Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΘεμιστοκλέους, Μαρίνος
dc.contributor.authorΣταυρόπουλος, Νικόλαος Θ.
dc.date.accessioned2014-11-18T10:56:24Z
dc.date.available2014-11-18T10:56:24Z
dc.date.issued2014-11-18T10:56:24Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6128
dc.description.abstractΣτην παρούσα διπλωματική εργασία, επιχειρείται η παρουσίαση ενός λογισμικού για την διαχείριση και διοίκηση καταστημάτων εστίασης. Σκοπός του λογισμικού είναι η αυτόματη παραγγελία άμεσα από τον πελάτη στην κουζίνα του καταστήματος, αλλά και η καταγραφή και αποθήκευση των παραγγελιών και η παρακολούθηση των χρόνων ετοιμασίας των παραγγελιών. Το όνομα του λογισμικού είναι monopoly και η ιδέα προέκυψε από το γνωστό στους περισσότερους παιχνίδι monopoly, καθώς ο σχεδιασμός του λογισμικού μοιάζει με το παιχνίδι. Η παρουσίαση ολοκληρώνεται μέσα σε 7 κεφάλαια. Κάθε κεφάλαιο ασχολείται με την ανάλυση κάποιου ερωτήματος. Κάθε κεφάλαιο ανοίγει με μια περιγραφή για το τι είχε αναφερθεί στο προηγούμενο και τι θα ακολουθήσει στη συνέχεια του κεφαλαίου και κλείνει με τα συμπεράσματα του κεφαλαίου, εκτός από το πρώτο το οποίο ανοίγει με μία εισαγωγή. Εκτενέστερα στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται το ερώτημα “πώς συμβάλουν τα λογισμικά συστήματα στην διαχείριση των εστιατορίων;”. Προσδιορίζεται ακριβώς το ερευνητικό πρόβλημα καθώς και ο σκοπός και οι αντικειμενικοί στόχοι της διπλωματικής εργασίας. Το δεύτερο κεφάλαιο ασχολείται με την ανάλυση του ερωτήματος “Γιατί είναι πρόβλημα ; ” πιο συγκεκριμένα γιατί η διαχείριση και διοίκηση των εστιατορίων αποτελεί πρόβλημα και ως συνέπεια, η χρήση του λογισμικού monopoly έρχεται να προτείνει και να βελτιώσει το πρόβλημα αυτό. Γίνεται μία ανασκόπηση βιβλιογραφίας και το κεφάλαιο κλείνει με το συμπέρασμα ότι η διαχείριση ενός εστιατορίου δεν εξαρτάται μόνο από το λογισμικό διαχείρισης αλλά και από τον τρόπο που θα κινηθεί η επιχείρηση εστιάζοντας στους στόχους της, αυτός είναι που θα καθορίσει την επιτυχία ή την αποτυχία. Το τρίτο κεφάλαιο αναλύει το ερώτημα “Ποιος είναι ο ρόλος του λογισμικού στη διαχείριση και διοίκηση των εστιατορίων ; ”. Εδώ προσδιορίζονται ο σκοπός και οι αντικειμενικοί στόχοι της επιχείρησης εστίασης και περιγράφεται η πρόταση του λογισμικού monopoly. Τέλος από τα συμπεράσματα κρατάμε ότι η τεχνολογία εξελίσσετε με αλματώδη βήματα και ο άνθρωπος ακολουθεί, η ζήτηση της αγοράς μεταβάλλεται σε όλους τους τομείς έτσι και ο τομέας της εστίασης δύναται να ακολουθήσει και οι επιχειρήσεις να είναι συμβατές με την ζήτηση της αγοράς και αυτή την δυνατότητα την προσφέρει το λογισμικό monopoly. Το τέταρτο κεφάλαιο ασχολείται με το “Πως θα υλοποιηθεί το λογισμικό σύστημα;”. Στο πέμπτο κεφάλαιο γίνεται η ανάλυση απαιτήσεων, περιγράφεται η διαδικασία που αυτοματοποιείτε, παρουσιάζετε η αρχιτεκτονική του συστήματος καθώς και το διάγραμμα περιπτώσεων χρήσης (Use Case Diagram) και το διάγραμμα κλάσεων (Class Diagram). Στο έκτο κεφάλαιο γίνεται ο σχεδιασμός , παρουσιάζεται η βάση δεδομένων με τους πίνακες, τα πεδία και τις συσχετίσεις μεταξύ τους. Το έβδομο και τελευταίο κεφάλαιο ασχολείται με το ερώτημα “Ποια η συνεισφορά της εργασίας αυτής;”. Γίνετε μία ανασκόπηση για το τι έμαθα που δεν ήξερα, γιατί αυτό είναι σημαντικό αλλά και για τις μελλοντικές επεκτάσεις του λογισμικού monopoly. Τέλος το κεφάλαιο κλείνει με τα συμπεράσματα από τα οποία κρατάμε ότι, το λογισμικό monopoly έρχεται να βελτιώσει τη διαχείριση και διοίκηση ενός καταστήματος εστίασης, σίγουρα μπορεί να οργανώσει μια επιχείρηση και ιδιαίτερα επιχειρήσεις όπως τα Goodies και Mc.Donald τα οποία έχουν συγκεκριμένο μενού και θα μπορούσε σε αυτά, να δώσει μία λύση για την συνολική διοίκηση και διαχείριση τους.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΕστιατόρια, ταβέρνες, κλπ. -- Διοίκηση και οργάνωση
dc.subjectΑνταγωνισμός επιχειρήσεων
dc.subjectΔιαχείριση υπηρεσίας σίτισης
dc.subjectΗλεκτρονικοί υπολογιστές -- Προγράμματα
dc.titleΗ συμβολή του λογισμικού Monopoly στην ανταγωνιστικότητα των εστιατορίων: "The food project: Monopoly"
dc.typeMaster Thesis
dc.identifier.call647.950 68 ΣΤΑ
dc.description.abstractENIn this paper, we attempt to present a software for the management and administration of catering outlets . The purpose of the software is the automatic ordering directly from the client’s to kitchen, but the recording and storage of orders and monitoring of time preparing orders. The name of the software is monopoly and the idea came from the familiar to most game monopoly, as the design of software like game . The presentation is completed within 8 chapters and at the end, in Annex A business process instance log restaurant . Each chapter deals with the analysis of a query. Each chapter opens with a description of what had been reported in the past and what will follow later in this chapter and closes with the conclusions of the chapter, except the first which opens with an introduction and chapters six, seven , eight and nine which have not and conclusions concerning the four stages for the implementation of software , these are respectively the stages of analysis , the stage of planning and implementation stage of the verification and validation stage of evolution. In the first chapter analyzes the question "how software systems help in management of restaurants? " . Specify exactly the research problem and the purpose and objectives of this this. The second chapter deals with the analysis of the question "Why is it a problem?". Specifically because the management and administration of restaurants is a problem and as a consequence, the use of software monopoly comes to propose and improve this problem. Becomes a literature review and the chapter ends with the conclusion that the management of a restaurant depends not only on the management software but also on the way that will move the company focusing its objectives, this is what will determine success or failure. The third chapter analyzes the question "What is the role of software in the management and administration of restaurants?". Here specify the purpose and objectives of the business focus and describe the proposed software monopoly. Finally the conclusions we hold that technology evolves strides and man follows the market demand are altered in all areas so the area of focus you give to follow and businesses be compatible with market demand and this feature the software offers monopoly. The fourth chapter deals with "How to implement the software system?". In the fifth chapter become the requirements analysis describes the process that you are automating , presents the system architecture and the use case diagram (Use Case Diagram) and class diagram (Class Diagram). In the sixth chapter, the design shows the database tables, fields and relationships between them. The seventh and final chapter deals with the question "What is the contribution of this work?". Become an overview of what I learned I did not know why this is important, but also for future extensions of software monopoly. Finally, the chapter ends with the conclusions of which hold that the software monopoly comes to bettering the management and administration of a shop catering can certainly organize a business , especially businesses like Goodies and Mc.Donald which have this menu and able to them, to give a solution for the overall administration and management.


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»