dc.contributor.advisor | Τζαννάτος, Ερνέστος | |
dc.contributor.author | Κουτσιούκης, Παναγιώτης | |
dc.date.accessioned | 2015-09-02T21:30:59Z | |
dc.date.available | 2015-09-02T21:30:59Z | |
dc.date.issued | 2014-09 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/7132 | |
dc.description.abstract | Στην εργασία αυτή παρουσιάζονται οι δράσεις του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού μέσω των οργάνων του με σκοπό τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα στην ατμόσφαιρα που αποσκοπεί στον περιορισμό του φαινομένου του θερμοκηπίου και της υπερθέρμανσης του πλανήτη ως συνέπειας του. Έπειτα από την ανάλυση του θεωρητικού αλλά και του ιστορικού υπόβαθρου που αφορά τις εξελίξεις στη ναυτιλία στο θέμα των εκπομπών αερίων ακολουθούν οι υπολογισμοί του δείκτη ενεργειακής απόδοσης λειτουργίας πλοίου με βάση τις δημοσιευμένες οδηγίες του Οργανισμού για τέσσερις τύπους φορτηγών πλοίων χύδην ξηρού φορτίου. Τα αποτελέσματα αυτά αναλύονται εκτενώς με την εξαγωγή σημαντικών συμπερασμάτων όπως η επίδραση του σκέλους ταξιδίου υπό ερματισμένη κατάσταση και της απόκλισης από το μέγιστο δυνατό ωφέλιμο φορτίο στην τιμή του δείκτη. Υπολογίζονται επίσης και οι μέσες τιμές του δείκτη για τις περιόδους που εξετάστηκαν έτσι ώστε να διαπιστωθούν οι όποιες τάσεις στις τιμές του δείκτη για κάθε τύπο πλοίου. | el |
dc.format.extent | 130 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Θάλασσα -- Μόλυνση -- Δίκαιο και νομοθεσία | el |
dc.subject | Πλοία -- Περιβαλλοντικές απόψεις | el |
dc.subject | Ατμοσφαιρική ρύπανση -- Δίκαιο και νομοθεσία | el |
dc.subject | Marine pollution -- Law and legislation | el |
dc.subject | Air -- Pollution -- Law and legislation | el |
dc.subject | Ships -- Environmental aspects | el |
dc.title | Ο δείκτης ενεργειακής απόδοσης λειτουργίας πλοίων: εφαρμογή σε πλοία ξηρού φορτίου χύδην | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.identifier.call | 387.2 ΚΟΥ | el |
dc.description.abstractEN | The actions of International Maritime Organization through his committees and other parties towards the aim of reducing the emissions of carbon dioxide in the atmosphere are presented in this thesis. The main scope of the subject actions is the reduction of the Greenhouse effect and the global warming as a consequence of this effect. After the necessary analysis of the theoretical and historical background on the developments in shipping on the issue of the emissions of greenhouse gases, the calculations of the energy efficiency operational indicator based on the published guidelines of the Organization for four types of dry bulk cargo ships are presented. These results are discussed in detail in order to extract relevant conclusions such as the effect of ballasted parts of a voyage and the deviation from the maximum payload in the calculated values of the indicator. Also, the average values of the indicator are calculated for the time periods examined in order to identify any trends in the indicator values for each type of vessel. | el |
dc.contributor.master | Ναυτιλία | el |