Show simple item record

Φίλτρα συνεργασίας σε περιορισμένα κοινωνικά δίκτυα

dc.contributor.advisorΒίρβου, Μαρία
dc.contributor.authorΤαμπάκης, Ευάγγελος
dc.date.accessioned2015-05-08T09:51:49Z
dc.date.available2015-05-08T09:51:49Z
dc.date.issued2014-10-31
dc.identifier.urihttp://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6573
dc.description.abstractΗ δημιουργία του ευρύτερου δικτύου που σήμερα απαντά στο όνομα διαδίκτυο έδωσε το έναυσμα στις επιχειρήσεις να αναζητήσουν το αγοραστικό τους κοινό στους χρήστες αυτού του δικτύου. Αυτό οδήγησε τις εταιρείες αυτές να προσανατολιστούν στην δημιουργία ιστοσελίδων και web εφαρμογών που έχουν σαν σκοπό να παρουσιάσουν τα προϊόντα αλλά και τις υπηρεσίες που εμπορεύονται στο νέο αυτό μέσο, τον χώρο του διαδικτύου. Γρήγορα διαφάνηκε ότι η απλή παρουσίαση των προϊόντων τους στον χρήστη δεν αρκεί να τον πείσει ώστε να προτιμήσει τα δικά τους προϊόντα έναντι στα αντίστοιχα που προσέφερε ο όλο και αυξανόμενος ανταγωνισμός. Αυτό οδήγησε τις εταιρείες να προσανατολιστούν και να επενδύσουν σε ποιο έξυπνες μεθόδους ώστε να προσελκύσουν μεγαλύτερο όγκο πελατών. Τα συστήματα προτάσεων (recommendation systems) ήρθαν να δώσουν λύση στο πρόβλημα αυτό. Στόχος των συστημάτων αυτών είναι να αξιοποιήσουν την αλληλεπίδραση των χρηστών με τα προϊόντα τους έτσι ώστε να παρέχουν στοχευμένες προτάσεις σε αυτούς. Με αυτό τον τρόπο οι χρήστες λαμβάνουν προτάσεις για προϊόντα τα οποία είναι πιο ελκυστικά σε αυτούς κάτι που αυξάνει τις πιθανότητες να προτιμήσει τα συγκεκριμένα προϊόντα. Η σύγχρονη τάση των χρηστών δείχνει μία στροφή στα κοινωνικά δίκτυα. Αυτό οδήγησε στην δημιουργία πολλών κοινωνικών δικτύων στα οποία οι χρήστες δεν είναι πλέον μεμονωμένες οντότητες αλλά μέλος μια ευρύτερης ομάδας. Ο χρήστης που είναι ενταγμένος σε μια τέτοια ομάδα εκφράζει με μεγαλύτερη ευκολία τις προτιμήσεις του απέναντι σε προϊόντα και υπηρεσίες. Αναζητά τους συνδεδεμένους με αυτόν χρήστες και λαμβάνει σοβαρά υπόψη του την γνώμη τους. Στόχος αυτής της εργασίας είναι να υλοποιήσει ένα σύστημα προτάσεων το οποίο στηρίζεται στην αλληλεπίδραση του χρήστη με τα προϊόντα. Ταυτόχρονα με τον αλγόριθμο αυτόν θα δημιουργήσουμε ένα κοινωνικό δίκτυο περιορισμένης κλίμακας στο οποίο οι χρήστες μπορούν να ενταχθούν και αλληλεπιδράσουν μεταξύ τους. Το αποτέλεσμα του κοινωνικού δικτύου σε συνδυασμό με τον αλγόριθμο προτάσεων θα δημιουργήσουν ένα σύστημα προτάσεων το οποίο θα περιέχει τα πλεονεκτήματα και των δύο αυτών τεχνολογιών με σκοπό την καλύτερη αποτελεσματικότητα των συστάσεων που θα εξάγει.el
dc.format.extent80el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΚοινωνικά δίκτυαel
dc.subjectΕπιχειρήσεις -- Πληροφορικήel
dc.subjectΔιαδικτυακό μάρκετινγκel
dc.titleΦίλτρα συνεργασίας σε περιορισμένα κοινωνικά δίκτυαel
dc.title.alternativeCollaborating filtering in a limited social networken
dc.typeMaster Thesisel
europeana.isShownAthttp://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6573
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικήςel
dc.identifier.call658.84 ΤΑΜel
dc.description.abstractENThe creation of a wide network that is today known as the internet gave commercial corporations the solid base to look for customers. This led the corporations to focus in the development of websites and web applications that have as main purpose to present the merchandisable products and the services to the users of that network. Soon it became a fact that the simple presentation of those products is not good enough to convince the users to prefer their products from the growing completion’s similar ones. The recommendation systems took their part to help find the solution to such problem and attract a larger amount of users. Recommendations systems main goal is to provide users a more targeted amount of suggestions. This way users are provided with products that are more suitable to them, something that increases the probability of them purchasing those products. The modern trend shows an increasing interest of users in using social media networks. As a result an increased number of those networks were created in which users are not an individual entity but members of a wide group. A user that belongs to such a network is more prone to revealing his consumer preferences in products and services. This user is always seeking his connected fellow users and takes their opinion rather seriously. The main purpose of this diploma thesis is to create a recommendations algorithm which is based on user interaction with products. In addition with this algorithm we will create a limited social network in which the users that belong to it will be a part of it and interact with the algorithm. The result of the combination of the recommendations algorithm with that limited social network will create a unified recommendations system that will include the advantages of both those technologies in order to maximize the quality of the recommended items.el
dc.contributor.masterΠροηγμένα Συστήματα Πληροφορικήςel


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»