Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓεωργακέλλος, Δημήτριος
dc.contributor.authorΔεύτου, Ελένη Κ.
dc.date.accessioned2015-06-25T11:50:22Z
dc.date.available2015-06-25T11:50:22Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6697
dc.description.abstractΤο λιανικό εμπόριο είναι ένας ιδιαίτερα ανταγωνιστικός κλάδος. Οι επιχειρήσεις βρίσκονται σε μία συνεχή αναζήτηση καλών πρακτικών με στόχο την συνεχή βελτίωση της απόδοσής τους. Οι οργανισμοί μελετούν κάθε δυνατή πτυχή που μπορούν να επηρεάσουν και πλέον αντιμετωπίζουν το λιανικό εμπόριο σαν μία απαιτητική υπηρεσία παροχής προϊόντων την οποία προσπαθούν να πλαισιώσουν με νέες λύσεις για τον πελάτη. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιάσει στον αναγνώστη ένα σύνολο εργαλείων και μεθόδων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από μία επιχείρηση λιανικού εμπορίου. Επιδιώκοντας την παρουσίαση πρακτικών που θα καλύψουν όσο το δυνατόν περισσότερες πτυχές του λιανικού εμπορίου, όλη η ανάλυση θα κινηθεί πάνω στους άξονες της ολικής ποιότητας. Σαν κατευθυντήριες γραμμές προς την αναζήτηση καλών πρακτικών χρησιμοποιούνται οι διαστάσεις ποιότητας και συγκεκριμένα οι βασικές διαστάσεις ποιότητας υπηρεσιών, θεωρώντας το λιανικό εμπόριο ως μία υπηρεσία παροχής προϊόντων. Βασικές διαστάσεις ποιότητας αποτελούν η αξιοπιστία, η ασφάλεια, η ανταποκρισημότητα, τα απτά στοιχεία και η εν-συναίσθηση. Οι καλές πρακτικές για κάθε μία από τις διαστάσεις ποιότητας θα πρέπει να αξιολογούνται. Το βιβλιογραφικό μέρος ακολουθεί μελέτη περίπτωσης με οικονομοτεχνική αξιολόγηση πρακτικών που έχουν υιοθετηθεί από μία εταιρεία ιδιοκατασκευών. Η παρουσίαση των παραδειγμάτων καλών πρακτικών συνοδεύεται από μία σύντομη οικονομοτεχνική αξιολόγηση αυτών. Η οικονομοτεχνική αξιολόγηση των καλών πρακτικών αναφέρει τις τεχνικές και τις οικονομικές απαιτήσεις κάθε πρακτικής καθώς και το όφελος που προκύπτει από αυτές. Η πλειοψηφία των πρακτικών φέρουν ένα μέρος άμεσα υπολογίσιμου κόστους και οφέλους αλλά και ένα πολύ σημαντικό μέρος που προσεγγίζεται μόνο με στατιστικές μελέτες. Η βασική αιτία αδυναμίας άμεσου υπολογισμού των αποτελεσμάτων είναι η έντονη παρουσία του ανθρώπινου στοιχείου στο λιανικό εμπόριο καθώς και το ότι η συνολική εμπειρία του πελάτη στο χώρο πώλησης εξαρτάται από πλήθος ψυχολογικών παραγόντων - ερεθισμάτων.el
dc.format.extent140el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΛιανικό εμπόριοel
dc.subjectRetail tradeel
dc.subjectΔιοίκηση ολικής ποιότηταςel
dc.subjectTotal quality managementel
dc.titleΟικονομοτεχνική αξιολόγηση εφαρμογής καλών πρακτικών στο λιανικό εμπόριο με άξονα την ολική ποιότητα: μελέτη περίπτωσηςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.identifier.call658.562 ΔΕΥel
dc.contributor.masterMBA TQM International - Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων – Ολική Ποιότητα με διεθνή προσανατολισμό (MBA TQM Int)el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»