Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠαπαδημητρίου, Ευστράτιος
dc.contributor.authorΚούτρας, Νικόλαος Ε.
dc.date.accessioned2015-03-26T10:35:17Z
dc.date.available2015-03-26T10:35:17Z
dc.date.issued2015-03-26T10:35:17Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6404
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία απαρτίζεται από πέντε βασικές ενότητες που αφορούν στο Διεθνές μεταφορικό σύστημα στο σύνολό του και στις παραμέτρους που εμπεριέχονται και που χαρακτηρίζουν τις επί μέρους εξελίξεις στην Ευρώπη, τις εφαρμογές, τις λειτουργίες, τις πρακτικές, τα προβλήματα που προκύπτουν κατά την άσκησή τους, καθώς και τις προοπτικές επίλυσής τους. Στην πρώτη ενότητα, φιλοξενούνται ορισμοί και ορολογίες που αφορούν στην εφοδιαστική εμπορευμάτων, τη διατροπική και όλο γενικά το πλέγμα των συνδυασμένων μεταφορών (combined transport). Η δεύτερη ενότητα, αναφέρεται στις δράσεις, στους προσανατολισμούς, την πορεία, τη μεταφορική ζήτηση, τις εξελίξεις κατανομής ανά τρόπο μεταφοράς, το περιβάλλον, τη Λευκή Βίβλο, την αναζωογόνηση των σιδηροδρόμων, την ποιότητα των οδικών μεταφορών και τις ποτάμιες και θαλάσσιες μεταφορές. Στην τρίτη ενότητα, αναλύονται οι συνδυασμένες μεταφορές, η εφοδιαστική των εμπορευμάτων στον Ευρωπαϊκό μεταφορικό στίβο, το θεσμικό πλαίσιο που τις διέπει, οι πρωτοβουλίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την ανάπτυξή τους, η εξέλιξη των θαλάσσιων λεωφόρων (Motorways of the Seas), καθώς και τα προγράμματα PACT και MARCO POLO και η απόσυρση του τελευταίου. Η τέταρτη ενότητα, περιλαμβάνει τις συνδυασμένες μεταφορές και την εφοδιαστική εμπορευμάτων στην Ελληνική πραγματικότητα καθώς και την επιμέρους ανάλυση του κάθε τρόπου μεταφοράς. Περιγράφεται η περίπτωση του Θριάσιου Πεδίου παρουσιάζεται μια SWOT analysis των τρόπων μεταφοράς και τέλος γίνεται αναφορά σε κοινωνικά ζητήματα και παρατίθενται σχετικά οικονομικά στοιχεία. Στην πέμπτη και τελευταία ενότητα, περιλαμβάνονται στοιχεία και προτάσεις των καθ’ ύλην αρμοδίων Υπουργείων (Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Ναυτιλίας και Αιγαίου), καθώς και προτάσεις και δεδομένα από ιδιωτικούς φορείς (ΣΕΒ) και άλλες μελέτες. Επίσης, παρατίθενται στατιστικά στοιχεία κατανομής των κονδυλίων προγραμμάτων που χρηματοδοτήθηκαν στο πλαίσιο των δράσεων του ΕΣΠΑ (2007 - 2013). Ακόμη, εξάγονται τα συμπεράσματα της ανάλυσης της εργασίας και επισημαίνεται η αδήριτη ανάγκη ανάληψης πρωτοβουλιών, εκ μέρους όλων των εμπλεκόμενων φορέων, ιδιωτών και Δημοσίου, προκειμένου να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα ενός τόσο σημαντικού όσο και συναλλαγματοφόρου τομέα όπως είναι οι μεταφορές και να δρομολογηθεί σειρά μέτρων και αποφάσεων για την αειφόρο βελτίωση και ανάπτυξή τους.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΜεταφορές
dc.subjectΕμπορεύματα -- Μεταφορές
dc.subjectΜεταφορές -- Οικονομικές απόψεις
dc.subjectΑειφόρος ανάπτυξη
dc.titleΠροϋποθέσεις και προκλήσεις για την ανάπτυξη των διατροπικών μεταφορών
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6404
dc.identifier.call386 ΚΟΥ
dc.description.abstractENThis thesis contains five basic units relating to the International system of transportation, as a whole and at the parameters which are involved and characterize the individual developments in Europe, the applications, the functions, the practices, the problems that occur during their exercise, and also the prospects for their resolution. In the first unit, there are definitions and terminologies relating to logistics, the intermodal and in general the “grid” of combined transport. The second unit refers to the actions, destinations, the course, the transport demand, the developments of modal split, the environment, the “White Bible”, the revitalization of the railways, the quality of the road transport and the waterway and maritime transport. In the third unit, are analyzing the combined transports, the logistics freight transport in the European “arena”, the institutional framework that governs them, the initiatives of the European Commission for their development, the evolution of the Motorways of the Seas and also the programs PACT and MARCO POLO, as well the withdrawal of the second. The fourth unit includes the combined transportations and the logistics in Greek reality and also the individual analysis of each mode of transportation. It is also described the case of Thriasio, presents the SWOT analysis of transport modes and in the end there is a reference to social issues and there are listed concerned financial data. In the fifth and last unit, are included information and suggestions of the relevant Ministries: (Infrastructure, Transport and Communications, Marine and Aegean), but also recommendations from private operators and other studies. Furthermore, there are quoted statistical distribution data of fund programs financed in the context of actions of ESPA (2007-2013). It is also, drew the conclusions of the analysis of this thesis and pointed out the important need of taking initiatives, by the part of all the involved communities, private and public, in order to face the problems of such an important and exchange section like the transport and launch an array of measures and decisions for their eternal improvement and development.


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»