Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠαζαρζής, Μιχαήλ
dc.contributor.authorΒασιλάκος, Δημήτριος
dc.date.accessioned2015-07-28T20:51:05Z
dc.date.available2015-07-28T20:51:05Z
dc.date.issued2014-10
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6939
dc.description.abstractΗ παρούσα διατριβή άπτεται ορισμένων νομικών προβλημάτων και ζητημάτων τα οποία προκύπτουν όταν ο εκναυλωτής χάνει το προνόμιο του περιορισμού της ευθύνης. Ο πλοιοκτήτης δύναται να περιορίσει την ευθύνη του μέχρι την αξία του πλοίου ή τη χωρητικότητά του ή την αξία των εμπορευμάτων ή των αγαθών. Η μεταφορά των αγαθών στη θάλασσα, στη στεριά και στον αέρα σχετικά με το πρόσωπο το οποίο δια των πράξεων και των παραλείψεών του καθίσταται υπεύθυνο ρυθμίζεται από διαφορετικούς κανόνες. Θα εξετάσουμε την απώλεια του δικαιώματος περιορισμού της ευθύνης σύμφωνα με τους κανόνες της Χάγης- Βίσμπυ, τους κανόνες του Αμβούργου, την σύμβαση περί περιορισμού της ευθύνης των ετών 1957 και 1976. Θα μελετήσουμε τη σύμβαση για τη χερσαία μεταφορά των αγαθών (C.M.R.), τις αρχικές και τις τροποποιημένες συμβάσεις της Βαρσοβίας. Περαιτέρω θα ασχοληθούμε με τις έννοιες της απόκρυψης, του εκουσίου ή ακουσίου παραπτώματος και της αμέλειας εκ μέρους του κυρίου του πλοίου, αλλά και με το βάρος απόδειξης των παραπάνω και της πλευράς που το φέρει για την απόδειξη της έλλειψης ευθύνης σε θέματα πραγματικού σφάλματος και απόκρυψης. Τέλος θα μας απασχολήσει η ευθύνη του προσώπου που ελέγχει και καθοδηγεί την εταιρεία, όπως είναι ο πρόεδρος, ο διευθυντής ή ο επικεφαλής διαχείρισης του πλοίου. Όλοι οι παραπάνω περιορισμοί και η απώλεια αυτών έχει άμεσο αντίκτυπο στη θαλάσσια ασφάλιση και στην κάλυψη που παρέχουν οι ασφαλιστικές εταιρίες και τα P& I Clubs.el
dc.format.extent122el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectMaritime lawel
dc.subjectLiability (Law)el
dc.subjectMarine insuranceel
dc.titleΑπώλεια του δικαιώματος περιορισμού της ευθύνης του εκναυλωτή στη ναυτιλία και οι επιπτώσεις του στη θαλάσσια ασφάλισηel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.identifier.call343.096342396 ΒΑΣel
dc.description.abstractENThis thesis discusses some legal problems and issues that arise when the charterer loses the privilege of limitation of liability. The shipowner may limit his liability to the value of the ship or its capacity or to the value of any goods or property. The carriage of goods at sea, on land and in the air, in reference to the person, which by his acts or omissions becomes responsible, is governed by different rules. We will consider the loss of right to limit liability under the rules of Hague- Visby, Hamburg rules, the contract on limiting liability for the years 1957 and 1976. We will study the convention for the transport on land of goods (C.M.R.), the original and amended Warsaw Conventions. Further we will deal with the concepts of concealment, voluntary or involuntary misconduct and negligence on the part of the owner of the ship, but also with the burden of proof of the above and the side that rests on the demonstration of lack of responsibility on the actual error and concealment. At last we will deal with the responsibility of the person who controls and guides the company. as president, director, or the head of the management board. The above limitations and the loss of them has a direct impact on marine insurance and to the coverage provided by insurance companies and P& I Clubs.el
dc.contributor.masterΝαυτιλίαel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»