dc.contributor.advisor | Σμυρλής, Ιωάννης | |
dc.contributor.author | Μιτζήθρα, Αθανασία, Η. | |
dc.date.accessioned | 2014-10-30T09:51:46Z | |
dc.date.available | 2014-10-30T09:51:46Z | |
dc.date.issued | 2014-10-30T09:51:46Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6091 | |
dc.description.abstract | Σήμερα το διαδίκτυο έχει γίνει το δεύτερο πιο σημαντικό κανάλι εμπορίου και μία πολύ ισχυρή πηγή πληροφόρησης των πελατών. Πρόσφατες έρευνες δείχνουν πως το παραδοσιακό λιανικό εμπόριο απειλείται σε πάρα πολλούς τομείς από το διαδίκτυο, αν αναλογιστεί κανείς το πόσο διαφορετικός είναι ο ρόλος των μεσαζόντων και των λιανικών εμπόρων σήμερα. Το Internet έχει κάνει πραγματικότητα την άμεση επαφή των παραγωγών και των καταναλωτών κάνοντας τον ρόλο του παραδοσιακού εμπόρου-παρόχου πληροφοριών, πραγματικά περιττό.
Ένα από τα πλέον δημοφιλή θέματα τον τελευταίο καιρό στο χώρο του διαδικτύου και της πληροφορικής είναι η εξέλιξη από το παραδοσιακό Web σε αυτό που έχει επικρατήσει να ονομάζεται Web 2.0, χαρακτηριστικό παράδειγμα του οποίου είναι τα ιστολόγια. Η χρήση του διαδικτύου σε ολοένα και περισσότερες ανθρώπινες δραστηριότητες προσδίδει ιδιαίτερη σημασία σε αυτή την εξέλιξη. Οι χρήστες, είτε πρόκειται για ιδιώτες, είτε για επιχειρήσεις, οργανισμούς, εκπαιδευτικά ιδρύματα, κλπ. σταδιακά ενημερώνονται για τα στοιχεία και τις τεχνολογίες που συνιστούν το Web 2.0 και επωφελούνται από τα πλεονεκτήματά του. (Καλτσογιάννης, 2007). Παρά το γεγονός ότι τα ιστολόγια αποτελούν ένα διαδικτυακό εργαλείο το οποίο έχει προκαλέσει διχασμό απόψεων για το αν και πόσο μπορεί να ωφελεί τις επιχειρήσεις, οι περισσότεροι συμφωνούν στο γεγονός ότι τα ιστολόγια είναι εργαλεία, η αξία των οποίων πηγάζει από τους καταναλωτές(Customer Generated Media-CGM). Με λίγα λόγια οι καταναλωτές αυξάνουν την αξία των ιστολογίων μέσω των σχολίων τους και των κριτικών τους πάνω σε θέματα που συζητούνται σε αυτά. Όσο περισσότερη πληροφόρηση υπάρχει μέσω της ανατροφοδότησης από τα σχόλια τόσο πιο πολύ αυξάνεται και η προστιθέμενη αξία των κοινωνικών δικτύων.
Σκοπός και στόχος της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση και η αναλυτική παρουσίαση των ιστολογίων ως μέσο προβολής των επιχειρήσεων. Επιπρόσθετα, στα πλαίσια της παρούσας εργασίας, δημιουργήθηκε ένα επιχειρηματικό ιστολόγιο, βασισμένο στους στόχους
viii
και το όραμα της εταιρείας ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ. Η συγκεκριμένη εταιρεία, ως μία εταιρεία πλήρως συνυφασμένη με την εξέλιξη της τεχνολογίας, είναι η πλέον αρμόδια για την υποστήριξη των Web 2.0 εφαρμογών. Παράλληλα, πραγματοποιήθηκε και μία έρευνα με τη βοήθεια 15 υψηλόβαθμων στελεχών της ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ, προκειμένου να αξιολογηθεί το συγκεκριμένο ιστολόγιο και το ενδεχόμενο πραγματικής εφαρμογής του, σε συνύπαρξη με την ήδη υπάρχουσα ιστοσελίδα www.kotsovolos.gr. | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Online social networks | |
dc.subject | Social entrepreneurship | |
dc.subject | Internet marketing -- Political aspects | |
dc.subject | Internet -- Social aspects | |
dc.subject | Social entrepreneurship | |
dc.subject | Social responsibility of business | |
dc.subject | Internet marketing | |
dc.subject | Blogs -- Political aspects | |
dc.title | Τα ιστολόγια ως εργαλείο επιχειρηματικής στρατηγικής | |
dc.type | Master Thesis | |
europeana.isShownAt | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6091 | |
dc.identifier.call | 658.8 ́72 ΜΙΖ | |
dc.description.abstractEN | Nowadays, Internet has become the second most important trade channel and a very powerful customer information source. Recent surveys have shown that the traditional way of retailing is threatened in many ways by the Internet, considering the different role of retailers today.
One of the most popular issues in the field of computing, is the evolution from the traditional Web to what is called Web 2.0, example of which are blogs. This evolution derives from the Internet use which is on the increase. Users, either individuals or businesses and organizations update their knowledge about Web 2.0 technologies and benefit from their advantages.
Despite the fact that there are a lot of different opinions about blog’s advantages and benefits for an organization, most people agree that blogs are tools, whose value stems from consumers (Customer Generated Media -CGM). In other words, consumers increase blogs’ value through their comments and criticism on many issues discussed there.
The purpose of this work is to present and analyze blogs as a useful tool for companies. Additionally, part of this work is the creation of a corporate blog based on the goals and vision of a well-known company called KOTSOVOLOS. This company is the most appropriate one to support Web 2.0 technologies, since it is based on the evolution of computing. At the same time, a survey took place, with the help of 15 senior executives of KOTSOVOLOS, in order to evaluate this blog and the possibility of its actual implementation in coexistence with the already website www.kotsovolos.gr. | |