Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓεωργόπουλος, Νικόλαος
dc.contributor.authorΤσουμπρή, Κλεοπάτρα Δ.
dc.date.accessioned2014-11-07T09:09:57Z
dc.date.available2014-11-07T09:09:57Z
dc.date.issued2014-11-07T09:09:57Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6112
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία με τίτλο ‘Ηλεκτρονικό εμπόριο σαν παράγοντας ανταγωνιστικότητας στις ΜΜΕ’’, έχει στόχο να μελετήσει τη στρατηγική του ηλεκτρονικού εμπορίου και την αποτελεσματική εφαρμογή τω ν μεθόδων της στρατηγικής στο επιχειρηματικό περιβάλλον. Περιλαμβάνει ουσιαστικά δύο μέρη εκ των οποίων το πρώτο μέρος αφορά την θεωρητική προσέγγιση βάσει της βιβλιογραφικής ανασκόπησης και συλλογής δεδομένων, ενώ το δεύτερο μέρος αναφέρεται στην μελέτη περίπτωσης του εκδοτικού οίκου ‘’Ψυχογιός’’, όπου αφορά την πρακτική προσέγγιση, σε σχέση με τη θεωρητική του πρώτου μέρους. Η εργασία αποτελείται από έξι κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο εισάγει τον αναγνώστη στην έννοια του Στρατηγικού Management. Το δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζει το εξωτερικό περιβάλλον, πιο συγκεκριμένα αναλύει αρχικά το γενικευμένο ή ευρύτερο – μάκρο περιβάλλον (πολιτικό, οικονομικό, κοινωνικοπολιτιστικό και τεχνολογικό περιβάλλον) και έπειτα το άμεσο ή μίκρο περιβάλλον (ανάλυση του μοντέλου των πέντε δυνάμεων του Porter). Στο τρίτο κεφάλαιο αναπτύσσεται το εσωτερικό περιβάλλον, δηλαδή γίνεται αναφορά της θεωρίας των πόρων-ικανοτήτων της επιχείρησης καθώς και η έννοια της αλυσίδας αξίας. Στο τέταρτο κεφάλαιο της εργασίας γίνεται αναφορά στην επιχειρησιακή και επιχειρηματική στρατηγική καθώς και στην υλοποίησή της. Το πέμπτο και ουσιαστικά τελευταίο κεφάλαιο της θεωρητικής προσέγγισης ανάλυση το ηλεκτρονικό εμπόριο και την εφαρμογή της στρατηγικής του. Το έκτο κεφάλαιο αποτελεί την εφαρμογή της θεωρητικής προσέγγισης του πρώτου μέρους, έχοντας επιλέξει τον εκδοτικό οίκο ‘’Ψυχογιό’’. Αρχικά γίνεται μια σύντομη ιστορική αναδρομή στην εταιρεία, παρουσίαση του κλάδου των εκδόσεων και ανάλυση του εξωτερικού περιβάλλοντος. Επιπλέον, το τελευταίο κεφάλαιο περιλαμβάνει τη SWOT ανάλυση της επιχείρησης ‘’Ψυχογιός’’ καθώς και τη στρατηγική του ηλεκτρονικού εμπορίου που εφαρμόζει η επιχείρηση. Τέλος, παρατίθεται η στρατηγική του εκδοτικού οίκου, όπως προκύπτει από τις πληροφορίες που παίρνουμε, οι οποίες αφορούν την εταιρεία και τους τρόπους διοίκησής της.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΗλεκτρονικό εμπόριο
dc.subjectΑνταγωνισμός επιχειρήσεων
dc.subjectΣτρατηγικός σχεδιασμός
dc.subjectΔιοίκηση και οργάνωση
dc.subjectΕκδοτικοί οίκοι
dc.subjectΒιβλία -- Βιομηχανία και εμπόριο
dc.titleΗλεκτρονικό εμπόριο σαν παράγοντας ανταγωνιστικότητας στις ΜΜΕ - Η μελέτη περίπτωσης του εκδοτικού οίκου Ψυχογιός
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6112
dc.identifier.call658.84 ΤΣΟ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»