Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΒίρβου, Μαρία
dc.contributor.authorΠέιου, Σοφία Α.
dc.date.accessioned2015-04-29T11:10:04Z
dc.date.accessioned2015-06-19T15:09:59Z
dc.date.available2015-04-29T11:10:04Z
dc.date.available2015-06-19T15:09:59Z
dc.date.issued2015-04-29T11:10:04Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6637
dc.description.abstractΣτην παρούσα διπλωματική εργασία γίνεται αναφορά στις σύγχρονες θεωρίες μάθησης και διδασκαλίας, με έμφαση στα Προσαρμοστικά Συστήματα Υπερμέσων. Επίσης, αναφέρονται τα διάφορα μοντέλα αναπαράστασης γνώσης, εστιάζοντας στο μοντέλο των στερεοτύπων και στο ολιστικό μοντέλο και ασχολείται με την Προσαρμοστική Παρουσίαση, την Προσαρμοστική Πλοήγηση και τον όρο «τηλεκπαίδευση / e-class». Στο τέλος της πρώτης ενότητας φαίνεται το αν και κατά πόσο έχουν επηρεάσει οι νέες τεχνολογίες το μάθημα της Τεχνολογίας Εκτυπώσεων των Επαγγελματικών Λυκείων και τι συμβαίνει στην ελληνική εκπαιδευτική σφαίρα. Στο δεύτερο μέρος της μεταπτυχιακής διατριβής, σύμφωνα με τους κανόνες σχεδίασης λογισμικού και τις αρχές των θεωριών που αναπτύχθηκαν στο πρώτο μέρος, υλοποιείται το εκπαιδευτικό πρόγραμμα, καταθέτοντας τους στόχους και τις δυνατότητες της εφαρμογής. Επίσης, αναλύεται η λειτουργικότητα αυτής και αξιολογείται με βάση οδηγίες σχεδιασμού. Η εφαρμογή αυτή αποτελεί εκπαιδευτικό λογισμικό για το μάθημα της Τεχνολογίας Εκτυπώσεων της Γ’ Τάξης των Επαγγελματικών Λυκείων.
dc.language.isoel
dc.subjectΕκπαιδευτική τεχνολογία
dc.subjectΤηλεκπαίδευση
dc.subjectΜάθηση
dc.subjectΔιδασκαλία βοηθούμενη από ηλεκτρονικό υπολογιστή
dc.subjectΕπαγγελματική εκπαίδευση
dc.titleΠροσαρμοστική εκπαιδευτική εφαρμογή υπερμέσων για το μάθημα της τεχνολογίας των εκτυπώσεων των ΕΠΑ.Λ.
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6637
dc.identifier.call371.334 ΠΕΙ
dc.description.abstractENIn this paper reference is made to contemporary theories of learning and teaching, with emphasis on Adaptive Hypermedia Systems. Also, it mentions the various models of knowledge representation, focusing on the model of stereotypes and the holistic model and it deals with the Adaptive Presentation, Adaptive Navigation and the term "distance learning / e-class». At the end of the first section it sees whether and how new technologies affect the course of Printing Technology of Professional High Schools and what happens in the Greek educational sphere. In the second part of this thesis, according to the rules of software design and principles of the theory developed in the first part, it implements the educational program by submitting the objectives and capabilities of the application. Also, it is analyzed its functionality and evaluate its using according to the design guidelines. This application is a training software for the course of Printing Technology of the third grade of Professional High Schools.


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»