Εμφάνιση απλής εγγραφής

Μελέτη για τη εργασιακή ικανοποίηση του προσωπικού στο Γενικό Νοσοκομείο Πατρών «Ο ΑΓΙΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ».

dc.contributor.advisorΧατζηδήμα, Σταματίνα
dc.contributor.authorΟικονομοπούλου, Μαρία
dc.date.accessioned2014-12-04T11:49:54Z
dc.date.available2014-12-04T11:49:54Z
dc.date.issued2014-12-04T11:49:54Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6200
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο τον εντοπισμό και τη διερεύνηση του βαθμού της συνολικής εργασιακής ικανοποίησης του ιατρικού, νοσηλευτικού, παραϊατρικού, διοικητικού, τεχνικού και λοιπού προσωπικού στο Γενικό Νοσοκομείο Πατρών «Ο Άγιος Ανδρέας» λαμβάνοντας υπόψη τις θεωρίες υποκίνησης και συμπεριφοράς αλλά και δημοσιευμένες έρευνες. Επιχειρεί να καταγράψει τόσο εκείνους τους παράγοντες τους οποίους οι εργαζόμενοι θεωρούν περισσότερο ή λιγότερο σημαντικούς κατά την εκτέλεση και αποτίμηση του έργου τους όσο και τις παραμέτρους που συμβάλλουν θετικά ή αρνητικά στη διαμόρφωση της ικανοποίησης από την εργασία και τη βελτίωση των εργασιακών συνθηκών. Ως εργασιακή ικανοποίηση ορίζεται η ευχάριστη συναισθηματική κατάσταση στην οποία περιέχεται ο εργαζόμενος όταν πραγματοποιούνται οι στόχοι, οι αξίες και τα ιδανικά του μέσα από το περιβάλλον, το οποίο εργάζεται. Η εν λόγω έρευνα πραγματοποιήθηκε το χρονικό διάστημα Ιουνίου – Ιουλίου 2011. Το δείγμα αποτέλεσαν 143 εργαζόμενοι της Ιατρικής, Νοσηλευτικής, Διοικητικής και της Τεχνικής υπηρεσίας του Νοσοκομείου με τη μέθοδο της τυχαίας δειγματοληψίας. Το ερευνητικό εργαλείο, που χρησιμοποιήθηκε για την επίτευξη του σκοπού της έρευνας, ήταν ένα ειδικά διαμορφωμένο ερωτηματολόγιο αποτελούμενο από ερωτήσεις κλειστού και ανοιχτού τύπου. Οι συμμετέχοντες καλούνταν να απαντήσουν, εκτός από τις ερωτήσεις που περιελάμβανε τα δημογραφικά τους στοιχεία, σε μία ποιοτική κλίμακα τύπου Likert εκφράζοντας το μέγεθος συμφωνίας ή διαφωνίας ανάλογα με την ερώτηση (1= συμφωνώ απόλυτα, 2=συμφωνώ, 3=ούτε συμφωνώ ούτε διαφωνώ, 4=διαφωνώ και 5=διαφωνώ απόλυτα). Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι εργαζόμενοι διαχειρίζονται επιτυχώς αγχωτικές εργασιακές καταστάσεις, αναλαμβάνουν ευθύνες και πρωτοβουλίες στον εργασιακό τους χώρο παρόλο που εμφανίζονται να έχουν σύνθετη και ποικίλη απασχόληση. Συμφωνούν ότι η γραφειοκρατία εμποδίζει την άμεση και απρόσκοπτη άσκηση των καθηκόντων τους ενισχύοντας τις συγκρούσεις και τους διαπληκτισμούς με τους υπαλλήλους άλλων τμημάτων. Θεωρούν ότι δεν υπάρχει αξιοκρατία ή δικαιοσύνη κατά τη βαθμολογική εξέλιξη και προαγωγή τους ούτε ότι η υλικοτεχνική υποδομή που τους παρέχεται για να ασκήσουν τα καθήκοντά τους είναι επαρκής. Δεν είναι ικανοποιημένοι από τις οικονομικές τους απολαβές και δεν έχουν δυνατότητες επαγγελματικής εκπαίδευσης ή συνεχούς επιμόρφωσης. Όσον αφορά τη γενική ικανοποίηση που αποκομίζουν από την εργασία τους δεν μπορούν να πουν με βεβαιότητα αν είναι ικανοποιημένοι ή δυσαρεστημένοι ή αν το Νοσοκομείο είναι ο χώρος που πάντα ήθελαν να εργαστούν. Επιπλέον δεν ξέρουν αν η πλειοψηφία των στόχων τους έχουν εκπληρωθεί ή αν θα προέτρεπαν και άλλους να ακολουθήσουν το επάγγελμά τους. Τέλος, ο σημαντικότερος παράγοντας πρόκλησης εργασιακής ικανοποίησης είναι ο “μισθός” και ο τελευταίος είναι ο παράγοντας “προαγωγή”.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΔημόσια υγεία -- Ελλάδα
dc.subjectΕπαγγελματική ικανοποίηση
dc.subjectΕργασία και εργαζόμενοι -- Παρακίνηση
dc.subjectHospital -- Greece -- Employees
dc.subjectMedical personnel -- Greece
dc.titleΜελέτη για τη εργασιακή ικανοποίηση του προσωπικού στο Γενικό Νοσοκομείο Πατρών «Ο ΑΓΙΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ».
dc.title.alternativePersonnel satisfaction: the case of “Agios Andreas” General Hospital in Patras.en
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6200
dc.identifier.call362.110 683 ΟΙΚ
dc.description.abstractENThe present study aims to identify and investigate the degree of overall job satisfaction of medical, nursing, paramedical, administrative, technical and other staff at the General Hospital of Patras “Agios Andreas”, taking into account not only the theories of motivation and behavior but also published investigations. It attempts to record those factors over which employees feel more or less important in the implementation and evaluation of their work and parameters that contribute to job satisfaction in a positive or negative way and the improvement of working conditions. The term job satisfaction is defined as a pleasurable emotional state in which an employee reaches when his/her objectives, values and ideals are fulfilled in his/her workplace. This survey took place during June – July 2011. The sample consisted of 143 employees of Medicine, Nursing, Administrative and Technical Service and was randomly selected. The research tool which was used for the present research study was a specially designed questionnaire consisting of “open” and “closed” questions. The participants were asked questions that included demographic background information, as well as a qualitative scale Likert type expressing agreement or disagreement with a specific question (1 = strongly agree, 2 = agree, 3 = neither agree nor disagree, 4 = disagree and 5 = strongly disagree). The results showed that employees successfully manage stressful work situations, take responsibilities and initiatives in their workplace, even though they are over employed. They agree that bureaucracy prevents their duties by enhancing the conflicts with the other departments’ employees. They believe that there is no fairness or justice in their promotion nor that the infrastructure is sufficient. They are not satisfied with their financial terms and they have no possibilities of professional training or continuing education. Regarding the overall satisfaction they cannot tell whether they are happy or unhappy or if the Hospital is a place that they have always wanted to work. Moreover, they cannot tell whether the majority of their objectives are fulfilled or they will advise other people to follow their profession. Finally, the most important factor causing job satisfaction is the “salary” and then is ‘promotion”.
dc.corporate.nameΤεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»