Εμφάνιση απλής εγγραφής

Στρατηγικές προώθησης και πωλήσεων βιομηχανικών προϊόντων: μελέτη περίπτωσης σε βιομηχανικό μάρκετινγκ

dc.contributor.advisorΠολλάλης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΣιδεράτου, Αργυρώ Χ.
dc.date.accessioned2015-06-03T07:43:50Z
dc.date.accessioned2015-06-19T14:54:04Z
dc.date.available2015-06-03T07:43:50Z
dc.date.available2015-06-19T14:54:04Z
dc.date.issued2015-06-03T07:43:50Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6625
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία επιχειρεί να εξετάσει και να μελετήσει τις στρατηγικές προώθησης και πωλήσεων του Βιομηχανικού Μάρκετινγκ, που ακολουθούν οι ελληνικές επιχειρήσεις και η εξάρτησή τους από την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών - επιχειρήσεων. Αρχικά, εισάγονται βασικές έννοιες του Βιομηχανικού Μάρκετινγκ, αναλύεται το θεωρητικό υπόβαθρο της βιομηχανικής αγοράς με ότι την αποτελεί και επιχειρείται η λεπτομερής ανάλυση της στρατηγικής μείγματος του Βιομηχανικού Μάρκετινγκ. Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι να ερευνήσει την ικανοποίηση των πελατών σε ένα πραγματικό επιχειρησιακό βιομηχανικό περιβάλλον, τονίζοντας τη σημασία που έχει το μάρκετινγκ και οι στρατηγικές προώθησης στις επιχειρήσεις. Για την πραγματοποίηση της έρευνας χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος του ερωτηματολογίου, η οποία απευθύνθηκε σε πελάτες, με σκοπό να εξετασθεί ο βαθμός ικανοποίησης των πελατών της εμπορικής επιχείρησης «Megatools», εξετάζοντας τις διαφορετικές παραμέτρους που επηρεάζουν την ικανοποίηση τους και διερευνώντας μέσα από τις στρατηγικές της, την καταναλωτική τους συμπεριφορά. Έπειτα, ακολούθησε η ανάλυση των αποτελεσμάτων με το στατιστικό πακέτο SPSS. Τα συμπεράσματα δείχνουν ότι οι ολοένα αυξανόμενες απαιτήσεις της ελληνικής αγοράς, η τεράστια ανταγωνιστικότητα που την διέπουν, οι νέοι νομικοί περιορισμοί που θεσπίζονται από την ελληνική κυβέρνηση και την ευρωπαϊκή ένωση, αλλά και οι σύγχρονοι κοινωνικό- οικονομικοί περιορισμοί, καθιστούν άκρως αναγκαία τη συνεχή και απερίσπαστη προσπάθεια των επιχειρήσεων για βελτίωση, που καλείται να δώσει το μάρκετινγκ το οποίο λειτουργεί σαν ο συνδετικός κρίκος ανάμεσα στις κοινωνικές ανάγκες και στη βιομηχανική παραγωγή. Οι επιχειρήσεις για να αντιμετωπίσουν τις ευκαιρίες και τους κινδύνους που συνεπάγεται το βιομηχανικό περιβάλλον είναι απαραίτητο να αφομοιώσουν τις αρχές του Βιομηχανικού Μάρκετινγκ, αρχές που θα συμβάλουν αποφασιστικά στο να μετατρέψουν τις αγορές τους σε πηγή κέρδους, ανάπτυξης, εμπειρίας, τεχνολογικής προόδου και ικανοποίησης. Όσο οι επιχειρήσεις θα προσαρμόζονται στις νέες συνθήκες τόσο θα πρέπει να προσαρμόζεται και η στρατηγική τους η οποία θα πρέπει να ανταποκρίνεται στις ανάγκες της ελληνικής αγοράς προσφέροντας υψηλής ποιότητας προϊόντα και υπηρεσίες, έτσι ώστε να είναι σε θέση να διαφοροποιείται από τους ανταγωνιστές της.
dc.language.isoel
dc.subjectΒιομηχανικό μάρκετινγκ
dc.subjectΣτρατηγικός σχεδιασμός
dc.subjectΠωλήσεις
dc.titleΣτρατηγικές προώθησης και πωλήσεων βιομηχανικών προϊόντων: μελέτη περίπτωσης σε βιομηχανικό μάρκετινγκ
dc.title.alternativeStrategical sales and promotion in industrial products: case study in business to business (B2B) marketingen
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6625
dc.identifier.call658.8 ΣΙΔ
dc.description.abstractENThe present paper attempts to examine and study the promotional and purchasing strategies of Β2Β marketing which the Greek industries follow and their dependence to the purchasing behavior of consumers-enterprises. Initially, basic concepts of Β2Β marketing are introduced, the theoretical background of the industrial market and its components is analyzed and an attempt is being made for a detailed analysis of the industrial marketing mixture. The purpose of this specific project is to investigate the customers’ satisfaction in a real operational industrial environment, emphasizing the importance of marketing in the promotional strategies of the industries. For the materialization of this research the methodology of the questionnaire was used and it was addressed to customers, having as a purpose the investigation of customers’ level of satisfaction of the commercial industry “Megatools”. By examining the different parameters that affect their satisfaction and by looking into their strategies, their consumering behavior was revealed. Afterwards, the analysis of the results has followed with the use of the statistical program SPSS. The conclusions show that the continuously growing demands of the Greek market, its enormous competitiveness, the new legal restrictions by the Greek government and the European Union, as also and other modern socio-economical limitations, make necessary the continuous and undistracted effort of the industries for improvement, which marketing has to provide and operate as the link between the social needs and the industrial production. The industries in order to face the opportunities and the dangers that come from the industrial environment, it is necessary to assimilate the principles of Β2Β marketing. These principles will play a decisive role in returning their markets into a source of profits, evolution, experience, technological progress and satisfaction. As long as the industries adapt to the new circumstances, their strategy should also adapt to the needs of the Greek market by offering products and services of high quality in order to diversify from its competitors.


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»