Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η ποιότητα υπηρεσιών υγείας στα εξωτερικά ιατρεία του Γενικού Νοσοκομείου Αθηνών “Γ. Γεννηματάς”: διεύρενση ικανοποίησης ασθενών.

dc.contributor.advisorΠαντελίδης, Παντελής
dc.contributor.authorΦωτεινογιαννοπούλου, Σοφία
dc.date.accessioned2015-05-26T11:32:44Z
dc.date.accessioned2015-06-19T14:54:03Z
dc.date.available2015-05-26T11:32:44Z
dc.date.available2015-06-19T14:54:03Z
dc.date.issued2015-05-26T11:32:44Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6620
dc.description.abstractΣΚΟΠΟΣ: Η μέτρηση της ικανοποίησης των ασθενών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας του Γενικού Νοσοκομείου Αθηνών Γ. Γεννηματάς και η εκτίμηση του χάσματος μεταξύ των διαφορετικών δημογραφικών ομάδων, για την αποδοτικότητα των νοσοκομείων. ΥΛΙΚΟ-ΜΕΘΟΔΟΣ: Για τη μέτρηση της ικανοποίησης των χρηστών επιλέχθηκε δείγμα 415 ατόμων, με τη μέθοδο της τυχαίας δειγματοληψίας. Η ικανοποίηση μετρήθηκε με τη χρήση της τεταρτοβάθμιας κλίμακας, όπου το 0 αντιπροσώπευε το «καθόλου ικανοποιημένος» και το 3 το «απόλυτα ικανοποιημένος». Τα ερωτηματολόγια συμπληρώθηκαν, με τη μέθοδο της προσωπικής συνέντευξης, κατά την περίοδο του Φεβρουαρίου- Μαρτίου 2013. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Συνολικά, το 78,5% των ασθενών έμεινε πολύ ικανοποιημένο από την εμπειρία που τους παρείχε το νοσοκομείο σχετικά με το πρόβλημα υγείας, τη διάγνωση, τη θεραπεία και τις πιθανές δυνατότητες αντιμετώπισής του. Το 75,3% των ασθενών εμφανίστηκε απόλυτα ικανοποιημένο από το περιβάλλον του νοσοκομείου, το 91,8% από την φροντίδα των γιατρών, ενώ το 91,6% από τη φροντίδα των νοσηλευτών. Δεν υπήρξαν στατιστικά σημαντικές διαφορές μεταξύ γυναικών και ανδρών ως προς την ικανοποίησή τους, αλλά οι νεότεροι ασθενείς και τα άτομα με υψηλότερο επίπεδο εκπαίδευσης έμειναν λιγότερο ικανοποιημένοι. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ: Η εκτίμηση της ικανοποίησης των ασθενών έδειξε ότι οι κυριότεροι παράγοντες που επηρεάζουν τη συνολική εικόνα του νοσοκομείου είναι η αξιολόγηση των ιατρών, των νοσηλευτών και του περιβάλλοντος του νοσοκομείου. Οι χρήστες υπηρεσιών υγείας έχουν την ανάγκη παροχής εξειδικευμένης και ανθρωποκεντρικής φροντίδας και απαιτούν την ικανοποίηση βασικών δικαιωμάτων, όπως ενημέρωση, καθώς και σεβασμό της προσωπικότητάς τους, ενώ αξιολογούν με ιδιαίτερη βαρύτητα την κατανόηση, την ευγένεια και την εξειδικευμένη γνώση των επαγγελματιών υγείας.
dc.language.isoel
dc.subjectΙκανοποίηση ασθενών
dc.subjectΔημόσια υγεία
dc.subjectΑξιολόγηση
dc.subjectΙατρική περίθαλψη
dc.subjectΠοιοτικός έλεγχος
dc.titleΗ ποιότητα υπηρεσιών υγείας στα εξωτερικά ιατρεία του Γενικού Νοσοκομείου Αθηνών “Γ. Γεννηματάς”: διεύρενση ικανοποίησης ασθενών.
dc.title.alternativeThe quality of health care services in the outpatient clinics of General Hospital “G. Gennimatas” of Athens patient satisfaction research.en
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6620
dc.identifier.call362.12 ΦΩΤ
dc.description.abstractENOBJECTIVE: Measurement of patient satisfaction with the healthcare services provided by General Hospital of Athens and estimation of the gap between the different demographical groups for the effectiveness of the hospitals. METHOD: A total of 415 patients were enrolled in the study, using a random sampling method. Satisfaction was measured with the use of a four-point scale in which the score of 0 represented complete dissatisfaction and 3 complete satisfaction. Questionnaires were filled out by personal interview, during the period February- March 2013. RESULTS: Altogether, 78.5% of the patients were completely dissatisfied with the experience provided by the hospital about their health problems, the diagnosis and the treatment, and stated that they were not asked to give their consent for any treatment. The 75.3% of the patients were completely satisfied with the environment of the hospital, 91.8% with the care of nurses and the 91.6% with the medical care. No significant differences exist between two sexes, but younger participants and higher educated are less satisfied by the services of the hospital. CONCLUSIONS: The evaluation of patient satisfaction revealed that the general profile of the hospital is affected by the doctors, nurses and the environment of the hospital. Patients require specialized anthropocentric healthcare services, and demand satisfaction of their basic rights, such as receiving information, giving consent and respect of their individuality. They rate highly the understanding, politeness and specialized knowledge of the hospital personnel.
dc.corporate.nameΤεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»