dc.contributor.advisor | Ρετάλης, Συμεών | |
dc.contributor.author | Κωτσίδου, Δέσποινα Κ. | |
dc.date.accessioned | 2014-11-19T07:15:06Z | |
dc.date.available | 2014-11-19T07:15:06Z | |
dc.date.issued | 2014-11-19T07:15:06Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6131 | |
dc.description.abstract | Τα παιχνίδια αποτελούν ένα αναπόσπαστο μέρος της ζωής των ανθρώπων και του πολιτισμού μας. Η παιδαγωγική αξία της παιγνιώδους προσέγγισης και των επιτραπέζιων παιχνιδιών έχει αναγνωριστεί μέσω ερευνών μερικών δεκαετιών εξαιτίας του γεγονότος ότι αποτελούν το καταλληλότερο πεδίο, προκειμένου οι εκπαιδευόμενοι να συνδυάζουν πληροφορίες από διαφορετικές γνωστικές περιοχές και να προσεγγίζουν έννοιες και αντικείμενα υψηλού βαθμού δυσκολίας μέσω της εμπειρικής μάθησης και της ενεργούς συμμετοχής. Παράλληλα, η διαδικασία της σχεδίασής τους από τους εκπαιδευόμενους προσχολικής ηλικίας αποτελεί μια δυναμική και εναλλακτική μέθοδο εκπαίδευσης, η οποία βοηθά τους εκπαιδευτικούς, που αναζητούν αποτελεσματικούς και καινοτόμους τρόπους μάθησης, να επιτύχουν τους προσδοκώμενους στόχους, χωρίς, όμως, να γνωρίζουν τον τρόπο ενσωμάτωσής της. Για την κάλυψη της συγκεκριμένης αδυναμίας και ανάγκης, η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία αποσκοπεί στην ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση πρωτοποριακού εκπαιδευτικού διαδικτυακού οδηγού υιοθετώντας τις αρχές και προδιαγραφές της μεθοδολογίας της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και εκπαίδευσης ενηλίκων. Ειδικότερα,προσπάθειες δημιουργίας εκπαιδευτικού υλικού και μαθησιακού περιβάλλοντος από απόσταση λειτουργούν ως κίνητρο μετεκπαίδευσης και εκσυγχρονισμού της μαθησιακής διαδικασίας, παρατηρώντας ότιη εξέλιξη του Διαδικτύου συντελεί στη δυναμική εισαγωγή των Νέων Τεχνολογιών στην υπηρεσία της εκπαίδευσης υποστηρίζοντας τις διαφορετικές γνωστικές ανάγκες, τον προσωπικό ρυθμό και τρόπο μάθησης του απευθυνόμενου πολυποίκιλου κοινού. | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Εκπαίδευση -- Πληροφορική | |
dc.subject | Διαδίκτυο (Internet) στην εκπαίδευση | |
dc.subject | Παιχνίδια, Εκπαιδευτικά | |
dc.subject | Μάθηση | |
dc.subject | Εκπαίδευση, Προσχολική | |
dc.title | Αξιοποίηση της διαδικασίας σχεδιασμού επιτραπέζιων παιχνιδιών στη μαθησιακή διαδικασία προσχολικής αγωγής: ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού διαδικτυακού οδηγού | |
dc.type | Master Thesis | |
dc.identifier.call | 371.39'7 ΚΩΤ | |
dc.description.abstractEN | The games are an integral part of people's lives and of our culture. The pedagogical value of playcentric approachand board games has been identified through surveys of a few decades due to the fact that they constitute the most appropriate field for learners to combine information from different areas and approaching concepts and objects of high degree of difficulty through the empirical learning and active participation. At the same time, the process of their design frompreschool learners is a dynamic and alternative education method, which helps educators, looking for effective and innovative ways to achieve their learning objectives, without, however, knowing the way of incorporation. To cover this weakness and need, this thesis aims to develop, implement and evaluate innovative online education guide by adopting the principles and specifications of the methodology of distance learning and adult education. In particular, efforts to create educational material and distance learning environment work as an incentive for further education and modernization of the learning process, observing that the evolution of the Internet contributes to the dynamic introduction of new technologies in the service of education by supporting the different cognitive needs, personal pace and way of targeted diversified learning group. | |