dc.contributor.advisor | Βίρβου, Μαρία | |
dc.contributor.author | Τσουβελεκάκης, Δημήτριος Α. | |
dc.date.accessioned | 2015-03-10T07:07:44Z | |
dc.date.available | 2015-03-10T07:07:44Z | |
dc.date.issued | 2015-03-10T07:07:44Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6364 | |
dc.description.abstract | Η εργασία αυτή δημιουργήθηκε με άξονα το σχολικό βιβλίο και με σκοπό να διευκολύνει τους μαθητές στην μελέτη τους. Τα κεφάλαια αναπτύσσονται με σύντομα στοιχεία θεωρίας και ικανό αριθμό tests για αυτοαξιολόγηση της γνώσης που αποκτήθηκε. Παρέχει την δυνατότητα επικοινωνίας καθηγητή-μαθητή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την επίλυση αποριών καθώς και την δυνατότητα εκπαίδευσης και αξιολόγησης του επιπέδου γνώσεων των εκπαιδευόμενων. Επίσης δίνει τόσο στον εκπαιδευόμενο όσο και στον εκπαιδευτή την δυνατότητα εξαγωγής χρήσιμων συμπερασμάτων μέσω των στατιστικών στοιχείων της πορείας ενός μαθητή ή μιας ολόκληρης τάξης. Τέλος δίνει την δυνατότητα επανασχεδιασμού της διδασκαλίας με βάση την επίδοση των μαθητών και εντοπίζοντας τις αδυναμίες τους. | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Εκπαίδευση -- Πληροφορική | |
dc.subject | Εκπαιδευτική τεχνολογία | |
dc.subject | Διαδίκτυο (Internet) στην εκπαίδευση | |
dc.subject | Μαθηματικά -- Διδασκαλία βοηθούμενη από ηλεκτρονικό υπολογιστή | |
dc.subject | Εκπαίδευση, Δευτεροβάθμια | |
dc.title | Δημιουργία εκπαιδευτικής πλατφόρμας για την εξάσκηση και την αξιολόγηση μαθητών Γυμνασίου στα μαθηματικά | |
dc.title.alternative | Creating an e-educational platform for the training and assessment of high school students in mathematics | en |
dc.type | Master Thesis | |
europeana.isShownAt | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6364 | |
dc.identifier.call | 510.78 ΤΣΟ | |
dc.description.abstractEN | This paper was created based on the student's course book and aiming at facilitating students in their homework tasks. Throughout the parts of the paper short theoretical segments are presented along with a sufficient number of tests for self-assessment of knowledge acquired. Communication between teacher and students is provided via email with the purpose of resolving any questions rose. Moreover, the ability to learn and assess the students' knowledge is cultivated. In addition, through the statistical data of the progress of a student or a whole class both trainers and students are enhanced to come up with useful findings. Finally, trainers are helped to re-design their teaching process based on their students' performance and focus on their students' weaknesses. | |