Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓκιζιάκης, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΛάμπρου, Χρυσούλα - Ανδριάνα
dc.date.accessioned2015-05-06T06:51:22Z
dc.date.available2015-05-06T06:51:22Z
dc.date.issued2014-10-08
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6488
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί μια προσπάθεια απεικόνισης των αλλαγών που προτείνει η νέα σύμβαση των Κανόνων του Ρότερνταμ, επικεντρώνοντας στα άρθρα που αφορούν την φορτωτική. Για την καλύτερη προβολή της κατάστασης που επικρατεί στην αγορά κρίνεται απαραίτητη η παρουσίαση και σύγκριση των προηγούμενων Κανόνων. Συγκεκριμένα τους Κανόνες Χάγης, Χάγης Βίσμπυ και Αμβούργου. Απώτερος σκοπός είναι η εστίαση στα άρθρα που αναφέρονται στο συμβόλαιο μεταφοράς, την φορτωτική, την παρουσίαση των διαφορών τους και της ανάδειξης ότι οι Κανόνες του Ρότερνταμ αποτελούν την ανάγκη για εξέλιξη που επέρχεται από τους κανόνες Χάγης- Βίσμπυ. Αναλυτικότερα, η εργασία ξεκινάει με μια ιστορική αναδρομή, αναφέροντας τις εξελίξεις του εμπορίου, τις ανάγκες που επικρατούσαν και το πως εκείνες οδήγησαν στη σημερινή μορφή του. Στο δεύτερο κεφάλαιο θα γίνει μια επισκόπηση του νομοθετικού πλαισίου ρύθμισης του διεθνούς εμπορίου δια θαλάσσης, με εκτενή περιγραφή όλων των κανόνων, ώστε να φτάσουμε στο σημείο να απεικονίσουμε τους λόγους που οδήγησαν την διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα να δημιουργήσει τους νέους Κανόνες του Ρότερνταμ. Στη συνέχεια θα επικεντρωθούμε στο βασικό εκείνο έγγραφο της μεταφοράς, το Bill of Lading (BOL) . Θα παρουσιάσουμε τι ακριβώς είναι η φορτωτική. Συγκεκριμένα τον ορισμό, τα στοιχεία και τις διαδικασίες που ακολουθούνται για την έκδοση, τα είδη που υπάρχουν καθώς και τα υποκατάστατα, τα προβλήματα που δημιουργούνται και γενικότερα όλα όσα αφορούν την φορτωτική. Στο τέταρτο κεφάλαιο θα επικεντρωθούμε στους βασικούς κανόνες σε σύγκριση με την φορτωτική. Συγκεκριμένα θα αναδείξουμε τι προβλέπουν οι κανόνες Χάγης – Βίσμπυ, και Αμβούργου σε σχέση με το BOL, τα μειονεκτήματα και τα θέματα που υπήρχαν βάση των απαιτήσεων την εποχής, καθώς και τις προτάσεις σχετικά με το BOL που καθιερώνουν οι Κανόνες του Ρότερνταμ. Τέλος στο τελευταίο κεφάλαιο θα αναφέρουμε τα συμπεράσματα της εργασίας αυτής, απεικονίζοντας τις ανάγκες της εποχής στο διεθνές εμπόριο, οι οποίες περικλείονται από απαιτήσεις για ανανέωση και εκσυγχρονισμό της ναυτιλίας.el
dc.format.extent96el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΝαυτιλία -- Δίκαιο και νομοθεσίαel
dc.subjectΝαυτικό δίκαιοel
dc.subjectΕμπορεύματα -- Μεταφορέςel
dc.subjectΘαλάσσιες μεταφορέςel
dc.subjectΔιεθνές εμπόριοel
dc.titleΟι εξελίξεις των κανόνων Χάγης Βίσμπυ και Ρότερνταμ στο Bill of Ladingel
dc.typeMaster Thesisel
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6488
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.identifier.call341.7566 ΛΑΜel
dc.description.abstractENThe present dissertation exams the needs of the world sea trade and is targeting at the rules that govern them. Especially it will exhibit the new regulations of Rotterdam Rules and compare the differences of them with the previous Hague’s Visby Rules. Particularly, the study begins with an historical retrospection of the Sea trade, its evolution and the transport conditions that existed. It is continuing with the legislative frame of sea transportation. An analytical presentation of the progress of the rules, as the participated countries at each of them is following. The differences of each rule are mentioned, just like the problems that arise from each of them. The third chapter is focusing at the main document of transportation, the Bill of Lading. The function, the procedure of issuing, the details, the problems and the substitute of it are mentioned. The fourth chapter checks the basic rules, Hague’s Visby Rules and Rotterdam Rules, in reference with the Bill of Lading. Especially there is an analysis of the Articles of each rules regarding to the Bill of Lading, which finally presents the advantage and disadvantage, in reference with the period they affect. At the end of this dissertation, the conclusions are submitted, from which the needs for upgrading and modernizing, at the carriage of goods by sea, are visible. The urgency for combined transportation is necessary, for which the basis has been set.el
dc.contributor.masterΝαυτιλίαel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»