Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΘανόπουλος, Ιωάννης
dc.contributor.authorΠέππα, Διονυσία
dc.date.accessioned2015-09-06T04:43:25Z
dc.date.available2015-09-06T04:43:25Z
dc.date.issued2014-11-10
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/7270
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία μελετά την προώθηση της επωνυμίας έθνους, καθώς και την ανταγωνιστικότητα σε διεθνές επίπεδο. Η εργασία αποτελείται από έξι κεφάλαια, καθώς και τα παραρτήματα αυτών. Αρχικά, εξετάζεται η έννοια «μάρκα», οι διευρύνσεις της και η διαδικασία οικοδόμησης αυτής. Συνεχίζοντας, γίνεται λόγος για την προώθηση της επωνυμίας έθνους και για θέματα σχετικά με τη συγκεκριμένη διαδικασία, όπως ο τρόπος με τον οποίο γίνεται η παγκόσμια κατάταξη των εθνικών επωνυμιών, η σύνδεση που υπάρχει με την αειφορία, καθώς επίσης, γίνεται αναφορά στη δημόσια διπλωματία και την ήπια ισχύ. Έπειτα, παρουσιάζεται το θεωρητικό περίγραμμα του ανταγωνισμού και της ανταγωνιστικότητας, με ιδιαίτερη προσέγγιση στην ανταγωνιστικότητα εθνών και την ανάλυση δεικτών που εκτιμούν την ανταγωνιστικότητα στη διεθνή σκηνή. Τέλος, μελετάται η περίπτωση της εικόνας της Ελλάδας, μέσα από την άποψη επαγγελματιών στους χώρους των καταναλωτικών αγαθών, του τουρισμού, της διακυβέρνησης, του πολιτισμού, του ανθρώπινου δυναμικού και των επενδύσεων. Για την πραγματοποίηση της συγκεκριμένης εργασίας, χρησιμοποιήθηκαν πηγές σύγχρονης, ελληνόγλωσσης και ξενόγλωσσης βιβλιογραφίας, πρόσφατης αρθρογραφίας, καθώς και διαδικτυακές πηγές. Κύριος σκοπός του πονήματος είναι να αποδείξει πως η προώθηση της εθνικής επωνυμίας αποτελεί μια από τις πιο συναρπαστικές διευρύνσεις της διαδικασίας οικοδόμησης επωνυμιών και πως ο ανταγωνισμός είναι ένα φαινόμενο πολυδιάστατο, η παρουσία του οποίου, στην υγιή του μορφή, είναι αλληλένδετη και κρίσιμη για μια επιτυχημένη προώθηση έθνους.el
dc.format.extent169el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.subjectΕμπορικά σήματαel
dc.subjectΠροϊόντα -- Εμπορική ονομασίαel
dc.subjectΣυγκριτικό πλεονέκτημα (Διεθνές εμπόριο)el
dc.subjectΕθνικά χαρακτηριστικά, Ελληνικάel
dc.subjectBranding (Marketing)el
dc.subjectTrademarksel
dc.subjectBrand name productsel
dc.subjectComparative advantage (International trade)el
dc.subjectNational characteristics, Greekel
dc.titleΠροώθηση εθνικής επωνυμίας. Διαστάσεις διεθνούς ανταγωνισμούel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.identifier.call658.827 ΠΕΠel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»