Show simple item record

Κριτήρια επιλογής της κρουαζιέρας έναντι εναλλακτικών τρόπων διακοπών - Μελέτη περίπτωσης: Ελλάδα

dc.contributor.advisorΓκιζιάκης, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΚωστάκη - Τσονοπούλου, Αντωνία
dc.date.accessioned2015-07-22T13:59:00Z
dc.date.available2015-07-22T13:59:00Z
dc.date.issued2012-04-22
dc.identifier.urihttp://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6918
dc.description.abstractΤα τελευταία δέκα χρόνια παρατηρείται έκρηξη της κρουαζιέρας. Αυτό έχει βοηθήσει αρκετά τις συνολικές επιδόσεις του ελληνικού τουρισμού με την θεαματική αύξηση των προσεγγίσεων στα λιμάνια (σύμφωνα με στοιχεία του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς τα προγραμματισμένα δρομολόγια για το 2011 αντιστοιχούσαν σε 962 κρουαζιερόπλοια έναντι 823 το 2010, αυξημένα κατά 19%). Επίσης, περίπου το 60% των επιβατών της κρουαζιέρας επιλέγουν να ακολουθήσουν προγράμματα οργανωμένων εκδρομών στην Αττική και για αυτό το ενδιαφέρον έχει στραφεί πολύ έντονα τα τελευταία χρόνια προς αυτόν τον κλάδο. Αυτό αποτέλεσε το ορμητήριο για την ακόλουθη έρευνα. Σκοπός, λοιπόν, της παρούσης έρευνας είναι να εξετάσει με ποια κριτήρια επιλέγουν οι καταναλωτές να πάνε κρουαζιέρα αντί να ακολουθήσουν ένα διαφορετικό τρόπο διακοπών. Τι σκέφτονται οι καταναλωτές πριν πάρουν την απόφαση να συμμετάσχουν σε μια κρουαζιέρα; Ποια είναι τα κριτήρια επιλογής που χρησιμοποιούν οι καταναλωτές πριν πάρουν την απόφαση να πάνε κρουαζιέρα; Ποιοι είναι οι παράγοντες εκείνοι που επηρεάζουν την ελκυστικότητα της κρουαζιέρας; Βέβαια, όλα αυτά θα τα εστιάσουμε στην ελληνική πραγματικότητα. Η πτυχιακή θα βασιστεί σε παρόμοιες ποιοτικές μελέτες που έχουν γίνει για άλλες περιοχές. Στις έρευνες αυτές έχουν βρεθεί, μέσω συνεντεύξεων, διάφοροι παράγοντες που χρησιμοποιούνται ως κριτήρια για να παρθεί τελικά η απόφαση να πάει κανείς κρουαζιέρα. Στην εργασία αθροίζονται όλοι αυτοί οι παράγοντες από όλες τις εγγενείς έρευνες και ποσοτικοποιούνται για να βρεθεί η βαρύτητα του καθενός στη διαδικασία λήψης της απόφασης. Για την υλοποίηση της πτυχιακής αυτής συντάχθηκαν ερωτηματολόγια τα οποία δόθηκαν σε επιβάτες κρουαζιερόπλοιων που προσέγγισαν το λιμάνι του Πειραιά κατά τους μήνες Μάρτιο και Απρίλιο. Έτσι, το δείγμα θεωρείται ευκολίας και γι' αυτό το λόγο η χρήση των συμπερασμάτων δεν μπορεί να γίνει για τον πληθυσμό. Στη συνέχεια, οι απαντήσεις αναλύθηκαν με τη χρήση των προγραμμάτων SPSS και Excel και μετέπειτα διεξήχθησαν τα αντίστοιχα συμπεράσματα.el
dc.format.extent100el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΤουρισμός -- Ελλάδαel
dc.subjectΤουρισμός -- Κοινωνικές απόψειςel
dc.subjectTourism -- Greeceel
dc.subjectTourism -- Social aspectsel
dc.subjectOcean travelel
dc.subjectCruise linesel
dc.titleΚριτήρια επιλογής της κρουαζιέρας έναντι εναλλακτικών τρόπων διακοπών - Μελέτη περίπτωσης: Ελλάδαel
dc.title.alternativeSelection criteria for cruise against alternative methods of leisure: evidence from the Greek marketen
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.identifier.call338.4791 ΚΩΣel
dc.description.abstractENIn the last ten years there is a great development in cruise sector. This has helped a lot Greek tourism with a spectacular increase in approaches to ports (according to data from the Pireus Port Authority scheduled for 2011 amounted to 962 cruise ships over 823 in 2010, up 19%). In addition, around 60% of cruise passengers choose to follow tour programs in Athens and this is why this industry is so challenging the last decade. This was the base to make the following survey. The aim therefore of this research is to examine the selection criteria that consumers use in order to make the final decision of cruising instead follow a different type of holiday. What do consumers think about cruising before they decide to go cruising? What are the factors that influence the attractiveness of the cruise sector? These are the questions that will be answered in this thesis. Of course, all this were focused on the Greek reality. The dissertation was based on similar qualitative studies done in other areas. The surveys have found, through interviews, that several factors are used as cruising selection criteria. Goal of this thesis is to sum all these factors in all corresponding surveys and quantify them so as to find out which of them are really important for making the final decision. For the implementation of this questionnaires were given to passengers cruise ships approaching the port of Piraeus during the months of March and April. The answers were analyzed using SPSS program and Excel in order to reach the right conclusions.el
dc.contributor.masterΝαυτιλίαel


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»