Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠαρασκευά, Φωτεινή
dc.contributor.authorΑκριτίδου, Αικατερίνη Ι.
dc.date.accessioned2014-11-28T08:33:39Z
dc.date.available2014-11-28T08:33:39Z
dc.date.issued2014-11-28T08:33:39Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6183
dc.description.abstractΣτην παρούσα διπλωματική εργασία το μοντέλο της Γνωστικής Μαθητείας (Cognitive Apprenticeship) ορίζεται ως μοντέλο εκπαίδευσης σε εκπαιδευτικούς προσχολικής ηλικίας για μια αποτελεσματική διαδικασία μάθησης της μεθοδολογίας STEM μέσα από τις μεθόδους που υποδεικνύει το συγκεκριμένο μοντέλο. Το μοντέλο της Γνωστικής Μαθητείας (Cognitive Apprenticeship), είναι σαν ένας τρόπος συναλλαγής, καθώς εκπαιδευτές και εκπαιδευόμενοι αλληλεπιδρούν και επικεντρώνονται στην επίλυση μιας εργασίας. Η διπλωματική εργασία έχει ως βασικό σκοπό το σχεδιασμό και την υλοποίηση της μεθοδολογίας STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics) υποστηριζόμενη από το μοντέλο της Γνωστικής Μαθητείας στο πλαίσιο ενός περιβάλλοντος τεχνολογικά υποστηριζόμενης μάθησης για τους εκπαιδευτικούς προσχολικής εκπαίδευσης. Η διπλωματική εργασία παρουσιάζει το σχεδιασμό, την εφαρμογή και την αξιολόγηση μιας μεθοδολογίας, τη STEM, από εκπαιδευτικούς προσχολικής αγωγής και μέσα από το μοντέλο της Γνωστικής Μαθητείας (Cognitive Apprenticeship). Σχεδιάστηκε μια μεθοδολογία, η οποία βασίζεται στις κοινωνικοπολιτισμικές θεωρίες μάθησης και συγκεκριμένα στο μοντέλο της Γνωστικής Μαθητείας (Cognitive Apprenticeship). Η μεθοδολογία STEM εφαρμόστηκε σε ένα αυτόνομο τεχνολογικά υποστηριζόμενο περιβάλλον με τη χρήση του Google Sites. Στη συγκεκριμένη μελέτη συμμετείχαν δεκαέξι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι και έλαβαν μέρος εθελοντικά στο επιμορφωτικό πρόγραμμα πάνω στη μεθοδολογία STEM. Στη συνέχεια, οι εκπαιδευτικοί αξιολογήθηκαν με εργαλεία μέτρησης όπως ερωτηματολόγια και ρουμπρίκες αξιολόγησης. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι εκπαιδευτικοί έδειξαν εμπιστοσύνη στη μεθοδολογία STEM μέσα από το συγκεκριμένο πρόγραμμα επιμόρφωσης καθώς και στο ηλεκτρονικό περιβάλλον.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΕκπαιδευτικοί, Εκπαίδευση των
dc.subjectΕκπαίδευση -- Ηλεκτρονικοί υπολογιστές
dc.subjectΕκπαιδευτική τεχνολογία
dc.subjectCognitive learning
dc.subjectΕκπαίδευση, Προσχολική
dc.subjectΕκπαίδευση από απόσταση -- Διδασκαλία με τη βοήθεια υπολογιστή
dc.titleΑνάπτυξη μεθοδολογίας STEM για την εκπαίδευση εκπαιδευτικών: προσχολική εκπαίδευση
dc.typeMaster Thesis
dc.identifier.call374.4 ΑΚΡ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»