Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓκιζιάκης, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΜπράτη, Αναστασία
dc.date.accessioned2015-07-14T06:54:17Z
dc.date.available2015-07-14T06:54:17Z
dc.date.issued2014-10
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6803
dc.description.abstractΗ ναυτιλία αποτελεί ένα πολύ δυναμικό κλάδο της παγκόσμιας βιομηχανίας, με τις επιθεωρήσεις των Λιμενικών Αρχών να αποτελούν πολύτιμη μέθοδο αξιολόγησης των πλοίων ως προς τον έλεγχο της επιτυχούς εφαρμογής των διατάξεων των διαφόρων διεθνών συμβάσεων που καλύπτουν την ασφάλεια, τις συνθήκες εργασίας και την πρόληψη της ρύπανσης σε εμπορικά πλοία. Επίσης, αποτελούν ένα πολύ σημαντικό εργαλείο για τον έλεγχο της αποτελεσματικότητας των επιθεωρήσεων που διενεργούνται. Ακολουθώντας τις εξελίξεις στα δύο πολύ σημαντικά Μνημόνια Συνεργασίας (Memorandum Of Understanding) - του Paris MOU και του Tokyo MOU στο πλαίσιο των Επιθεωρήσεων από τη Λιμενική αρχή κάθε κράτους (Port State Controls - PSC), η παρούσα μελέτη παρουσιάζει και εξετάζει το Καθεστώς Επιθεώρησης (New Inspection Regime - NIR) στο Paris MOU, το οποίο συγκρίνεται αντίστοιχα με το καθεστώς επιθεωρήσεων του Tokyo MOU. Η σύγκριση των δύο MOUs γίνεται μέσω στατιστικής αλλά και ποιοτικής ανάλυσης βασισμένη στις απαιτήσεις και εξελίξεις της αγοράς για τα έτη 2011-2013, καθώς το NIR του Paris MOU τέθηκε σε εφαρμογή το 2011. Η μελέτη ξεκινά με ορισμούς και βασικές έννοιες των Port State Controls και των περιοχών που αυτά καλύπτουν. Στη συνέχεια παρουσιάζονται τα δύο MOUs ξεχωριστά για λεπτομερή ανάλυση του τρόπου λειτουργίας τους μέσα από το καθεστώς επιθεωρήσεων αλλά και η στατιστική ανάλυση του κάθε MOU όπως προκύπτει από τα επίσημα ετήσια στατιστικά δεδομένα των ιστοσελίδων τους. Τα στατιστικά που εστιάζεται μεγάλη προσοχή είναι οι κρατήσεις (detentions) των πλοίων καθώς και οι παρατηρήσεις/ελλείψεις (deficiencies) που καταγράφονται κατά τη διάρκεια των PSC. Τέλος, γίνεται σύγκριση Paris MOU και Tokyo MOU ως προς τα στατιστικά στοιχεία με τα συμπεράσματα να ακολουθούν και να επιβεβαιώνουν τις τρέχουσες εξελίξεις. Η διπλωματική εργασία καταλήγει στο ότι η ναυτιλία σήμερα προσανατολίζεται σε μια κουλτούρα ασφάλειας η οποία εκτείνεται πέρα από την απλή εφαρμογή των κανόνων και στοχεύει στην συμπεριφορά των ανθρώπων της με γνώμονα πάντα την ασφάλεια.el
dc.format.extent121el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΛιμάνια -- Κανονισμοί ασφαλείαςel
dc.subjectΠλοία -- Κανονισμοί ασφαλείαςel
dc.subjectΠλοία -- Επιθεώρησηel
dc.subjectHarbors -- Safety regulationsel
dc.subjectShips -- Safety regulationsel
dc.subjectShips -- Inspectionel
dc.titleΣύγκριση των Paris MOU (The new inspection regime) & Tokyo MOU στο πλαίσιο του ερευνητικού πεδίου των PSC (Port State Control) στις περιοχές που αυτά ορίζουνel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.identifier.call363.123 ΜΠΡel
dc.description.abstractENShipping is a very dynamic sector of global industry, with the Port State Controls being a valuable method for the assessment of ships in monitoring the successful implementation of the provisions of the various international conventions covering safety, working conditions and the prevention of pollution in commercial ships. Also, they are a very important tool for monitoring the effectiveness of the inspections carried out. Following the developments in the two very important Memorandum of Understandings - the Paris MOU and Tokyo MOU in terms of Port State Controls, this study presents and examines the New Inspection Regime - NIR of the Paris MOU, which is then compared with the corresponding inspection regime of Tokyo MOU. The comparison of the two MOUs is done through statistical and qualitative analysis based on requirements and market trends/developments for the years 2011-2013, as the NIR of Paris MOU was launched in 2011. The study begins with definitions and basic concepts of Port State Controls and the areas they cover. Subsequently, the two MOUs are presented separately for detailed analysis of their framework through the inspection regime, and also separately there is the statistical analysis of each MOU as per data extracted from the official annual reports of their websites. The statistic data that this thesis pays great attention are the detentions of the ships and the deficiencies recorded during the PSC. Finally, we have the comparison of Paris MOU and Tokyo MOU as far as statistics are concerned with the final conclusions to follow and confirm the current developments. This thesis concludes that shipping industry today is directed to a safety culture that goes beyond the mere implementation of rules and regulations and aims at the behavioral based safety of people.el
dc.contributor.masterΝαυτιλίαel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»