Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΑναγνώστου, Γαβριέλα Ι.
dc.date.accessioned2015-06-23T13:29:00Z
dc.date.available2015-06-23T13:29:00Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6673
dc.description.abstractΗ σημασία των στενών που χρησιμοποιούνται για τη διεθνή ναυσιπλοΐα είναι τεράστια τόσο για την παγκόσμια ναυτιλία όσο και για το διεθνές εμπόριο. Υπάρχουν ανά τον κόσμο πολλά τέτοια στενά που ο ρόλος τους είναι τόσο αυξημένος ώστε εάν αυτά τα στενά «έκλειναν» για τη ναυσιπλοΐα αυτό θα επηρέαζε το παγκόσμιο εμπόριο σε τέτοιο βαθμό που αδιαμφισβήτητα θα είχαμε ένα πλήγμα για την παγκόσμια οικονομία. Για τους παραπάνω λόγους αλλά και λόγω του ότι το ζήτημα της ελευθερίας της ναυσιπλοΐας στα στενά αποτελούσε πάντα θέμα συζήτησης ή και σύγκρουσης μεταξύ των κρατών, η διεθνής κοινότητα έχει προσπαθήσει να διαμορφώσει ένα κοινώς αποδεκτό νομικό καθεστώς στα στενά που χρησιμοποιούνται για τη διεθνή ναυσιπλοΐα. Η εργασία εξετάζει το νομικό καθεστώς των στενών που χρησιμοποιούνται για τη διεθνή ναυσιπλοΐα υπό το διεθνές δίκαιο. Συγκεκριμένα μελετά την ανάπτυξη του νομικού καθεστώτος των στενών που χρησιμοποιούνται για τη διεθνή ναυσιπλοΐα και την εξέλιξη αυτού τόσο μέσα από τις τρεις Συνδιασκέψεις του ΟΗΕ για το Δίκαιο της Θάλασσας όσο και από διμερείς και πολυμερείς συνθήκες και διακρατικές συμφωνίες. Έμφαση δίνεται στην Τρίτη Συνδιάσκεψη του Δικαίου της Θάλασσας και στη Σύμβαση ΔΘ 1982 λόγω της μεγάλης της σημασίας για το σημερινό νομικό καθεστώς των στενών που χρησιμοποιούνται για τη διεθνή ναυσιπλοΐα αλλά και λόγω του νεοπαγούς θεσμού του πλου διελεύσεως που αυτή εισήγαγε. Αυτό που ενδιαφέρει την παρούσα εργασία είναι οι δηλώσεις, οι πρωτοβουλίες, οι πιέσεις και οι αντιδράσεις των κρατών μέχρι την τελική διαμόρφωση του κειμένου της Σύμβασης αλλά και οι μεγάλες σε διάρκεια και έντονες διαπραγματεύσεις μεταξύ των κρατών που συμμετείχαν στην Τρίτη Συνδιάσκεψη των Η.Ε. Γι' αυτό το λόγο κρίθηκε απαραίτητη η ενδελεχής μελέτη των προπαρασκευαστικών εργασιών της Σύμβασης και των δηλώσεων των αντιπροσωπειών των κρατών κατά τη διάρκεια των διασκέψεων.el
dc.format.extent52el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΝαυσιπλοΐαel
dc.subjectΔιεθνές εμπόριοel
dc.subjectΔίκαιο της θάλασσαςel
dc.subjectΕθιμικό δίκαιοel
dc.titleΣτενά που χρησιμοποιούνται για τη διεθνή ναυσιπλοΐαel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδώνel
dc.identifier.call387.5 ΑΝΑel
dc.contributor.masterΔιεθνείς και Ευρωπαϊκές Σπουδέςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»