Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΤσόγκας, Μάρκος - Μάριος
dc.contributor.authorΜαρίνη, Εμμανουέλα Γ.
dc.date.accessioned2015-07-10T12:46:38Z
dc.date.available2015-07-10T12:46:38Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6770
dc.description.abstractΜια από τις πιο πρόσφατες εξελίξεις στον τρόπο σκέψης των επιχειρήσεων ήταν η αποδοχή ότι οι καταναλωτές όταν λαμβάνουν μια αγοραστική απόφαση πρέπει να ανταποκριθούν σε περισσότερα πράγματα από ότι ένα χειροπιαστό προϊόν ή υπηρεσία η οποία τους προσφέρετε. Το χειροπιαστό προϊόν όπως είναι το ψυγείο, ένα ζευγάρι παπούτσια κλπ. είναι μόνο ένα μικρό κομμάτι από το όλο πακέτο το οποίο προσφέρεται με ένα προϊόν ή υπηρεσία. Οι καταναλωτές ανταποκρίνονται σε ένα συνολικό προϊόν το οποίο περιλαμβάνει την εγγύηση, την συσκευασία, την τιμή, την διαφήμιση, την εικόνα και άλλα πολλά χαρακτηριστικά τα οποία το συνοδεύουν . Ένα από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά ενός προϊόντος είναι η διανομή δηλαδή το μέρος όπου αγοράζεται ή καταναλώνεται. Πολλές φορές το μέρος, ή θα μπορούσαμε καλύτερα να πούμε η ατμόσφαιρα η οποία έχει το σημείο πώλησης παίζει καθοριστικό ρόλο στην διαμόρφωση μιας αγοραστικής απόφασης. Γι' αυτό αρκετές φορές η ατμόσφαιρά είναι και το αρχικό προϊόν. Παρόλο αυτά, οι άνθρωποι των επιχειρήσεων τείνουν να αρνούνται να συμπεριλάβουν την ατμόσφαιρα ως ένα εργαλείο του marketing και αυτό συμβαίνει για δυο λόγους. Πρώτον, οι άνθρωποι των επιχειρήσεων θέλουν να είναι πρακτικοί και λειτουργικοί για αυτό και αγνοούν τον παράγοντα της αισθητικής όσον αφορά την κατανάλωση. Και δεύτερον, οι ατμόσφαιρες είναι μια σιωπηρή γλώσσα επικοινωνίας. Για αυτό το λόγο προβήκαμε στην παρακάτω ανάλυση της σημαντικότητας του προϊόντικού σχήματος, του design και των παραγόντων που επηρεάζουν μια αγοραστική απόφαση Τέλος, διεξήγαμε μια έρευνα με σκοπό να κατανοήσουμε το κατά πόσο σημαντικό είναι το design ενός οικιακού ψυγείου στην συμπεριφορά του καταναλωτή και να εξετάσουμε κάθε πιθανό παράγοντα που μπορεί να επηρεάσει έναν καταναλωτή να επιλέξει ένα συγκεκριμένο σχεδιαστικό στυλ.el
dc.format.extent149el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΚαταναλωτική συμπεριφοράel
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.subjectConsumer behaviorel
dc.subjectMarketingel
dc.titleΠώς επηρεάζει το design την συμπεριφορά του καταναλωτήel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.identifier.call658.8 ΜΑΡel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ)el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»