dc.contributor.advisor | Φούντας, Ευάγγελος | |
dc.contributor.author | Κοτσίνης, Αντώνιος Κ. | |
dc.date.accessioned | 2015-07-09T15:22:46Z | |
dc.date.available | 2015-07-09T15:22:46Z | |
dc.date.issued | 2014-10 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6753 | |
dc.description.abstract | Η Θεωρία Παιγνίων ασχολείται με αποφάσεις όπου εμπλέκονται δύο ή περισσότεροι νοήμονες «αντίπαλοι» και όπου ο καθένας τους φιλοδοξεί να βελτιστοποιήσει τη δική του απόφαση εις βάρος των άλλων ή σε συνεργασία με άλλους. Το αποτέλεσμα για κάθε παίκτη καθορίζεται από τις συνδυασμένες επιλογές όλων των παικτών και δίνεται από τον πίνακα αποδόσεων του παιγνίου. Η Θεωρία Παιγνίων πήρε επάξια τον τίτλο ως «επιστήμη της στρατηγικής» καθώς αναλύει περιπτώσεις όπου οι τύχες των ανθρώπων αλληλοεξαρτώνται ,προσφέροντας έναν συστηματικό τρόπο για τον σχεδιασμό των κατάλληλων στρατηγικών που οδηγούν στην εξομάλυνση ανταγωνιστικών καταστάσεων. Στην παρούσα εργασία θα γίνει μία προσπάθεια να μεταφερθεί η λογική των παιγνίων σε γνωστές διακρατικές διενέξεις και συμπεριφορές ενώ θα αναλυθούν και κάποια κλασικά παίγνια που αντιπροσωπεύουν ένα σημαντικό αριθμό προβλημάτων. Θα γίνει εφαρμογή του λογισμικού Gambit το οποίο είναι ένα λογισμικό ανοιχτού κώδικα με το οποίο μπορούμε να χτίσουμε ,να αναλύσουμε, και να ερευνήσουμε διάφορα μοντέλα παιγνίων. Μέσω της προσπάθειας να μεταφερθεί ο όρος στρατηγική στα απλά και βασικά υποδείγματα της θεωρίας αυτής, θα εξαχθούν ορισμένα συμπεράσματα που αφορούν την στρατηγική των διεθνών σχέσεων αλλά και για τα συγκεκριμένα περιπτωσιολογικά παραδείγματα που θα αναφερθούν. | el |
dc.format.extent | 102 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Θεωρία παιγνίων | el |
dc.subject | Διεθνείς σχέσεις | el |
dc.subject | Game theory | el |
dc.subject | International relations | el |
dc.title | Μελέτη της θεωρίας παιγνίων και εφαρμογή της σε ιστορικές συγκρούσεις-διαπραγματεύσεις | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.identifier.call | 327.16 ΚΟΤ | el |
dc.description.abstractEN | Game theory deals with decisions under uncertain conditions, involving two or more intelligent "adversaries" and where everyone aspires to optimize their own decision against of others or in collaboration with others. The score of each player is determined by the the combined choices of all players and is given by the paytable of the game. Game theory worthily took the title as "the science of strategy" as analyzes cases where fortunes of people are interdependent, providing a systematic way for the design of appropriate strategies that lead to the normalization of competitive situations. In the present task will be done an attempt to transfer the logic of games well known in interstate conflicts and attitudes while be analyzed some classic games which represent a significant number of problems. We will use software Gambit which is an open source software, in which we can build, analyze, and explore several models of games. Through this attempt to transfer the term strategy in simple and basic models of this theory, we draw some conclusions on the strategy of international relations. | el |
dc.contributor.master | Πληροφορική | el |