Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣμυρλής, Ιωάννης
dc.contributor.authorΜιτζήθρα, Αθανασία, Η.
dc.date.accessioned2014-10-30T09:51:46Z
dc.date.available2014-10-30T09:51:46Z
dc.date.issued2014-10-30T09:51:46Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6091
dc.description.abstractΣήμερα το διαδίκτυο έχει γίνει το δεύτερο πιο σημαντικό κανάλι εμπορίου και μία πολύ ισχυρή πηγή πληροφόρησης των πελατών. Πρόσφατες έρευνες δείχνουν πως το παραδοσιακό λιανικό εμπόριο απειλείται σε πάρα πολλούς τομείς από το διαδίκτυο, αν αναλογιστεί κανείς το πόσο διαφορετικός είναι ο ρόλος των μεσαζόντων και των λιανικών εμπόρων σήμερα. Το Internet έχει κάνει πραγματικότητα την άμεση επαφή των παραγωγών και των καταναλωτών κάνοντας τον ρόλο του παραδοσιακού εμπόρου-παρόχου πληροφοριών, πραγματικά περιττό. Ένα από τα πλέον δημοφιλή θέματα τον τελευταίο καιρό στο χώρο του διαδικτύου και της πληροφορικής είναι η εξέλιξη από το παραδοσιακό Web σε αυτό που έχει επικρατήσει να ονομάζεται Web 2.0, χαρακτηριστικό παράδειγμα του οποίου είναι τα ιστολόγια. Η χρήση του διαδικτύου σε ολοένα και περισσότερες ανθρώπινες δραστηριότητες προσδίδει ιδιαίτερη σημασία σε αυτή την εξέλιξη. Οι χρήστες, είτε πρόκειται για ιδιώτες, είτε για επιχειρήσεις, οργανισμούς, εκπαιδευτικά ιδρύματα, κλπ. σταδιακά ενημερώνονται για τα στοιχεία και τις τεχνολογίες που συνιστούν το Web 2.0 και επωφελούνται από τα πλεονεκτήματά του. (Καλτσογιάννης, 2007). Παρά το γεγονός ότι τα ιστολόγια αποτελούν ένα διαδικτυακό εργαλείο το οποίο έχει προκαλέσει διχασμό απόψεων για το αν και πόσο μπορεί να ωφελεί τις επιχειρήσεις, οι περισσότεροι συμφωνούν στο γεγονός ότι τα ιστολόγια είναι εργαλεία, η αξία των οποίων πηγάζει από τους καταναλωτές(Customer Generated Media-CGM). Με λίγα λόγια οι καταναλωτές αυξάνουν την αξία των ιστολογίων μέσω των σχολίων τους και των κριτικών τους πάνω σε θέματα που συζητούνται σε αυτά. Όσο περισσότερη πληροφόρηση υπάρχει μέσω της ανατροφοδότησης από τα σχόλια τόσο πιο πολύ αυξάνεται και η προστιθέμενη αξία των κοινωνικών δικτύων. Σκοπός και στόχος της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση και η αναλυτική παρουσίαση των ιστολογίων ως μέσο προβολής των επιχειρήσεων. Επιπρόσθετα, στα πλαίσια της παρούσας εργασίας, δημιουργήθηκε ένα επιχειρηματικό ιστολόγιο, βασισμένο στους στόχους viii και το όραμα της εταιρείας ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ. Η συγκεκριμένη εταιρεία, ως μία εταιρεία πλήρως συνυφασμένη με την εξέλιξη της τεχνολογίας, είναι η πλέον αρμόδια για την υποστήριξη των Web 2.0 εφαρμογών. Παράλληλα, πραγματοποιήθηκε και μία έρευνα με τη βοήθεια 15 υψηλόβαθμων στελεχών της ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ, προκειμένου να αξιολογηθεί το συγκεκριμένο ιστολόγιο και το ενδεχόμενο πραγματικής εφαρμογής του, σε συνύπαρξη με την ήδη υπάρχουσα ιστοσελίδα www.kotsovolos.gr.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectOnline social networks
dc.subjectSocial entrepreneurship
dc.subjectInternet marketing -- Political aspects
dc.subjectInternet -- Social aspects
dc.subjectSocial entrepreneurship
dc.subjectSocial responsibility of business
dc.subjectInternet marketing
dc.subjectBlogs -- Political aspects
dc.titleΤα ιστολόγια ως εργαλείο επιχειρηματικής στρατηγικής
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6091
dc.identifier.call658.8 ́72 ΜΙΖ
dc.description.abstractENNowadays, Internet has become the second most important trade channel and a very powerful customer information source. Recent surveys have shown that the traditional way of retailing is threatened in many ways by the Internet, considering the different role of retailers today. One of the most popular issues in the field of computing, is the evolution from the traditional Web to what is called Web 2.0, example of which are blogs. This evolution derives from the Internet use which is on the increase. Users, either individuals or businesses and organizations update their knowledge about Web 2.0 technologies and benefit from their advantages. Despite the fact that there are a lot of different opinions about blog’s advantages and benefits for an organization, most people agree that blogs are tools, whose value stems from consumers (Customer Generated Media -CGM). In other words, consumers increase blogs’ value through their comments and criticism on many issues discussed there. The purpose of this work is to present and analyze blogs as a useful tool for companies. Additionally, part of this work is the creation of a corporate blog based on the goals and vision of a well-known company called KOTSOVOLOS. This company is the most appropriate one to support Web 2.0 technologies, since it is based on the evolution of computing. At the same time, a survey took place, with the help of 15 senior executives of KOTSOVOLOS, in order to evaluate this blog and the possibility of its actual implementation in coexistence with the already website www.kotsovolos.gr.


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»