Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΤσόγκας, Μάρκος - Μάριος
dc.contributor.authorΦραντζή, Χρυσούλα Β.
dc.date.accessioned2015-07-02T07:11:51Z
dc.date.available2015-07-02T07:11:51Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6714
dc.description.abstractΣτην Ελλάδα οι περισσότεροι τουρίστες διακινούνται με τη βοήθεια των tour operators. O ανταγωνισμός στον τουριστικό κλάδο είναι πολύ έντονος, διότι υφίσταται ένας πολύ μεγάλος αριθμός μικρομεσαίων επιχειρήσεων που έχουν ίση δύναμη, αλλά και λιγότερες μεγάλες επιχειρήσεις που έχουν εδραιωθεί στο χώρο. Οι μικροί tour operators δε διαθέτουν μεγάλη οικονομική δύναμη, γι’ αυτό το λόγο, οργανώνουν ταξίδια μιας κορεσμένης και ώριμης τουριστικής αγοράς, άρα, δεν είναι και τόσο εύκολο να διαμορφωθούν πολλά εξειδικευμένα πακέτα ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες του κάθε τουρίστα. Ένας μεγάλος τουριστικός πράκτορας μπορεί να κυριαρχήσει στην τουριστική αγορά αν τα πακέτα του είναι ανταγωνιστικά. Βασικά κριτήρια ανταγωνισμού είναι οι τιμές, η ποιότητα και το εύρος τουριστικών υπηρεσιών που παρέχονται κάθε φορά. Η ανάπτυξη του τουριστικού γραφείου με την επωνυμία Air Exelixi Travel οφείλεται σε έξυπνες στρατηγικές, αρχικά, με την προσχώρηση του γραφείου το έτος 2010 στον όμιλο Lufthansa κι έπειτα με τη συμμετοχή σε σπουδαίες διεθνείς τουριστικές εκθέσεις για τα ταξίδια και τον τουρισμό διευρύνοντας το δίκτυό της και προσελκύοντας νέες αγορές. Προωθεί τα προϊόντα της με ποικίλους τρόπους κι έχει αποκτήσει σημαντικό μερίδιο στην αγορά με τα luxury και τα adventure πακέτα. Φροντίζει να διαφοροποιεί ένα τουριστικό πακέτο από αυτό των ανταγωνιστών της. Διατηρώντας τα χαρακτηριστικά διαφοροποίησης και επαναξιολογώντας το τουριστικό προϊόν χαράζει τη στρατηγική της για το μέλλον. Η σημασία ενός μικρού tour operator είναι καθοριστική για την τουριστική οικονομία, επειδή ορισμένα είδη ταξιδιών είναι δυνατό να οργανωθούν μόνο από μικρούς tour operators και τα πακέτα αυτά χρηματοδοτούν τις τοπικές αγορές. Άρα, είναι πολύ σημαντική η συμβολή τους, διότι εστιάζουν στη μικρή διαφοροποίηση, συντελούν στην τοπική οικονομία σημαντικά και χρηματοδοτούν μικρές περιοχές όπου δεν μπορούν να εισχωρήσουν μεγάλοι tour operators. Επομένως, ο ρόλος του μικρού tour operator είναι πολύ σημαντικός για την ενεργή ανάπτυξη του τουρισμού.el
dc.format.extent122el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΣτρατηγικός σχεδιασμόςel
dc.subjectΤουριστικό μάρκετινγκel
dc.subjectΤουρισμόςel
dc.subjectStrategic planningel
dc.subjectTourismel
dc.subjectTourism -- Marketingel
dc.titleΣτρατηγικές μάρκετινγκ ενός μικρού tour operator σε μια μεγάλη και ώριμη τουριστική αγοράel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.identifier.call658.8'09 91 ΦΡΑel
dc.contributor.masterMBA TQM International - Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων – Ολική Ποιότητα με διεθνή προσανατολισμό (MBA TQM Int)el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»