Show simple item record

Αξιολόγηση αποδοτικότητας και σύστημα αμοιβής προσωπικού στον τραπεζικό τομέα: Μια συγκριτική ανάλυση.

dc.contributor.advisorΧατζηδήμα, Σταματίνα
dc.contributor.authorΑρναούτογλου, Θεόδωρος
dc.date.accessioned2015-05-06T09:14:18Z
dc.date.available2015-05-06T09:14:18Z
dc.date.issued2014-10-15
dc.identifier.urihttp://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6496
dc.description.abstractΤο θέμα της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η θεωρητική προσέγγιση και διερεύνηση της αξιολόγησης της αποδοτικότητας των συστημάτων αμοιβής προσωπικού στις ελληνικές επιχειρήσεις και ειδικότερα στην περίπτωση των τραπεζών. Αρχικά στην εισαγωγή παρατίθενται εισαγωγικοί ορισμοί, καθώς και ο σκοπός, η δομή, η υπόθεση και η μέθοδος που θα χρησιμοποιηθεί στην συγγραφή της παρούσας διπλωματικής εργασίας. Το 1ο κεφάλαιο περιλαμβάνει μια εκτενή αναφορά σε εισαγωγικές έννοιες της αξιολόγησης. Στη συνέχεια αναφέρονται στοιχεία από την διαχείριση προσωπικού, τις δραστηριότητες των επιχειρήσεων (μάρκετινγκ, δεξιότητες στον τομέα της διαχείρισης, παραγωγικότητα), την αξιολόγηση της αποδοτικότητας των εργαζομένων και τη διαδικασία της (ανάλυση θέσεων εργασίας, καθορισμός επιθυμητών αποτελεσμάτων, ανάπτυξη τρόπων μέτρησης των αποτελεσμάτων), τον σκοπό της αξιολόγησης της αποδοτικότητας, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της αξιολόγησης της αποδοτικότητας (σφάλματα μεταβλητών, σταθερά σφάλματα, οικειότητα, παραπληροφόρηση, φαινόμενο Mathew Effect, το φαινόμενο της γενίκευσης (the halo effect), τον καθορισμό των παραμέτρων της αξιολόγησης και τέλος τις μεθόδους αξιολόγησης της απόδοσης των εργαζομένων (αξιολόγηση με βάση τη σύγκριση, αξιολόγηση με βάση απόλυτα κριτήρια, αξιολόγηση με βάση την επίτευξη αντικειμενικών στόχων, αξιολόγηση με άμεση μέτρηση της αποδοτικότητας). Στο 2ο κεφάλαιο το ενδιαφέρον στρέφεται πιο συγκεκριμένα στα συστήματα αμοιβής προσωπικού. Σ’ αυτή την προσπάθεια εντάσσονται η αξιολόγηση ικανοτήτων, η διαχείριση ταλέντων (μοντέλα ιδιοτήτων, πλάνο διαδοχής, συστήματα επιλογής, προγραμματισμός εξέλιξης και ανάπτυξης), οι αμοιβές (στρατηγική αμοιβών, πλαίσιο στρατηγικής αμοιβών, αμοιβές ανωτάτων στελεχών, αξιολόγηση θέσεων εργασίας, παροχές). Στο 3ο κεφάλαιο εξετάζεται ο μηχανισμός δράσης των Τραπεζών για την διαχείριση προσωπικού. Θα καταγραφούν εισαγωγικές έννοιες για τους ανθρώπινους πόρους (βασικές έννοιες και ορισμοί, ανθρώπινο δυναμικό, η σημασία του ανθρώπινου παράγοντα), η Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων (η σημασία της στις σύγχρονες επιχειρήσεις και οι λειτουργίες της), η Διοίκηση Απόδοσης (πολιτικές αξιολόγησης και αξιοποίησης ανθρώπινου δυναμικού, εκπαίδευση ανθρώπινου δυναμικού, συστήματα αμοιβών) και τέλος το τραπεζικό σύστημα (σύγχρονες εξελίξεις και προκλήσεις στο διεθνές τραπεζικό σύστημα, η σημασία της διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού στον ελληνικό τραπεζικό χώρο, σύνδεση εννοιών ανθρώπινοι πόροι – κατάρτιση στις τράπεζες, κανονιστικό πλαίσιο επαγγελματικής κατάρτισης). Στο 4ο κεφάλαιο παρέχονται τα στοιχεία αξιολόγησης της αποδοτικότητας και το σύστημα αμοιβής του προσωπικού στην Τράπεζα Πειραιώς. Παρουσιάζεται ο τρόπος στελέχωσης καιη επαγγελματική εξέλιξη, η μορφή εργασίας στην Τράπεζα Πειραιώς (ανοιχτή επικοινωνία, περιβάλλον εργασίας, προγράμματα υποστήριξης εργαζομένων, αποδοχές & παροχές) και τέλος η εταιρική διακυβέρνηση (διαφορετικότητα και ίσες ευκαιρίες εργασίας, ανθρώπινα & εργασιακά δικαιώματα). Το θέμα του 5ου κεφαλαίου είναι η αξιολόγηση της αποδοτικότητας και το σύστημα αμοιβής του προσωπικού στην Εθνική Τράπεζα. Δίνονται στοιχεία για τον τρόπο της επιλογής του προσωπικού στην Εθνική Τράπεζα, την εκπαίδευση και ανάπτυξη του προσωπικού, την αξιολόγηση των εργαζομένων, το σύστημα μισθοδοσίας, τις ίσες ευκαιρίες και την υποστήριξη της διαφορετικότητας, τις κοινωνικές παροχές προς τους εργαζόμενους (υποστήριξη των οικογενειών των εργαζομένων) και τέλος τις συλλογικές συμβάσεις (προσωπικό ανά σύμβαση εργασίας και τύπο απασχόλησης, στελέχωση & επαγγελματική εξέλιξη). Στο 6ο κεφάλαιο παρουσιάζονται, συγκρίνονται και αξιολογούνται τα συστήματα αμοιβής των δύο τραπεζών. Παρουσιάζεται η συλλογική σύμβαση εργασίας των Ελληνικών τραπεζών (βασικός μισθός, επίδομα ισολογισμού, ωράριο λειτουργίας κεντρικών υπηρεσιών, επιτόκιο στεγαστικών δανείων, διατήρηση θέσεων εργασίας, πολιτιστικές και αθλητικές δραστηριότητες, δραστηριότητες ΙΝΕ/ΟΤΟΕ, τελικές διατάξεις, διάρκεια), οι τελευταίες εξελίξεις 2013-2014, οι διεθνείς συγκρίσεις και τέλος οι μισθολογικές διαφοροποιήσεις και ανισότητες (η κατανομή των αποδοχών στον Χρηματοπιστωτικό Τομέα). Στο τελευταίο κεφάλαιο προκύπτουν προβληματισμοί και εξάγονται συμπεράσματα για τον τρόπο αξιολόγησης της αποδοτικότητας των συστημάτων αμοιβής προσωπικού στις ελληνικές επιχειρήσεις και ειδικότερα της Εθνικής Τράπεζας και της Τράπεζας Πειραιώς. Πανεπιστήμιο Πειραιώς.el
dc.format.extent135el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΤράπεζες και τραπεζικές εργασίεςel
dc.subjectΤραπεζικοί υπάλληλοιel
dc.subjectΜισθοί και ημερομίσθιαel
dc.subjectΑποδοτικότηταel
dc.titleΑξιολόγηση αποδοτικότητας και σύστημα αμοιβής προσωπικού στον τραπεζικό τομέα: Μια συγκριτική ανάλυση.el
dc.title.alternativePerformance evaluation and personnel payment system in the banking sector: A comparative analysisen
dc.typeMaster Thesisel
europeana.isShownAthttp://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6496
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.identifier.call658.3 ΑΡΝel
dc.description.abstractENThe subject of this thesis is the theoretical approach and investigate the evaluation of effectiveness of the remuneration of staff in Greek businesses, especially in the case of banks. First of all, in the introduction import definitions as well as the purpose, structure, and the case method will be used in the writing of this thesis. The first chapter includes an extensive reference to concepts and principles of assessment. Following are details of the management staff, the activities of business (marketing, skills in management, productivity), to assess the productivity of workers and the process (job analysis, defining desired outcomes, developing ways to measure results), the purpose of evaluating the effectiveness, advantages and disadvantages of evaluating the efficiency (error variables, standard errors, intimacy, misinformation phenomenon Mathew Effect, the phenomenon of generalization (the halo effect), to determine the parameters of the evaluation and end methods for assessing employee performance (evaluation based on the comparison, evaluation based on absolute criteria, evaluation based on the achievement of objectives, evaluation by direct measurement of efficiency). In the second chapter the focus is more specifically reward systems personnel. In this effort included the assessment of skills, talent management (model properties, succession plan, systems selection, development planning and development), wages (wage strategy, strategic framework fees, senior management, job evaluation, benefits). The third chapter deals with the mechanism of action of the banks for the management staff. It recorded introductory concepts for human resources (basic concepts and definitions, human resources, the importance of the human factor), the Human Resources Administration (the importance of modern business and operations), Performance Management (policy evaluation and utilization of human resources, human resource training, reward systems) and finally the banking system (current developments and challenges in the international banking system, the importance of managing human resources in the Greek banking sector, linking concepts human resources - training in banks, regulatory framework of vocational training). The fourth chapter provides data to evaluate the effectiveness and the remuneration system for staff to Piraeus Bank. Shows how staffing and the professional development, the form of work to Piraeus Bank (open communication, work environment, employee support programs, salaries and benefits) and the end of corporate governance (diversity and equal employment opportunities, human and labor rights). The theme of the fifth chapter is to evaluate the efficiency and the system of remuneration of staff in the National Bank. Given of how the selection of personnel to the National Bank, training and staff development, employee assessment, payroll system, equal opportunities and support for diversity, social benefits to employees (support for families of workers ) and end collective bargaining (staff per employment contract and type of employment, recruitment and professional development). In the sixth chapter, compared and evaluated the remuneration systems of the two banks. Presented by the collective labor agreement of Greek banks (basic salary, bonus balance, hours of operation headquarters, mortgage rate, job retention, cultural and sporting activities INE / OTOE final provisions, duration), the latest developments from 2013 to 2014 , international comparisons and end wage differences and inequalities (the distribution of earnings in the financial sector). The last chapter concerns arise and draw conclusions on how to assess the effectiveness of the remuneration of staff in Greek businesses, especially the National Bank and Piraeus Bank.el
dc.contributor.masterΟικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγικήel


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»