Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΤσόγκας, Μάρκος - Μάριος
dc.contributor.authorΑργυροπούλου, Μαρία
dc.date.accessioned2015-06-25T06:27:55Z
dc.date.available2015-06-25T06:27:55Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6684
dc.description.abstractΟ κλάδος της οικοδομής αποτελεί έναν από τους πυλώνες της ελληνικής οικονομίας. Η αγορά του αλουμίνιου καταλαμβάνει μια σημαντική θέση σε αυτό τον κλάδο και οι δυνατότητες της μπορούν να αποτελέσουν πλεονέκτημα στη σημερινή κατάσταση. Η παρούσα εργασία επιχειρεί να μελετήσει τις απόψεις των κατασκευαστών αλουμινίου αναφορικά με τις εταιρείες παραγωγής (διελάσεις), τους ενδιάμεσους χονδρεμπόρους και την σχέση τους με τον τελικό καταναλωτή. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με τη χρήση ερωτηματολογίων σε κατασκευαστές αλουμινίου που εδρεύουν στο νομό Αττικής και είναι πιστοποιημένοι από την εταιρεία Europa Profil Αλουμινίου Α.Β.Ε. Από την έρευνα αναδείχθηκε το πρόβλημα της οικονομικής κρίσης και η συρρίκνωση της ζήτησης ως ο νούμερο ένα παράγοντας που έχει διαμορφώσει τη σημερινή κατάσταση στην αγορά του αλουμινίου. Ως προς τα βασικά κριτήρια επιλογής των καταναλωτών η επωνυμία της σειράς από τη μία πλευρά και η τιμή από την άλλη είναι αυτά που κυριαρχούν. Αντίθετα, η διαδικασία επιλογής χονδρεμπόρου από τους κατασκευαστές είναι πολύ διαφορετική, όπως ήταν αναμενόμενο, καθώς η τιμή δεν εμφανίζεται να είναι σημαντικός παράγοντας, ενώ η φερεγγυότητα του χονδρεμπόρου και η διαθεσιμότητα προϊόντων καταλαμβάνουν τις πρώτες θέσεις. Ζητούμενο των χονδρεμπόρων από εδώ και στο εξής θα πρέπει να είναι η συγκράτηση του υπάρχοντος πελατολογίου και η μετακίνησή τους στο κομμάτι της αλυσίδας που βρίσκεται πιο κοντά στον τελικό καταναλωτή. Η συνεργασία χονδρεμπόρου κατασκευαστή θα πρέπει να γίνει πιο στενή και ο χονδρέμπορος να αναλάβει πιο ενεργό ρόλο τόσο στην αναζήτηση πελατών όσο και στον τελικό καθορισμό της τιμής, με σκοπό να γίνουν πιο ανταγωνιστικοί έναντι των υπόλοιπων εταιρειών.el
dc.format.extent89el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.subjectMarketingel
dc.subjectΣτρατηγικός σχεδιασμόςel
dc.subjectStrategic planningel
dc.subjectΑλουμίνιο -- Βιομηχανία και εμπόριοel
dc.subjectAluminum industry and tradeel
dc.titleΣτρατηγικές marketing χονδρεμπορίου στην ελληνική αγορά Profil αλουμινίουel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.identifier.call338.47 ΑΡΓel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»