Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΤζαννάτος, Ερνέστος
dc.contributor.authorΚουτσιούκης, Παναγιώτης
dc.date.accessioned2015-09-02T21:30:59Z
dc.date.available2015-09-02T21:30:59Z
dc.date.issued2014-09
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/7132
dc.description.abstractΣτην εργασία αυτή παρουσιάζονται οι δράσεις του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού μέσω των οργάνων του με σκοπό τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα στην ατμόσφαιρα που αποσκοπεί στον περιορισμό του φαινομένου του θερμοκηπίου και της υπερθέρμανσης του πλανήτη ως συνέπειας του. Έπειτα από την ανάλυση του θεωρητικού αλλά και του ιστορικού υπόβαθρου που αφορά τις εξελίξεις στη ναυτιλία στο θέμα των εκπομπών αερίων ακολουθούν οι υπολογισμοί του δείκτη ενεργειακής απόδοσης λειτουργίας πλοίου με βάση τις δημοσιευμένες οδηγίες του Οργανισμού για τέσσερις τύπους φορτηγών πλοίων χύδην ξηρού φορτίου. Τα αποτελέσματα αυτά αναλύονται εκτενώς με την εξαγωγή σημαντικών συμπερασμάτων όπως η επίδραση του σκέλους ταξιδίου υπό ερματισμένη κατάσταση και της απόκλισης από το μέγιστο δυνατό ωφέλιμο φορτίο στην τιμή του δείκτη. Υπολογίζονται επίσης και οι μέσες τιμές του δείκτη για τις περιόδους που εξετάστηκαν έτσι ώστε να διαπιστωθούν οι όποιες τάσεις στις τιμές του δείκτη για κάθε τύπο πλοίου.el
dc.format.extent130el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΘάλασσα -- Μόλυνση -- Δίκαιο και νομοθεσίαel
dc.subjectΠλοία -- Περιβαλλοντικές απόψειςel
dc.subjectΑτμοσφαιρική ρύπανση -- Δίκαιο και νομοθεσίαel
dc.subjectMarine pollution -- Law and legislationel
dc.subjectAir -- Pollution -- Law and legislationel
dc.subjectShips -- Environmental aspectsel
dc.titleΟ δείκτης ενεργειακής απόδοσης λειτουργίας πλοίων: εφαρμογή σε πλοία ξηρού φορτίου χύδηνel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.identifier.call387.2 ΚΟΥel
dc.description.abstractENThe actions of International Maritime Organization through his committees and other parties towards the aim of reducing the emissions of carbon dioxide in the atmosphere are presented in this thesis. The main scope of the subject actions is the reduction of the Greenhouse effect and the global warming as a consequence of this effect. After the necessary analysis of the theoretical and historical background on the developments in shipping on the issue of the emissions of greenhouse gases, the calculations of the energy efficiency operational indicator based on the published guidelines of the Organization for four types of dry bulk cargo ships are presented. These results are discussed in detail in order to extract relevant conclusions such as the effect of ballasted parts of a voyage and the deviation from the maximum payload in the calculated values of the indicator. Also, the average values of the indicator are calculated for the time periods examined in order to identify any trends in the indicator values for each type of vessel.el
dc.contributor.masterΝαυτιλίαel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»