμούς και εταιρείες για τον τρόπο που πρέπει να λειτουργεί η επιχείρηση του μέλλοντος, για να μπορεί να αναπτύξει αυτήν την εσωτερική ικανότητα. Βοηθά λοιπόν τις επιχειρήσεις να αναλύσουν το που βρίσκονται, να αναγνωρίσουν τις αδυναμίες τους ως προς τον τρόπο λειτουργίας τους προκειμένου στη συνέχεια να βελτιωθούν. Η επιλογή του συγκεκριμένου θέματος της διπλωματικής εργασίας βασίστηκε στην πεποίθηση ότι το Ευρωπαϊκό Μοντέλο Ποιότητας θα απασχολήσει ακόμα πιο έντονα στο μέλλον και τις ελληνικές επιχειρήσεις Βασικός σκοπός λοιπόν ήταν να μελετηθεί και να αναλυθεί το Ευρωπαϊκό Μοντέλο Ποιότητας και να εφαρμοστεί σε μια επιχείρηση, καταγράφοντας όλες τις λειτουργίες και εργασίες της επιχείρησης βάση των απαιτήσεων του μοντέλου. Πιο συγκεκριμένα στο Πρώτο Κεφάλαιο αναλύθηκε ο σκοπός και το αντικείμενο της εργασίας και η μεθοδολογία προσέγγισης που ακολουθήθηκε. Στο Δεύτερο Κεφάλαιο αναλύθηκαν δύο έννοιες που σχετίζονται άμεσα με το Ευρωπαϊκό Βραβείο Ποιότητας και είναι η Ποιότητα και η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας, Στο Τρίτο Κεφάλαιο παρουσιάστηκε διεξοδικά το μοντέλο που χρησιμοποιήθηκε, δηλαδή το Ευρωπαϊκό Μοντέλο Ποιότητας. Στη συνέχεια στο Κεφάλαιο 4 παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της εφαρμογής του μοντέλου σε μια συγκεκριμένη επιχείρηση. Πρόκειται για ένα Τμήμα τράπεζας, η οποία για λόγους ανωνυμίας, στην εργασία εμφανίζεται με το όνομα Διεθνής Τράπεζα Τέλος στο Πέμπτο Κεφάλαιο παρατίθενται τα συνολικά συμπεράσματα που εξήχθησαν κατά την διαπραγμάτευση του θέματος, ενώ παράλληλα προτείνονται ιδέες για περαιτέρω έρευνα.el
dc.format.extent135el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΤράπεζες και τραπεζικές εργασίεςel
dc.subjectBanks and bankingel
dc.subjectΔιοίκηση ολικής ποιότηταςel
dc.subjectTotal quality managementel
dc.titleΕυρωπαϊκό μοντέλο ποιότητας: έρευνα εφαρμογής σε τμήμα τράπεζαςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.identifier.call658.562 ΘΕΛel
dc.contributor.masterMBA TQM International - Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων – Ολική Ποιότητα με διεθνή προσανατολισμό (MBA TQM Int)el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»