Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠαντουβάκης, Άγγελος
dc.contributor.authorΧαλαυτή, Δήμητρα
dc.date.accessioned2015-06-25T06:50:31Z
dc.date.available2015-06-25T06:50:31Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6686
dc.description.abstractΤο market orientation είναι ένας από τους κλάδους της επιστήμης του marketing, ο οποίος προτείνει τεχνικές εστίασης στην αγορά, απορροφώντας πληροφορίες από τα επιμέρους τμήματά της και διαμορφώνοντας ανάλογες τεχνικές ανταπόκρισης σε αυτές. Στην πραγματικότητα το market orientation αποτελεί μέρος της εταιρικής κουλτούρας και στοχεύει στην παροχή υψηλότερης ποιότητας στους καταναλωτές και κατ’ επέκταση υψηλότερης αποδοτικότητας στην επιχείρηση. Οι μελέτες για το market orientation ξεκίνησαν τη δεκαετία του 1950 από οικονομολόγους πανεπιστημίων των Η.Π.Α. και περιλάμβαναν ορισμούς, θεωρητικές προσεγγίσεις, εμπειρικές μελέτες, μελέτες περιπτώσεων και εφαρμογές, ενώ την τρέχουσα δεκαετία διανύουμε την πιο παραγωγική περίοδο μελετών αλλά και εφαρμογών του παγκοσμίως. Οι περισσότερες εφαρμογές του market orientation συναντώνται κυρίως στους εμπορικούς και βιομηχανικούς κλάδους της οικονομίας. Ως αποτέλεσμα, οι επιπτώσεις του market orientation αποδεικνύεται ότι είναι θετικά συσχετισμένες με την απόδοση των επιχειρήσεων. Η ναυτιλιακή βιομηχανία αποτελείται από επιχειρήσεις οι οποίες υιοθετούν το στρατηγικό προγραμματισμό και εστιάζουν στην πελατοκεντρική προσέγγιση. Σύμφωνα με στοιχεία των τελευταίων ετών, η ναυτιλία έχει αρχίσει να υιοθετεί κάποιες από τις τεχνικές του market orientation, οι οποίες μπορούν να προσαρμοστούν στις ιδιαιτερότητες των στρατηγικών των ναυτιλιακών επιχειρήσεων. Αρχικά η αγορά των εμπορευματοκιβωτίων, η οποία ήδη χρησιμοποιεί και άλλες τεχνικές marketing, και στη συνέχεια οι αγορές υγρών και ξηρών φορτίων υιοθετούν πειραματικά κάποιες από της τεχνικές του market orientation. Τα αποτελέσματα είναι επίσης θετικά όσον αφορά στη συνολική απόδοση της ναυτιλιακής επιχείρησης.el
dc.format.extent108el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΝαυτιλιακές επιχειρήσεις -- Μάρκετινγκel
dc.subjectShipping companies (Maritime transportation) -- Marketingel
dc.subjectΣτρατηγικός σχεδιασμόςel
dc.subjectStrategic planningel
dc.titleMarket orientation στις ναυτιλιακές εταιρείεςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.identifier.call387.5'06 8 ΧΑΛel
dc.description.abstractENMarket orientation is the sector of marketing that focuses on market trends, collecting various data from each sector of the market and applying techniques to respond to them. In fact, the market orientation is a part of the corporate culture and aims to provide consumers with higher quality and hence to reserve higher efficiency standards for the corporation. The first studies on market orientation started in the 1950s by economists of the U.S. universities and included definitions, theoretical perspectives, empirical studies, case studies and applications, while the current decade is the most productive period of market orientation studies and applications worldwide. The most applications of market orientation encountered mainly in the commercial and industrial sectors. As a result, the impact of the market orientation is shown to be positively correlated with the business performance. Shipping industry consists of companies that adopt strategic planning and are focused on customer- oriented approach. Shipping has begun to focus on some techniques of market orientation, which can be adapted to the particularities of the maritime business strategies, according to data available for the last years. The container market, which already uses marketing procedures, was the first shipping market adopting market orientation techniques. The companies operating on dry bulk and tanker markets also try some of the market orientation experimentally. The overall performance of the shipping companies is positively affected, same way as for the other commercial and industrial companies.el
dc.contributor.masterΝαυτιλίαel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»