Εμφάνιση απλής εγγραφής

Δημιουργία εκπαιδευτικής πλατφόρμας για την εξάσκηση και την αξιολόγηση μαθητών Γυμνασίου στα μαθηματικά

dc.contributor.advisorΒίρβου, Μαρία
dc.contributor.authorΤσουβελεκάκης, Δημήτριος Α.
dc.date.accessioned2015-03-10T07:07:44Z
dc.date.available2015-03-10T07:07:44Z
dc.date.issued2015-03-10T07:07:44Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6364
dc.description.abstractΗ εργασία αυτή δημιουργήθηκε με άξονα το σχολικό βιβλίο και με σκοπό να διευκολύνει τους μαθητές στην μελέτη τους. Τα κεφάλαια αναπτύσσονται με σύντομα στοιχεία θεωρίας και ικανό αριθμό tests για αυτοαξιολόγηση της γνώσης που αποκτήθηκε. Παρέχει την δυνατότητα επικοινωνίας καθηγητή-μαθητή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την επίλυση αποριών καθώς και την δυνατότητα εκπαίδευσης και αξιολόγησης του επιπέδου γνώσεων των εκπαιδευόμενων. Επίσης δίνει τόσο στον εκπαιδευόμενο όσο και στον εκπαιδευτή την δυνατότητα εξαγωγής χρήσιμων συμπερασμάτων μέσω των στατιστικών στοιχείων της πορείας ενός μαθητή ή μιας ολόκληρης τάξης. Τέλος δίνει την δυνατότητα επανασχεδιασμού της διδασκαλίας με βάση την επίδοση των μαθητών και εντοπίζοντας τις αδυναμίες τους.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΕκπαίδευση -- Πληροφορική
dc.subjectΕκπαιδευτική τεχνολογία
dc.subjectΔιαδίκτυο (Internet) στην εκπαίδευση
dc.subjectΜαθηματικά -- Διδασκαλία βοηθούμενη από ηλεκτρονικό υπολογιστή
dc.subjectΕκπαίδευση, Δευτεροβάθμια
dc.titleΔημιουργία εκπαιδευτικής πλατφόρμας για την εξάσκηση και την αξιολόγηση μαθητών Γυμνασίου στα μαθηματικά
dc.title.alternativeCreating an e-educational platform for the training and assessment of high school students in mathematicsen
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6364
dc.identifier.call510.78 ΤΣΟ
dc.description.abstractENThis paper was created based on the student's course book and aiming at facilitating students in their homework tasks. Throughout the parts of the paper short theoretical segments are presented along with a sufficient number of tests for self-assessment of knowledge acquired. Communication between teacher and students is provided via email with the purpose of resolving any questions rose. Moreover, the ability to learn and assess the students' knowledge is cultivated. In addition, through the statistical data of the progress of a student or a whole class both trainers and students are enhanced to come up with useful findings. Finally, trainers are helped to re-design their teaching process based on their students' performance and focus on their students' weaknesses.


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»