Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠαντουβάκης, Άγγελος
dc.contributor.authorΚρασανάκης, Στυλιανός
dc.date.accessioned2015-09-02T20:51:27Z
dc.date.available2015-09-02T20:51:27Z
dc.date.issued2014-09
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/7129
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας ερευνητικής εργασίας είναι η µελέτη του σχεσιακού µάρκετινγκ στην διεπιχειρησιακές σχέσεις (B2B) της ναυτιλιακής βιοµηχανίας. Ο χώρος του ναυτιλιακού µάρκετινγκ βρίσκεται ακόµα σε νηπιακό στάδιο και για αυτό κρίνεται ζωτικής σηµασίας η σε βάθος µελέτη του .Έτσι αν και οι σχέσεις που αναπτύσσονται σε Β2Β περιβάλλον έχουν µελετηθεί αναλυτικά, παρουσιάζεται ένα βιβλιογραφικό κενό όσον αφορά την µελέτη των σχέσεων που δηµιουργούνται στην ναυτιλιακή κοινότητα και συγκεκριµένα στο κύκλωµα της ναυλοµεσιτείας. Πιο συγκεκριµένα το παρόν άρθρο στοχεύει στην παρακολούθηση της πιθανής υιοθέτησης οπορτουνιστικής συµπεριφοράς των στελεχών των ναυτιλιακών εταιριών προς τους ναυλοµεσίτες που συνεργάζονται παραδοσιακά. Έτσι αναπτύσσεται ένα θεωρητικό µοντέλο που άπτεται της βιβλιογραφίας του σχεσιακού μάρκετινγκ. Τα αποτελέσµατα της ποσοτικής έρευνας δείχνουν το βαθµό εξάρτησης των οπορτουνιστικών συµπεριφορών από την εµπιστοσύνη , την υπολογιστική και την συναισθηµατική δέσµευσηel
dc.format.extent63el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΝαύλωση και ναύλοςel
dc.subjectΔιαχείριση πελατειακών σχέσεωνel
dc.subjectΠελατειακές σχέσειςel
dc.subjectLay daysel
dc.subjectCustomer relations -- Managementel
dc.subjectCustomer relationsel
dc.titleΜελέτη των σχέσεων που αναπτύσσονται μεταξύ ship-owner και shipbroker στο κύκλωμα της ναύλωσηςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.identifier.call658.8 ΚΡΑel
dc.description.abstractENThe purpose of the present paper is to explore the application of relationship marketing in the competitive maritime sector. Despite the fact that business-to-business relations have been widely studied so far, shipping relationship marketing is still in a really early stage and its further research is considered vital. A conceptual framework was developed based on the relative marketing literature and the basic research constructs were: Opportunism, trust, affective commitment and calculative commitment. All the above mentioned constructs illustrate the relations developed between ship-owners and ship-brokers. Data from 51 Greek ship-brokers operating in Greece and in United Kingdom was collected and tested with exploratory factor and regression analyses. The results indicate the antecedents and consequences of opportunistic behaviors. The present is the very first study examining the above mentioned constructs in the maritime sector and it provides elements for its future research.el
dc.contributor.masterΝαυτιλίαel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»