Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΧατζηδήμα, Σταματίνα
dc.contributor.authorΑραμπατζής, Αναστάσιος
dc.date.accessioned2015-09-06T10:09:08Z
dc.date.available2015-09-06T10:09:08Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/7289
dc.description.abstractΗ ερευνά για την εφαρμογή των άρχων μάρκετινγκ στις υπηρεσίες υγείας διακρίνεται σε τέσσερα κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται αρχικά στην γενική έννοια της υπηρεσίας, καθώς και στα χαρακτηριστικά της. Αυτό τα δυο στοιχεία οδηγούν στην περαιτέρω διάκριση της παροχής υπηρεσιών σε τέσσερις τύπους οργανισμών παροχής υπηρεσιών. Έπειτα ακολουθεί η ενότητα όπου μελετάται η πορεία εισαγωγής και σταδιακής εξέλιξης του μάρκετινγκ στον τομέα των υπηρεσιών. Σε αυτό το σημείο αναφερόμαστε λίγο περισσότερο στις εκάστοτε στρατηγικές μάρκετινγκ που χρησιμοποιούνται από τις υπηρεσίες. Αμέσως μετά ακολουθεί και η εφαρμογή των στρατηγικών μάρκετινγκ στις υπηρεσίες υγείας. Μελετάται κυρίως το αμερικανικό και αγγλικό σύστημα υγείας. Το δεύτερο κεφάλαιο εστιάζει στην ιδιότητα παροχής υπηρεσιών υγείας των σύγχρονων νοσοκομείων και κυρίως στην μελέτη ώστε να διαπιστωθεί εάν εφαρμόζουν σύγχρονες αρχές μάρκετινγκ, στην διοίκηση τους, σε ποιους τομείς και ποια είναι τα αποτελέσματα αυτού του εγχειρήματος. Επίσης εστιάζει στην μελέτη των αμερικανικών νοσοκομείων, καθώς θεωρούνται πρότυπο για τον δυτικό κόσμο. Ακολουθεί σύντομη αναδρομή των τελευταίων 30 χρόνων, παρατηρώντας με ποιους τρόπους είχαν εντάξει στην λειτουργία τους το μάρκετινγκ. Με βάση κάποιων γενικών στόχων των νοσοκομείων, ακολουθούν όλες οι στρατηγικές μάρκετινγκ που εφαρμόζουν για την εκπλήρωσή τους. Ακολούθως, αυτές οι πρακτικές κατηγοριοποιούνται σε 4 γενικές ομάδες: προώθηση μέσω διαφήμισης (Μ.Μ.Ε και web sites), δημιουργία φήμης με μάρκετινγκ (branding), χρήση μάρκετινγκ αλληλεπίδρασης (relationship) και εσωτερικό μάρκετινγκ (internal). Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στα ελληνικά νοσοκομεία και την εφαρμογή στρατηγικών μάρκετινγκ σε αυτά. Αρχικά μελετώνται τα μεγάλα ιδιωτικά νοσοκομεία και ακολουθούν τα δημόσια και κυρίως τα πανεπιστημιακά νοσοκομεία, λόγω της ιδιαίτερης δομής και σκοπού λειτουργίας τους. Στο κεφάλαιο αυτό γίνεται και μια προσπάθεια σύγκρισης των ιδιωτικών με τα δημόσια νοσοκομεία καθώς και μια σύγκριση με τα αντίστοιχα νοσοκομεία του εξωτερικού. Το τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο καταπιάνεται με τα κυριότερα συμπεράσματα που προκύπτουν από αυτή τη μελέτη και κλείνει με προτάσεις προσαρμοσμένες στην ελληνική πραγματικότητα.el
dc.format.extent90el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΝοσοκομεία -- Μάρκετινγκel
dc.subjectΝοσοκομεία -- Διοίκηση και οργάνωσηel
dc.subjectHospitals -- Marketingel
dc.subjectHospitals -- Business managementel
dc.titleΟι αρχές μάρκετινγκ και η εφαρμογή τους στα νοσοκομείαel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.identifier.call362.1'1'0 688 ΑΡΑel
dc.contributor.masterΟικονομικά και Διοίκηση της Υγείαςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»