Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η απήχηση των διαφημιστικών μηνυμάτων σε κινητά τηλέφωνα υποψηφίων πελατών

dc.contributor.advisorΓιαννέλης, Δημήτριος
dc.contributor.authorΚαραδήμα, Παναγιώτα
dc.date.accessioned2015-08-29T04:01:19Z
dc.date.available2015-08-29T04:01:19Z
dc.date.issued2014-07
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/7056
dc.description.abstractΣτις μέρες μας, οι εταιρείες αναζητούν συνεχώς τρόπους για να μπορέσουν να ανταγωνιστούν άλλες εταιρίες με ίδια ή παρεμφερή προϊόντα. Οι εταιρείες, επιλέγουν μέσω της διαφήμισης και του μάρκετινγκ να εστιάσουν στο κοινό- στόχο ώστε να αυξήσουν τα κέρδη τους. Ένας αναδυόμενος τρόπος διαφήμισης είναι μέσω κινητού τηλεφώνου, μία μέθοδος με αρκετά πλεονεκτήματα. Η εργασία αυτή επικεντρώνεται στην απήχηση των καταναλωτών σε αυτόν τον τρόπο διαφήμισης και ειδικότερα από τα νεαρής ηλικίας άτομα 15-25 ετών, τα οποία είναι συνήθως πιο δεκτικά σε καινούργιες ιδέες. Ο κυριότερος λόγος, είναι η γενικότερη μεταστροφή της κοινωνίας, της οικονομίας, τεχνολογίας και της γενικότερης θα λέγαμε ζωής και δράσης των ανθρώπων. Αυτό, έχει ως συνέπεια την αύξηση του ανταγωνισμού, καθώς τα τελευταία χρόνια οι εταιρείες προσπαθούν να αυξήσουν το μερίδιο τους στην αγορά, μέσω διαφόρων αλλαγών που εισάγουν ώστε να παραμείνουν βιώσιμες.Έτσι, δημιουργήθηκε ένα γενικότερο κλίμα μεταστροφής από την πλευρά των εταιρειών, ώστε να μπορέσουν να βρουν νέους τρόπους μέσω της διαφήμισης να προσελκύσουν το ενδιαφέρων των καταναλωτών. Από την μεριά των καταναλωτών, δημιουργήθηκε η ανάγκη για πιο ποιοτικές αγορές, όπου πλέον πραγματοποιούνται με μεγαλύτερη σύνεση σε σχέση με το παρελθόν. Σε αυτή την ανάγκη, έχει συμβάλει και η μεταστροφή των ατόμων λόγω των οικονομικών, τεχνολογικών αλλά και κοινωνικών αλλαγών που γίνονται τα τελευταία χρόνια. Τα ερεθίσματα που δέχονται οι καταναλωτές είναι πάρα πολλά, και οι επιλογές που μπορεί να έχει κάποιος ώστε να πραγματοποιήσει τις αγορές του είναι πολλές. Στις μέρες μας, έχει δημιουργηθεί μια νέα τάση όπου τα άτομα κάνουν τις αγορές τους μέσω του διαδικτύου, από τον υπολογιστή ή το κινητό τους τηλέφωνο. Αυτό, στο εξωτερικό χρησιμοποιείται ευρέως από τους καταναλωτές και αποφέρει πάρα πολλά έσοδα. Στην Ελλάδα, υπάρχει μία διστακτικότητα από τους καταναλωτές, καθώς προτιμούν να κάνουν τις αγορές τους από το κατάστημα γιατί νιώθουν ότι είναι πιο ασφαλείς οι συναλλαγές τους. Επίσης, η αλλαγή του τρόπου διαφήμισης από τις επιχειρήσεις δημιουργεί νέα δεδομένα στον τρόπο προσέγγισης των ατόμων. Οι διαφημίσεις μέσω sms και email, είναι οι νέοι τρόποι που πλέον χρησιμοποιούνται και οι οποίοι αποδίδουν πολύ περισσότερα κέρδη στις επιχειρήσεις. Οι διαφημίσεις αυτές είναι περισσότερο στοχευμένες, σε σχέση με τις διαφημίσεις στην τηλεόραση, το ραδιόφωνο, και τον έντυπο τύπο. Δημιουργεί καλύτερες σχέσεις με τους καταναλωτές, καθώς πρόκειται για μία αμφίδρομη επικοινωνία η οποία δεν είναι στατική και μπορεί να εξελίσσεται μέσα στον χρόνο. Στη παρούσα ερευνητική προσπάθεια, επιχειρείται η διερεύνηση της έκτασης της διαφήμισης μέσω sms σε εθνικό επίπεδο αλλά και σε διεθνές. Ακόμη, σημαντική βαρύτητα έχει δοθεί, στην ανάλυση των χρησιμοποιούμενων μεθόδων από την πλευρά των επιχειρήσεων, ώστε να προσεγγίσουν τους καταναλωτές. Με γνώμονα όλα τα παραπάνω, επιχειρείται να μελετηθεί ενδελεχώς η γνώμη των ατόμων για τον νέο αυτό τρόπο διαφήμισης, αλλά και άλλων παραμέτρων που σχετίζονται με το θέμα.el
dc.format.extent141el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΚινητή τηλεφωνίαel
dc.subjectΔιαφήμιση -- Ελλάδαel
dc.subjectCell phone advertisingel
dc.subjectMobile commerceel
dc.titleΗ απήχηση των διαφημιστικών μηνυμάτων σε κινητά τηλέφωνα υποψηφίων πελατώνel
dc.title.alternativeThe influence of advertising messages in mobile telephones of candidate customersen
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.identifier.call384.6 ΚΑΡel
dc.description.abstractENIn our days, the companies seek continuously ways in order to rival other companies with same or resembling products. The companies select trough the publicity and the marketing they focus in the common objective so that they increase their profits. An emerging way of publicity is via mobile telephone, a method with a lot of advantages. This work is focused in the influence of consumers in this way of publicity and more specifically from young age individuals of 15-25 years, which are usually more receptive in new ideas. The main reason is the general change of society, economy, technology and more general we would say is the life and action of persons. This has as consequence which is the increase of competition, while in the past few years the companies tries to increase their share in the market, through various changes that they import so that they remain viable. Thus, it was created a general climate of change from the side of companies, so that they can find new ways via the publicity to attract the interest of consumers. From the side of consumers, was created the need for more qualitative purchases, where they are henceforth realized with bigger prudence concerning from the past. In this need, has contributed also the change of individuals because economic, technological but also and social changes that became in the past few year. The stimulus that accept the consumers are many, and also the choices that someone can have that it realizes his purchases are many. In our days, it has been created a new tendency where the individuals make their purchases via the internet, from their computer or mobile phone. This, in the abroad is used widely by the consumers and brings a huge income. In Greece, exists hesitancy from the consumers, while they prefers to make their purchases from the shop because they feel that are sure with their transactions. Also, the change of advertising from the enterprises creates new data in the way that approach the individuals. The advertisements trough sms and email are the new ways that are henceforth used and which attribute more profits in the enterprises. The advertisements are more objectives, concerning with the advertisements in the television, the radio, and the printed press. This, creates better relations with the consumers, while it is a bidirectional communication which is not static and can develop in the time. In the present inquiring effort, it is attempted the investigation of extent publicity through sms in national level but also in international. Also, an important gravity has been given, in the analysis of used methods from the side of enterprises, so that they approach the consumers. Taking all into consideration, it is attempted in this study thoroughly the opinion of individuals for this new way of advertising, but also other parameters that are related with the subject.el
dc.contributor.masterΟικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγικήel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»