Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΘανόπουλος, Ιωάννης
dc.contributor.authorΒαλαή, Ιωάννα Ι.
dc.date.accessioned2015-09-07T10:34:47Z
dc.date.available2015-09-07T10:34:47Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/7301
dc.description.abstractΣτις μέρες μας, ο βαθμός διεθνοποίησης του πλαισίου μέσα στο οποίο λαμβάνουν χώρα οι επιχειρηματικές δραστηριότητες είναι μεγαλύτερος από ποτέ. Οι ραγδαίες εξελίξεις στην τεχνολογία και στον τρόπο επικοινωνίας των ατόμων και των επιχειρήσεων, καθώς και τα νέα εθνικά σύνορα με ολοένα περισσότερα κράτη να αποζητούν την ανεξαρτησία τους, έχουν μετατρέψει το ανταγωνιστικό πεδίο της επιχείρησης σε μια «παγκόσμια αρένα» με διεθνείς συνεργάτες και ανταγωνιστές. Δεν είναι υπερβολή να σημειώσουμε πως είναι πιο σωστό σήμερα να μιλάμε για «Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητες» και «Διοίκηση Διεθνών Επιχειρήσεων» παρά για «Επιχειρηματικές Δραστηριότητες» και «Διοίκηση Επιχειρήσεων». Η δραστηριοποίηση μιας επιχειρηματικής μονάδας στην εγχώρια αγορά είναι πολύ συχνά υποσύνολο της δραστηριοποίησης της στη διεθνή. Ο πυρήνας, λοιπόν, της προβληματικής της παρούσης μελέτης είναι η επιχειρηματική δυναμική των ελληνικών κυρίως επιχειρήσεων σε ένα περιβάλλον προϊούσας διεθνοποίησης, δηλαδή μιας οικονομίας της αγοράς ανοιχτών συνόρων και οριζόντων, στα πλαίσια του οποίου καμιά χώρα δεν μπορεί να είναι ή να καταστεί ανταγωνιστική αν δεν διαθέτει ένα δυναμικό επιχειρηματικό τομέα, ικανό να αναγνωρίζει και ενσωματώνει τη ρητή και άρρητη γνώση που παράγεται και προσφέρεται πλέον με ιλιγγιώδεις ρυθμούς, ικανό να μετουσιώνει τη γνώση σε καινοτομίες, κοινωνικά χρήσιμες και οικονομικά αποδοτικές, ικανό να δημιουργεί ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα για τις επιχειρήσεις αλλά και για τη χώρα. Στα πλαίσια αυτά, η σημερινή Ελληνική επιχείρηση καλείται να πετύχει τους στόχους της και να ικανοποιήσει το όραμα και την αποστολή της σε μια έντονα ανταγωνιστική εγχώρια αγορά, όπου συχνά μεγάλες πολυεθνικές εταιρίες πρωταγωνιστούν, και να ανταποκριθεί σε ευκαιρίες που παρουσιάζονται στις παραδοσιακές αγορές της Ευρωπαϊκής Ένωσης αλλά και στις αναδυόμενες αγορές σε παγκόσμιο επίπεδο.el
dc.format.extent136el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΔιεθνείς εμπορικές επιχειρήσειςel
dc.subjectΤσιμέντο -- Βιομηχανία και εμπόριοel
dc.subjectCementel
dc.subjectInternational business enterprisesel
dc.titleΗ διεθνοποίηση των ελληνικών επιχειρήσεων: η μελέτη περίπτωσης της ελληνικής τσιμεντοβιομηχανίας ΤΙΤΑΝ Α.Ε.el
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.identifier.call338.91 ΒΑΛel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»