Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ποιότητα υπηρεσιών υγείας. Μέτρηση ικανοποίησης των επισκεπτών των ιατρείων του Δήμου Παλαιού Φαλήρου.

dc.contributor.advisorΧατζηδήμα, Σταματίνα
dc.contributor.authorΧρυσοπούλου, Ελένη
dc.date.accessioned2015-01-20T11:41:07Z
dc.date.available2015-01-20T11:41:07Z
dc.date.issued2015-01-20T11:41:07Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6248
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία έχει στόχο τη διερεύνηση των απόψεων των ασθενών-επισκεπτών στα Δημοτικά Ιατρεία του Δήμου Παλαιού Φαλήρου σχετικά με την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας από το Δήμο, δεδομένων των αλλαγών που συνέβησαν στη λειτουργία και τις αρμοδιότητες των Δήμων στα πλαίσια του σχεδίου «Καλλικράτης». Έναυσμα επιλογής του συγκεκριμένου θέματος της πτυχιακής εργασίας υπήρξαν οι οικονομικές εξελίξεις σε παγκόσμιο επίπεδο και ο βαθμός στον οποίο επηρεάζουν τον τομέα της υγείας, κυρίως την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας. Συχνά γίνεται αναφορά στις εξελίξεις και στις αλλαγές που θα επέλθουν στον τομέα της Υγείας, με την αποκέντρωση των ιατρονοσηλευτικών υπηρεσιών και την αύξηση των αρμοδιοτήτων των Δήμων. Ένα τέτοιο εγχείρημα είναι ιδιαίτερα επίπονο και χρονοβόρο και εξαρτάται καθαρά από τη δυναμική του εκάστοτε Δήμου και την ύπαρξη σωστά δομημένων Δημοτικών Ιατρείων. Η μελέτη των απόψεων των χρηστών ιατρονοσηλευτικών υπηρεσιών στοχεύει στη βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας από τα Δημοτικά Ιατρεία, καθώς τα βασικά στοιχεία της ποιότητας σχετίζονται με το ανθρώπινο δυναμικό, την οργάνωση, τις διαδικασίες και τα αποτελέσματα ελέγχου. Η μέτρηση της ικανοποίησης των ασθενών είναι ένας βασικός και ουσιαστικός δείκτης ποιότητας υπηρεσιών. Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε ήταν η εκτενής βιβλιογραφική ανασκόπηση και η έρευνα της ικανοποίησης των επισκεπτών στα ιατρεία μέσω ενός τροποποιημένου, σύμφωνα με τις ανάγκες του Δήμου, δομημένου ερωτηματολογίου. Τα αποτελέσματα που προέκυψαν είναι αρκετά ικανοποιητικά, δίνοντας το μήνυμα ότι ο εθελοντισμός από την πλευρά των ιατρών και η προσπάθεια της Δημοτικής Αρχής για κάλυψη των αναγκών για Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας μπορούν να αποφέρουν οφέλη για τον εγγύ πληθυσμό. Τα αποτελέσματα της έρευνας απευθύνονται στην Διεύθυνση Υγείας και Πρόνοιας του Δήμου Παλαιού Φαλήρου, ούτως ώστε να ερευνηθούν και να βοηθήσουν στην προσπάθειά της για την κάλυψη των αναγκών των δημοτών.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΥπηρεσίες υγείας -- Ελλάδα
dc.subjectΔημόσια υγεία -- Ελλάδα
dc.subjectΙκανοποίηση ασθενών -- Ελλάδα
dc.subjectΔιασφάλιση ποιότητας
dc.subjectΠρωτοβάθμια φροντίδα υγείας -- Ελλάδα
dc.subjectΠοιότητα παροχής υπηρεσιών
dc.titleΠοιότητα υπηρεσιών υγείας. Μέτρηση ικανοποίησης των επισκεπτών των ιατρείων του Δήμου Παλαιού Φαλήρου.
dc.title.alternativeQuality of health care services. Measurement of patient satisfaction in the clinics of the municipality of Paleo Faliro.en
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6248
dc.identifier.call362.12 ΧΡΥ
dc.description.abstractENThis present thesis aims to explore the views of visiting patients in Municipal Clinics of the Municipality of Paleo Faliro on the quality of health services provided by the Municipality, given the changes that occurred in the operation and responsibilities of the Municipalities under the project Kallikrates. Trigger selection of the particular topic of the thesis were the economic developments worldwide and the extent to which the health sector is affected, mainly the Primary Health Care. Often reference is made to the developments and changes which will be made to the Health sector, by decentralizing the medical and nursing services and increasing the responsibilities of Municipalities. Such a venture is arduous and time consuming and depends purely on the dynamics of each Municipality and the existence of properly structured Municipal Clinics. The study of the views of medical and nursing service users aims to improve the quality of health services from the Municipal Clinics, as the key elements of quality are related to the human resources, the organization, the procedures and the test results. The measurement of patient satisfaction I is a key indicator of quality and effective services. The methodology used was the extensive literature review and research visitor satisfaction in the clinics through a modified, according to the needs of the Municipality, structured questionnaire. The results are quite satisfactory, giving the message that volunteering on the part of doctors and the effort of the Municipal Authority to meet the needs for Primary Health Care can bring benefits to the proximal population. The results of the research are directed to the Development of Health and Welfare of the Municipality of Paleo Faliro in order to investigate and assist in helping to meets the needs of citizens.
dc.corporate.nameΤεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»