Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚουρεμένος, Αθανάσιος
dc.contributor.authorΓαλανάκη, Ευφημία Α.
dc.date.accessioned2015-09-09T05:59:46Z
dc.date.available2015-09-09T05:59:46Z
dc.date.issued2000-06
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/7343
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Μεταπτυχιακού Προγράμματος στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας του Πανεπιστημίου Πειραιά. Σκοπός της είναι η έρευνα ικανοποίησης των ασθενών από τις Υπηρεσίες Υγείας δημοσίου Κέντρου Υγείας του Νομού Αττικής και η υποθετική βελτίωση των διαδικασιών του βάσει των αποτελεσμάτων της έρευνας ώστε να αυξηθεί το επίπεδο της ποιότητας των παρεχόμενων Υπηρεσιών Υγείας και η ικανοποίηση των ασθενών. Ο λόγος για τον οποίο επιλέχθηκε το συγκεκριμένο θέμα ήταν η διαπίστωση της δυσαρέσκειας των πολιτών από τους δημόσιους φορείς του Εθνικού Συστήματος Υγείας (Ε.Σ.Υ), ο αυξανόμενος ανταγωνισμός από νεοϊδρυθείσες ιδιωτικές Υπηρεσίες Υγείας (κλινικές, νοσοκομεία, ιατρεία), οι πιέσεις για μείωση του κόστους και βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών. Πιο απλά, ο λόγος ήταν η διερεύνηση μιας ανεκμετάλλευτης μέχρι σήμερα πλούσιας πηγής, της ικανοποίησης των ασθενών, η οποία δύναται να αποτελέσει τη βάση για θεαματικά αποτελέσματα εφόσον οι πληροφορίες που απορρέουν από αυτή αξιοποιηθούν κατάλληλα. H μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε βασίσθηκε στη χρήση ερωτηματολογίου δύο διαφορετικών μορφών (το πρώτο απευθυνόταν στους ασθενείς και το δεύτερο στους εργαζομένους του Κέντρου Υγείας) και σε θεωρητικό υπόβαθρο εμπλουτισμένο με τις αρχές, τις μεθόδους και τη φιλοσοφία της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας.el
dc.format.extent74el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΙατρική περίθαλψη -- Ελλάδα -- Ποιοτικός έλεγχοςel
dc.subjectΙκανοποίηση ασθενών -- Ελλάδαel
dc.subjectΔημόσια υγεία -- Ελλάδα -- Αξιολόγησηel
dc.subjectMedical care -- Greeceel
dc.subjectMedical care -- Quality controlel
dc.subjectPatient satisfaction -- Greeceel
dc.subjectPublic health -- Greeceel
dc.titleΠοιότητα υπηρεσιών υγείας: μέτρηση ικανοποίησης ασθενών από Δημόσιο Κέντρο Υγείας και αναδιοργάνωση του Κέντρου Υγείας βάσει των αποτελεσμάτωνel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.identifier.call658.562 ΓΑΛel
dc.contributor.masterMBA TQM International - Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων – Ολική Ποιότητα με διεθνή προσανατολισμό (MBA TQM Int)el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»