Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓκιζιάκης, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΠουλιάση, Σοφία
dc.date.accessioned2015-05-05T11:35:24Z
dc.date.available2015-05-05T11:35:24Z
dc.date.issued2014-10-21
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6478
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάλυση της επερχόμενης εφαρμογής των κανόνων του Ρόττερνταμ και των διαφορών τους με τις προυπάρχουσες συμβάσεις των Κανόνων της Χάγης – Βίσμπυ και του Αμβούργου. Παράλληλα εξετάζονται τα νέα άρθρα που επιφέρουν οι Κανόνες του Ρόττερνταμ. Η έρευνα θα είναι βιβλιογραφική και η μεθοδολογία που θα ακολουθήσουμε θα είναι βασισμένη στη σύγκριση της πρωτογενής δημοσιοποιημένης νομοθεσίας, σε βιβλία, και σε επίσημες αναφορές και έρευνες διακεκριμένων ερευνητών και ειδικών της ναυτιλιακής νομοθεσίας. Η ανάλυση του παραπάνω υλικού θα οδηγήσει σε περαιτέρω ακαδημαϊκή και επαγγελματική γνώση και θα συνεισφέρει στη ήδη υπάρχουσα βιβλιογραφία. Συγκεκριμένα, η εργασία ξεκινά με μια σύντομη αναφορά στη ναυτιλιακή βιομηχανία. Αναλυτικότερα πραγματοποιείται μια ιστορική αναδρομή της εξέλιξης των Ναυτιλιακών κανόνων όπου οδήγησαν στη παρούσα σύμβαση των Κανόνων του Ρόττερνταμ. Η μελέτη συνεχίζεται με τη παρουσίαση και τη σύγκριση των άρθρων των Κανόνων της Χάγης – Βίσμπυ, του Αμβούργου και του Ροττερνταμ. Υποστηρίζεται ότι οι ‘απαρχαιωμένες’ συμβάσεις πρέπει να αντικατασταθούν εξαιτίας της εξέλιξης της ναυτιλιακής βιομηχανίας και της συνεχώς αυξανόμενης χρήσης των επμπορευματοκιβωτίων και των συνδιασμένων μεταφορών. Επίσης, εξετάζονται ζητήματα σχετικά με τις υποχρεώσεις και τα δικαιώματα του μεταφορέα, του φορτωτή και των συμβαλλόμενων μερών της ναυτιλίας. Περαιτέρω γίνεται σύγκριση των κανόνων του Αμβούργου και των κανόνων του Ρόττερνταμ, σχετικά με τα θέματα της μεταφοράς ζωντανών ζώων, φορτίου στο κατάστρωμα κ.α. Στη συνέχεια αναλύονται λεπτομερώς ζητήματα που ρυθμίζονται μόνο από τους Κανόνες του Ρόττερνταμ όπως ηλεκτρονικά έγγραφα μεταφοράς, παράδοση φορτίου, μεταβίβαση ευθυνών κ.τ.λ. Τέλος, παραθέτονται τα συμπεράσματα σχετικά με την εφαρμογή των νέων Κανόνων του Ρόττερνταμ και τη χρησιμοτητά τους στη ναυτιλιακή βιομηχανία.el
dc.format.extent163el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΝαυτιλία -- Δίκαιο και νομοθεσίαel
dc.subjectΔιεθνές εμπόριοel
dc.subjectΘαλάσσιες μεταφορέςel
dc.subjectΝαύλωση και ναύλοςel
dc.titleThe new Rotterdam rulesel
dc.typeMaster Thesisel
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6478
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.identifier.call343.096el
dc.description.abstractENThe current thesis aims to analyse the upcoming application of the Rotterdam Rules and their differences with the pre – existing rules of the Hague – Visby and the Hamburg Rules. At the same time it examines the new articles that introduce the Rotterdam Rules. The study will be bibliographic and the development of the dissertation will be based on primary published legislation, professional books and on official reports and researches of prominent researchers and experts of the maritime legislation. Therefore, a detailed and thorough analysis of the above Rules will lead to further academic and professional knowledge and will also be a contribution to the already existing literature. . More specifically, the study begins with a brief reference to the shipping industry. In more detail, we make a historical analysis of the development of the Maritime rules that led to the current Convention of the Rotterdam Rules. The study continues with the presentation and comparison of articles of the Hague-Visby – Rules, Hamburg Rules and the Rotterdam Rules. It is believed that the ‘obsolete’ conventions need to be replaced due to the development in the shipping industry and the continuously increasing containerization and use of multimodal transportation. Moreover, matters that deal with the obligations and the rights of the carrier, the shipper, and the maritime performing parties are examined. It further compares the Hamburg Rules and the Rotterdam Rules, with regard to issues like the transportation of live animals, deck cargo etc. What is more, issues such as electronic transport records, delivery of goods, transfer of rights, etc, that are regulated by the Rotterdam rules are analysed in detail. Finally, conclusive remarks are made with regard to the necessity of application of the New Rules and their beneficial role into the shipping industry.el
dc.contributor.masterΝαυτιλίαel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»