Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠαντουβάκης, Άγγελος
dc.contributor.authorΦανταζία, Βασιλική
dc.date.accessioned2015-08-08T19:41:03Z
dc.date.available2015-08-08T19:41:03Z
dc.date.issued2014-11
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/7006
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία έχει στόχο να διερευνήσει τον προσανατολισμό στο μάρκετινγκ των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην ποντοπόρο ναυτιλία. Η μεθοδολογία της εργασίας στηρίζεται στη συλλογή δευτερογενών δεδομένων, τα οποία συλλέχθηκαν μέσα από βιβλία, άρθρα σε περιοδικά αλλά και μέσα από επίσημους διαδικτυακούς τόπους. Οι ναυτιλιακές εταιρείες σήμερα λόγω του ανταγωνισμού που υπάρχει εστιάζουν κυρίως στο B2B marketing, το οποίο ασχολείται με την ικανοποίηση ναυλωτή - φορτωτή για την μεταφορά εμπορευμάτων δια θαλάσσης, με κύριο σκοπό το κέρδος της επιχείρησης. Προκειμένου να ικανοποιηθεί αυτός ο παράγοντας, προϋπόθεση είναι από τη μια πλευρά η σωστή διάγνωση της αγοράς για την καλύτερη κατανόηση των αναγκών μεταφοράς του πελάτη και από την άλλη ο κατάλληλος προγραμματισμός και έλεγχος για την σωστή οργάνωση της ναυτιλιακής επιχείρησης. Τα συμπεράσματα της μελέτης κατέδειξαν, ότι οι υπό μελέτη ναυτιλιακές εταιρίες εφαρμόζουν το marketing βάσει του τύπου του πλοίου και του φορτίου, των θαλάσσιων διαδρομών καθώς και του τύπου της ναύλωσης, έχοντας κατανοήσει ότι το μάρκετινγκ αποτελεί το κλειδί για την επιτυχία τους.el
dc.format.extent84el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.subjectΝαυτιλιακές εταιρείεςel
dc.subjectΝαυσιπλοΐαel
dc.subjectMarketingel
dc.subjectShipping companiesel
dc.subjectShipping -- Managementel
dc.titleΠροσανατολισμός στο μάρκετινγκ επιχειρήσεων στην ποντοπόρο ναυτιλίαel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.identifier.call387.5068 ΦΑΝel
dc.description.abstractENThe present study aimed to investigate the marketing orientation of firms active in the shipping sector. The methodology of work is based on the collection of secondary data, collected through books journal articles and through official websites. Shipping companies today because of competition are primarily focused on B2B marketing, which deals with the satisfaction shipper - shipper for transporting goods by sea, mainly for profit enterprise. To satisfy this factor, it is provided that on the one hand the correct diagnosis of the market for the better understanding of the transport needs of the client and on the other, the proper planning and control for the proper organization of the shipping company. The findings showed that the shipping companies studied apply marketing based on the type of ship and cargo, sea routes and the type of charter, with the understanding that marketing is the key to their success.el
dc.contributor.masterΝαυτιλίαel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»