Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠολλάλης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΚαζάνα, Μερσίνα
dc.date.accessioned2015-05-07T08:53:03Z
dc.date.available2015-05-07T08:53:03Z
dc.date.issued2014-11-18
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6528
dc.description.abstractΗ εικόνα που προβάλουμε μέσω της ένδυσης και της υπόδησης αποτελεί σημαντικό παράγοντα της καθημερινής ζωής πολλών ανθρώπων. Ωστόσο, η συμπεριφορά των καταναλωτών στον τομέα της μόδας ποικίλει και εξαρτάται από διάφορους παράγοντες. Για τους παραπάνω λόγους, πολλοί ερευνητές έχουν μελετήσει τη συμπεριφορά των καταναλωτών σε πολύ μεγάλο βαθμό τα τελευταία χρόνια. Στην παρούσα εργασία γίνεται μια προσπάθεια να κατανοήσουμε τη συμπεριφορά των καταναλωτών στο χώρο του fashion marketing και από ποιους παράγοντες καθορίζεται. Επιμέρους στόχος αυτής της έρευνας αποτελεί η μελέτη του τρόπου με τον οποίο οι καταναλωτές αντιλαμβάνονται την έννοια των προϊόντων μόδας. Παράλληλα γίνεται μια προσπάθεια διερεύνησης, από πλευράς μάρκετινγκ, της συμπεριφοράς των καταναλωτών και του βαθμού επίδρασης της συμπεριφοράς αυτής μέσα από συγκεκριμένες μεταβλητές του μάρκετινγκ σύμφωνα με μια μελέτη περίπτωσης, τον Όμιλο Benetton. Η επιλογή του Ομίλου Benetton πραγματοποιήθηκε, καθώς αποτελεί εταιρεία διεθνούς φήμης και δραστηριοποιείται και στη χώρα μας.el
dc.format.extent94el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΚαταναλωτική συμπεριφοράel
dc.subjectMarketingel
dc.subjectΜόδαel
dc.titleΗ συμπεριφορά του καταναλωτή στο χώρο του fashion marketing. Μελέτες περίπτωσης από τον ελληνικό και διεθνή χώροel
dc.typeMaster Thesisel
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6528
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.identifier.call658.8342 ΚΑΖel
dc.description.abstractENThe image presenting through clothing and footwear comprises an important factor of everyday life for a lot of people. However, consumer behavior regarding fashion varies and depends on various factors. For these reasons, many researchers have thoroughly studied consumer behavior in recent years. The purpose of this paper is to examine the issues related to consumer behavior in the field of fashion marketing, as well as the factors determining it. A sub-objective of this research is the study of how consumers perceive the concept of fashion products. Meanwhile, an attempt is made to explore, in terms of marketing, the consumer behavior and the degree of impact of such behavior through specific variables of marketing according to a case study, the Benetton Group. The choice of Benetton Group was made due to the fact that it is an internationally renown company with business in our country as well.el
dc.contributor.masterΟικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγικήel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»