Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΤσόγκας, Μάρκος - Μάριος
dc.contributor.authorΛώλος, Παναγιώτης Χ.
dc.date.accessioned2014-11-25T08:47:50Z
dc.date.available2014-11-25T08:47:50Z
dc.date.issued2014-11-25T08:47:50Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6154
dc.description.abstractΟ κύκλος ζωής προϊόντος είναι ένα εργαλείο στρατηγικού marketing προκειμένου μια επιχείρηση να εκτιμήσει το συνολικό χρονικό διάστημα που απομένει έως και την κάμψη του προϊόντος και να προσαρμόσει τους πόρους της στην κατεύθυνση είτε της προώθησης ενός εναλλακτικού προϊόντος είτε της απόσυρσης του. Η εργασία αξιοποιεί το μοντέλο ανάλυσης του κύκλου ζωής προϊόντος προκειμένου να εξετάσει το συνολικό κύκλο ζωής των χαλκοσωλήνων όπως αυτός εξελίχθηκε στην Ελλάδα κατά τα έτη 1988 έως και 2012. Αφού αναλυθούν οι συνθήκες ανάπτυξης και ειδικά της κάμψεως που παρατηρείται στο κύκλο ζωής, αναζητούνται τα αίτια και προσδιορίζονται οι εναλλακτικές που υπήρξαν ώστε να αντιμετωπισθεί η ραγδαία πτώση στη χρήση και τη ζήτηση για δυο κατηγορίες χαλκοσωλήνων, ενώ στη συνέχεια εξετάζεται η τακτική της απόσυρσης μέσω υποκατάστασης που επιλέχθηκε από ένα εγχώριο παραγωγό προκειμένου να υπάρξει συνέχεια στο συνολικό κύκλο ζωής της κατηγορίας προϊόντος. Η μέθοδος του case study επιλέχθηκε ως η πλέον κατάλληλη για να προσεγγίσει και αναλύσει ένα μοντέλο το οποίο συνδυάζει ποσοτικά δεδομένα και ποιοτικές παρατηρήσεις. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι η προσπάθεια απόσυρσης μέσω υποκατάστασης δεν ήταν επιτυχής αφού ούτε αναστολή της φάσεως της κάμψης επετεύχθη αλλά ούτε και επιτυχής απόσυρση του προϊόντος δια της υποκαταστάσεως. Η έρευνα καταδεικνύει ότι η τακτική του επικερδούς επιβιώσαντος αποδεικνύεται ως η ενδεδειγμένη στο στάδιο της κάμψης ενώ εξωτερικοί παράγοντες όπως το μακρο-οικονομικό περιβάλλον και οι τιμές των πρώτων υλών, είναι εξαιρετικά πιθανό να αποβούν αρνητικοί παράγοντες σε ένα εγχείρημα απόσυρσης ενός βιομηχανικού προϊόντος.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΚύκλοι ζωής προϊόντων
dc.subjectMarketing
dc.subjectΒιομηχανικό μάρκετινγκ
dc.titleΚύκλος ζωής και απόσυρση βιομηχανικού προϊόντος μια μελέτη περίπτωσης -case study
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6154
dc.identifier.call338 ΛΩΛ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»