Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓκιζιάκης, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΜηνάς, Παύλος
dc.date.accessioned2015-07-12T13:56:08Z
dc.date.available2015-07-12T13:56:08Z
dc.date.issued2014-11
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6778
dc.description.abstractΗ συμβολή της παγκόσμιας εμπορικής ναυτιλίας στο CO2 αποτελεί ένα από τα καίρια ερωτήματα τα οποία τίθενται σε διασκέψεις εντός των συλλογικών οργάνων της ΕΕ, αλλά και επιπλέον βασανίζει τον Διεθνή Οργανισμό Ναυτιλίας (ΙΜΟ), ο οποίος μέσω των πλαισίων και των κοινών αρχών που πηγάζουν από τα συλλογικά νομοθετικά όργανα συμβάλλει καθοριστικά στη διαμόρφωση νέων πρακτικών για την εναρμόνιση και της Διεθνής Εμπορικής Ναυτιλίας στα πρότυπα που ορίζονται για τη μείωση των εκπομπών ρύπων. Αυτό που θα αναλυθεί συνεπώς είναι το κανονιστικό γενικό πλαίσιο στο ζήτημα των εκπομπών ρύπων, ποιες μεθοδολογίες ακολουθούντα βάσει των αρχών και κανόνων που έχουν θεσπιστεί και τις προβλέπεται σε βάθος χρόνου, και όλα αυτά σε συνάρτηση με την Ναυτιλία, που δυστυχώς ακόμη ενώ υπάρχει η σαφής πρόθεση από τη μεριά της Ναυτιλιακής Κοινότητας να συμβάλει, δεν έχει υπάρξει συνολική καθοριστική θεσμική πρόβλεψη στο κομμάτι των εκπομπών των ρύπων. Αυτό που παρουσιάζεται λοιπόν σε αυτή την διπλωματική εργασία είναι εν τέλει έστω και μέσω αυτών των πλαισίων που έχουν θεσπιστεί, και των μέτρων που έχουν ληφθεί ποια είναι η συμβολή της παγκόσμιας εμπορικής ναυτιλίας στο CO2.el
dc.format.extent73el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΑτμοσφαιρική ρύπανσηel
dc.subjectΝαυτιλιακή πολιτική -- Ευρωπαϊκή Ένωσηel
dc.subjectΠεριβαλλοντική πολιτική -- Ευρωπαϊκή Ένωσηel
dc.subjectAir -- Pollutionel
dc.subjectEnvironmental policy -- European Unionel
dc.subjectShipping -- European Unionel
dc.titleΗ συμβολή της παγκόσμιας εμπορικής ναυτιλίας στο CO2el
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.identifier.call363.7394 ΜΗΝel
dc.description.abstractENOne of the most crucial issues raised in European Union conference bodies and tantalizes at the same time, the International Maritme Organization is the contribution of Universal Merchant Shipping to CO2. The International Maritime Organization, through the frames and the common principles which stem from the collective legislation organs, boosts significantly the formulation of new practices and experiences towards the harmonization of the International Maritime Organization with the standards defined for the reduction of gas emission. Therefore, what is going to be analyzed, is the general legislation frame of the gas emission issue, what kinds of methodologies are followed based on the enacted rules and principles, and what the predictions are in length of time. All these things are considered in relation to Maritime, which unfortunately has not yet created a defining institutional action for the issue of gas emission, even though there is a clear intention from the Maritime Community to contribute to this subject. What is presented in this δdiploma thesis, then, is the contribution of the Universal Merchant Shipping to CO2 through the defined frames, and the measures taken towards this action.el
dc.contributor.masterΝαυτιλίαel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»