Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΜάλλιαρης, Πέτρος
dc.contributor.authorΔάβου, Σμαράγδω Θ.
dc.date.accessioned2015-06-25T11:28:52Z
dc.date.available2015-06-25T11:28:52Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6696
dc.description.abstractΗ καταναλωτική συμπεριφορά των κατοίκων της ημεδαπής άλλαξε άρδην, κυρίως λόγω της τεράστιας δημοσιονομικής κρίσης που υπέστη η χώρα μας. Η προσπάθεια των ελληνικών τραπεζών να βοηθήσουν στην εξομάλυνση αυτής της κατάστασης κυρίως μέσω του PSI (Private Sector Involvement), όξυνε περισσότερο την ήδη βεβαρημένη οικονομική κατάσταση της χώρας μας. Τα ανωτέρω συνέβαλαν στη διαμόρφωση συνεπώς μιας κοινής γνώμης που δεν εμπιστευόταν τα τραπεζικά ιδρύματα και το έδειχνε έμπρακτα είτε αποσύροντας τις καταθέσεις, είτε θέτοντας τις πιστωτικές κάρτες εκτός αγοράς, είτε υιοθετώντας την πολιτική «Δεν πληρώνω». Η συγκεκριμένη έρευνα θέλησε να αποδείξει, αν και κατά πόσο στις μέρες μας οι νέοι άνθρωποι που βρίσκονται στον εργασιακό στίβο διακατέχονται από τέτοιες πεποιθήσεις και ποια είναι η γενικότερη άποψη που έχουν διαμορφώσει για την παγκόσμια και την ελληνική οικονομική κρίση. Έγινε παράλληλα προσπάθεια καταγραφής του τρόπου και των κριτηρίων επιλογής τραπεζικού ιδρύματος, των τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών που χρησιμοποιούν, καθώς και της συχνότητας χρήσης τους. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στις πιστωτικές κάρτες και τα δάνεια (κυρίως στεγαστικά). Επιχειρήθηκε επίσης να γίνει σύγκριση των ελληνικών τραπεζικών ιδρυμάτων με αυτά του εξωτερικού και να αποτυπωθεί η γνώμη των ερωτηθέντων σχετικά με τις εξαγορές και τις συγχωνεύσεις, που έχουν ουσιαστικά διαμορφώσει το ελληνικό τραπεζικό τοπίο εν έτη 2014. Ακόμη, επιχειρήθηκε να γίνει μια επιφανειακή προσέγγιση των γνώσεων των νέων ατόμων σχετικά με οικονομικούς και τραπεζικούς όρους, καθώς και να αποτυπωθεί η αγοραστική και αποταμιευτική τους δύναμη. Τέλος τους ζητήθηκε να προσδιορίσουν το βαθμό σημαντικότητας της σχέσης τους με τα τραπεζικά ιδρύματα. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με τη χρήση ερωτηματολογίων, οι απαντήσεις των οποίων καταχωρήθηκαν και επεξεργάστηκαν από το πρόγραμμα Microsoft Office Excel. Τα ευρήματα αναδεικνύουν την τραπεζική συμπεριφορά που έχει διαμορφωθεί κατά μέσο όρο και μας υποδεικνύουν τον τρόπο με τον οποίο οι τράπεζες θα μπορούσαν να κερδίσουν το χαμένο έδαφος.el
dc.format.extent113el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΚαταναλωτική συμπεριφοράel
dc.subjectConsumer behaviorel
dc.subjectΟικονομικές κρίσεις -- 21ος αιώναςel
dc.subjectFinancial crises -- 21st centuryel
dc.subjectΤράπεζες και τραπεζικές εργασίες -- Εξυπηρέτηση πελατώνel
dc.subjectBanks and banking -- Customer servicesel
dc.titleΜελέτη προφίλ και τραπεζικής συμπεριφοράς νέων, εργαζομένων ατόμων μέσα στη δίνη της οικονομικής κρίσης στην Ελλάδαel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.identifier.call332.1 ΔΑΒel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»