Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓεωργόπουλος, Νικόλαος
dc.contributor.authorΠασχαλίδης, Συμεών
dc.date.accessioned2015-07-14T22:02:15Z
dc.date.available2015-07-14T22:02:15Z
dc.date.issued2014-11-28
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6841
dc.description.abstractΜε τη βοήθεια της ασύρματης και της κινητής τεχνολογίας, η κοινωνία ως σύνολο έρχεται σε επαφή με αλλαγές στον τρόπο, με τον οποίο γίνεται ο χειρισμός των εργασιών, όπως για παράδειγμα είναι το εμπόριο και οι συναλλαγές, καθώς και η διαχείριση των αποθεμάτων και των τραπεζικών συναλλαγών. Ως φυσικό επακόλουθο, αναδύεται ένας νέος σύγχρονος επιχειρηματικός τομέας, ο οποίος ονομάζεται κινητό επιχειρείν (m-commerce), φέροντας ένα πλήθος ευκαιριών και προκλήσεων, τον οποίο πολλοί χαρακτηρίζουν ως μετεξέλιξη του ηλεκτρονικού επιχειρείν (e-commerce). Το βασικό στοιχείο του m-commerce είναι επικεντρωμένο γύρω από την ευκολία και από το εάν η αγορά αποδεικνύεται περισσότερο μια ταλαιπωρία από ότι μια ευκολία, ο καταναλωτής θα εγκαταλείψει τη συναλλαγή και θα προχωρήσει σε μια εταιρεία, που είναι πιο φιλική προς την κινητή του συσκευή. Οι επιχειρήσεις σήμερα όχι μόνο πρέπει να αποδεχθούν αυτές τις αλλαγές, αλλά και πρέπει να τις ενστερνιστούν, προκειμένου να παραμείνουν στο παιχνίδι. Για τις ανάγκες της εργασίας μελετήθηκε η σχετική επιστημονική βιβλιογραφία, σε ότι αφορά στο θεωρητικό πλαίσιο του κινητού επιχειρείν καθώς και του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, ενώ στη συνέχεια διεξήχθη έρευνα με τη μέθοδο της μελέτης περίπτωσης και συγκεκριμένα, της περίπτωσης της ελληνικής εταιρείας ΟΠΑΠ Α.Ε.. Η εταιρεία ΟΠΑΠ Α.Ε. ως ηγέτης στην ελληνική αγορά των τυχερών παιγνίων, δίνει τη δυνατότητα σε χρήστες κινητής τηλεφωνίας να αγοράζουν τις υπηρεσίες της, όπου αυτή δραστηριοποιείται, επικυρώνοντας το όραμα της για ένα νέο οικοσύστημα παιχνιδιών μέσω κινητών τηλεφώνων. Τα προηγμένα προϊόντα τυχερών παιχνιδιών της εταιρείας συνεργάζονται στις μέρες μας με φορείς εκμετάλλευσης κινητών επικοινωνιών και εφαρμογών μηνυμάτων.el
dc.format.extent121el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subjectΑνταγωνισμόςel
dc.subjectΠαιχνίδια, Τυχεράel
dc.subjectElectronic commerceel
dc.subjectMobile commerceel
dc.subjectCompetitionel
dc.subjectSports bettingel
dc.titleΤο κινητό επιχειρείν (m-commerce) ως πηγή ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος: η περίπτωση της ελληνικής επιχείρησηςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.identifier.call332.1 ΠΑΣel
dc.description.abstractENWith the help of wireless and mobile technology, society in general comes face to face with changes in the way of operation handling such as trade and transactions and inventory management and banking as well. Thus emerges a new modern business sector, which is called m- business, bringing a wealth of opportunities and challenges, which many describe as a transformation of the e-business. The key element of m- commerce is centered on convenience and if the market become more of a hassle than a convenience, consumers will abandon the transaction and proceed to a company that is mobile friendlier. Businesses today must not only accept these changes, but also embrace them in order to stay in the game. For the purpose of this paper the scientific literature regarding the theoretical framework of the mobile business and its competitive advantage were studied, and then the case of the Greek company 'OPAP S.A.' was investigated. OPAP S.A. as a leader in mobile gaming has potentials in mobile subscribers to buy products and become users of its applications, upholding the vision of a new ecosystem for mobile gaming. The advanced mobile gaming products of the company cooperate now days with mobile operators and messaging applications.el
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»