Εμφάνιση απλής εγγραφής

Διερεύνηση της ποιότητας των παρεχομένων υπηρεσιών σε ασθενείς με νεοπλασματική νόσο: Η περίπτωση του 6ου Θεραπευτηρίου ΙΚΑ ‘Γεώργιος Γεννηματάς’.

dc.contributor.advisorΧατζηδήμα, Σταματίνα
dc.contributor.authorΚυριακίδου, Μαρία
dc.date.accessioned2014-11-25T09:59:54Z
dc.date.available2014-11-25T09:59:54Z
dc.date.issued2014-11-25T09:59:54Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6160
dc.description.abstractΤα τελευταία χρόνια γίνεται μια μεγάλη προσπάθεια, κυρίως σε προηγμένες χώρες, να αξιολογηθούν οι απόψεις των νοσηλευομένων πάνω σε θέματα παροχής υπηρεσιών υγείας. Ο συνεχώς αυξανόμενος ρυθμός των δαπανών υγείας στη διάρκεια των τελευταίων δεκαετιών ανάγκασε τα προηγμένα κυρίως κράτη να εξετάσουν το θέμα της παροχής υγείας υπό το πρίσμα κόστους και αποδοτικότητας. Αυτό είχε σαν συνέπεια αφ’ ενός τη μείωση δαπανών και αφ’ ετέρου την αξιολόγηση των παρεχομένων υπηρεσιών σε σωστή βάση αποδοτικότητας. Στην παρούσα εργασία έγινε μια προσπάθεια της μέτρησης της ικανοποίησης 100 καρκινοπαθών ασθενών (59 άντρες και 41 γυναίκες) που νοσηλεύθηκαν στο 6ο Θεραπευτήριο ΙΚΑ ‘Γεώργιος Γεννηματάς’ κατά το έτος 2010. Η έρευνα διεξήχθη με ανώνυμο ερωτηματολόγιο 42 ερωτήσεων (5 ανοικτού και 37 κλειστού τύπου), βασισμένο στην κλίμακα Likert (πεντάβαθμη κλίμακα) και η στατιστική του ανάλυση έγινε με το γνωστό στατιστικό πακέτο SPSS. Τα ευρήματα από τη μελέτη έδειξαν ότι η ικανοποίηση για την ξενοδοχειακή υποδομή ήταν μέτρια έως καλή (30% - 49%), ενώ για την ιατρονοσηλευτική φροντίδα πολύ καλή (50% - 82%). Το συμπέρασμα, όμως, που διεξάγεται είναι ότι παρόλο που στο μελετώμενο νοσοκομείο οι χρήστες – ασθενείς είναι αρκετά ικανοποιημένοι (77%), τα δημόσια νοσοκομεία, γενικότερα, προσφέρουν κακές υπηρεσίες υγείας (70%), γεγονός που δημιουργεί ανησυχία και απογοήτευση. Για το λόγο αυτό, το ενδιαφέρον του γενικού συνόλου θα πρέπει να στρέφεται όχι μόνο στην ικανοποίηση των ατόμων που πάσχουν, αλλά και στη βελτίωση της Ποιότητας Ζωής τους. Αναμφίβολα, ο συνδυασμός των προσπαθειών σε τοπικό, μεσαίο και κεντρικό επίπεδο κρίνεται αναγκαίος.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΙατρική περίθαλψη -- Ελλάδα -- Ποιοτικός έλεγχος
dc.subjectΔημόσια υγεία -- Ελλάδα -- Αξιολόγηση
dc.subjectΙκανοποίηση ασθενών -- Ελλάδα
dc.subjectΚαρκίνος
dc.titleΔιερεύνηση της ποιότητας των παρεχομένων υπηρεσιών σε ασθενείς με νεοπλασματική νόσο: Η περίπτωση του 6ου Θεραπευτηρίου ΙΚΑ ‘Γεώργιος Γεννηματάς’.
dc.title.alternativeResearch of quality of health services to cancer patients. The case of 6th Foundation’s of Social Security Hospital ‘Georgios Gennimatas.en
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6160
dc.identifier.call658.562 ΚΥΡ
dc.description.abstractENRecent years there is a constant effort mainly in developed countries, in order the patients’ opinions concerning matters of providing medical services to be assessed. The continuously increasing rate of medical expenses, mostly during the last decades, forced the developed countries to consider the matter of the provision of medical services under the cost and efficiency view. The result of the above was on the one hand the cost reduction and on the other hand the assessment of the providing services on the correct efficiency base. To the present project there has been an effort of counting the satisfaction of 100 cancer patients (59 men and 41 women) who had been hospitalized in the 6th Foundation’s of Social Security Hospital “Georgios Gennimatas” during the year 2010. The research has been conducted with an anonymous questionnaire of 42 questions (5 open type questions and 37 closed type questions) and the statistical analysis conducted based on the well known statistical package of Social Sciences (SPSS). The research finding had proved that the satisfaction for the hotel background was mild to good (30% - 49%) while for the medical and nursing care very good (50% - 82%). The conclusion, however, which goes out, is that despite the fact to the hospital in question the users – patients are quite satisfied (77%), the public hospitals, in general, provide bad medical services (70%), fact that creates concern and disappointment. For this reason, the interest of national total should be directed not only to patients’ satisfaction, but also in improving the quality of life. Undoubtedly, the combining efforts at local, medium and main level deemed necessary.
dc.corporate.nameΤεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»